Det liker vi!!Sååå mye godteri!!
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det liker vi!!Sååå mye godteri!!
Føler jeg er skapmus hele tidenSånn det skal være etter en tur til Sverige Men skummelt å ha i skapet! Jeg blir ordentlig skapmus etter slike turer
Mats <3
På sykehuset her er kun pappan og søsken som får besøke på føden ellers må man ned til hovedinngangen.Får ikke oldemødre komme på besøk?? Værste jeg har hørt! Min mormor, barnets oldemor fikk så vidt komme på besøk da vi fikk sønnen vår. Helt høl i hue for alle andre fikk jo komme. Begynnte med at det var for fjern slekt osv.. Når min venninne fikk sønnen sin sa de ikke noe når vi kom for og besøke henne og det var på samme sykehuset.. Rare greier..
♡Termin 15 juli♡
Føler jeg er skapmus hele tiden
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Da kommer vi på barseltreff til deg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sånn det skal være etter en tur til Sverige Men skummelt å ha i skapet! Jeg blir ordentlig skapmus etter slike turer
Mats <3
Kvelds pupp. Sitter og holder på og sovne... ugh.. natta allesammen
-=[herq]=-
alle lagt og sover, har vert en slitsom dag med våken unge som har hengt i de super såre puppene mine i hele kveld... må skynte meg og sove litt! skrives "vert" med e eller æ forresten?