Hvis du titter innom her så..........

Ja veldig koselig:) på sykehuset her får ikke oldemødre komme på besøk, så hun var veldig klar til å komme å se:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Får ikke oldemødre komme på besøk?? Værste jeg har hørt! Min mormor, barnets oldemor fikk så vidt komme på besøk da vi fikk sønnen vår. Helt høl i hue for alle andre fikk jo komme. Begynnte med at det var for fjern slekt osv.. Når min venninne fikk sønnen sin sa de ikke noe når vi kom for og besøke henne og det var på samme sykehuset.. Rare greier..

♡Termin 15 juli♡

Får ikke oldemødre komme på besøk?? Værste jeg har hørt! Min mormor, barnets oldemor fikk så vidt komme på besøk da vi fikk sønnen vår. Helt høl i hue for alle andre fikk jo komme. Begynnte med at det var for fjern slekt osv.. Når min venninne fikk sønnen sin sa de ikke noe når vi kom for og besøke henne og det var på samme sykehuset.. Rare greier..

♡Termin 15 juli♡

Veldig spesielt å sette grensen akkurat uff oldemødre ja..
Altså,det er på en måte det fjerneste man kommer i oppadgående linje da. Er vel ikke så mange som har tippoldemødre akkurat,så hvorfor sette grensen der?
Her var "alt" lov sist jeg fødte,men heldigvis har de blitt mye strengere nå. Kun ledsager og søsken som får komme på avdelingen. Skal man ha andre på besøk så man møte dem i kafeteriaen.
*Jente 19/6-13*

* Gutt 28/4 2010*

Det er kun far, søsken og besteforeldre som får komme, men ja er kjedelig.

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Da synes jeg heller at man kunne få velge selv hvem som skal få komme på besøk, men heller ha noen få inne på rommet. Spesielt om man deler rom med andre :)

❤Termin 15 juli❤

Venter på mann og barn, så bøir det middag før svigerfar og samboeren hans kommer på besøk fr å se på lille:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Da synes jeg heller at man kunne få velge selv hvem som skal få komme på besøk, men heller ha noen få inne på rommet. Spesielt om man deler rom med andre :)

❤Termin 15 juli❤
Enig! Tenk om man ikke har mann/samboer og familien bor langt unna - så skal liksom ikke venninner få komme fordi det er pappatid eller wtf..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og storesøster koser oss framfør tvn og lillesøster sover:) pappan er dratt på jobb...

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Føler feberen komme snikende

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Huset vasket og ryddet, storesøster i seng, lillesøster badet og ligger godt tilrette på fange med puppen i munnen, avslapping resten av kvelden❤

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Håper den går forbi:)

Ja det håper eg og, den kommer med denne syke sprengen! Gu så vondt, glede meg te an e øve ja

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Ja det håper eg og, den kommer med denne syke sprengen! Gu så vondt, glede meg te an e øve ja

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Ja det er vondt når det står på:o

Back
Topp