Hvis du titter innom her så..........

Verdens fineste gull har fått minifomdråper ikveld - jeg har ny baby :-) eller, jeg har den babyen jeg begynte med :P nytt og skummelt at hun har grått på kveldstid, så det var deilig at minifom hjalp :-) er det vanlig å få kolikksmerter når de er 2, 5mnd?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Verdens fineste gull har fått minifomdråper ikveld - jeg har ny baby :-) eller, jeg har den babyen jeg begynte med :P nytt og skummelt at hun har grått på kveldstid, så det var deilig at minifom hjalp :-) er det vanlig å få kolikksmerter når de er 2, 5mnd?

Så bra minifom fungerer :)

Mats <3

Tror ikke det er noen fasitsvar på tid de får det. ;) men stakkar, vondt er det jo tydeligvis. Godt å høre det hjalp med minifom. Vi har gått til alternativ behandling vi.

Og så var det den klokka som løper fra meg. Godt noe i dette huset løper. :p

Dagens facebookstatus må deles: ImageUploadedByBV Forum1372288065.472921.jpg

Tror ikke det er noen fasitsvar på tid de får det. ;) men stakkar, vondt er det jo tydeligvis. Godt å høre det hjalp med minifom. Vi har gått til alternativ behandling vi.

Og så var det den klokka som løper fra meg. Godt noe i dette huset løper. :p

Dagens facebookstatus må deles: Vis vedlegget 20181
Skal prøve å komme oss til kiropraktor eller lignende, hun har nettopp begynt å bli plaga så jeg ville se det litt an først :-)

Skal prøve å komme oss til kiropraktor eller lignende, hun har nettopp begynt å bli plaga så jeg ville se det litt an først :-)

Jeg har ei svigermor som driver alternativt da. ;) så har bare vært der. Så greit å bare stikke innom :p

Kattungene er kjempesøte altså. :) verste er det at hun fødte de nok igår og vi har ikke vist noe. Selv om de faktisk var midt i stua. (Inni stolen til guttene. )

Kattunger er kjempe søte :)

Var dere ikke klar i over at hun skulle ha unger? Eller fødselen du tenkte på?

Inni stolen faktisk, ja de veit å gjemme seg!

Mats <3

Kattunger er kjempe søte :)

Var dere ikke klar i over at hun skulle ha unger? Eller fødselen du tenkte på?

Inni stolen faktisk, ja de veit å gjemme seg!

Mats <3
Altså, det er litt vanskelig å unngå å se at katta blir feit. :p og får pupper. :p hihi. Men vi viste ikke at vi har hatt kattunger i stua i hele dag. De har ikke sagt ett kvidder.

Altså, det er litt vanskelig å unngå å se at katta blir feit. :p og får pupper. :p hihi. Men vi viste ikke at vi har hatt kattunger i stua i hele dag. De har ikke sagt ett kvidder.
Så koselig med katteunger da, her er sambo superallergisk :/

Nei, det skal vel litt til å ikkje sjå katten bli feit og få pupper!

Så rart at de har ligge der helt stille hele dagen :p

Mats <3

Amming og bleieskift. Åsså sove igjen :)

Vesla sov fra 12:til 5 !! Også mat og bleie nå. Håper vi kan sove litt til nå når lillemor ikke er hjemme:). Huskelapp - ammet venstre.

Babyen min er et sovedyr! Spise kl 0115 og sov til nesten 07 :o

Nå har hun spist og sover igjen.

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Ligger med et sovende barn på brystet, og han lager noen gode lyder <3

Morgenstund har gull i munn :)

Mats <3

Back
Topp