Hvis du titter innom her så..........

Sånn det skal være etter en tur til Sverige :) Men skummelt å ha i skapet! Jeg blir ordentlig skapmus etter slike turer :p

Mats <3
Føler jeg er skapmus hele tiden:p

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Hannah er litt utilpass i kveld. Magevondt regner jeg med, dakkar liten... :(

Jeg sitter å ser på sambo som sitter å beundrer den fine jenta vår som for øyeblikket er kjempe våken og kikker rundt<3

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Får ikke oldemødre komme på besøk?? Værste jeg har hørt! Min mormor, barnets oldemor fikk så vidt komme på besøk da vi fikk sønnen vår. Helt høl i hue for alle andre fikk jo komme. Begynnte med at det var for fjern slekt osv.. Når min venninne fikk sønnen sin sa de ikke noe når vi kom for og besøke henne og det var på samme sykehuset.. Rare greier..

♡Termin 15 juli♡
På sykehuset her er kun pappan og søsken som får besøke på føden ;) ellers må man ned til hovedinngangen. ;)

Lurer på når lille har tenkt å sove:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Tenker på hva slags inne aktiviteter vi skal finne på med barna i morgo. Er meld myyyyye regn. Blir baking oh rydding av barnerommene hvertfall :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvelds pupp. Sitter og holder på og sovne... ugh.. natta allesammen:)

-=[herq]=-

Trodde vi var køar for å sove, men virker kanskje som om snuppa har ombestemt seg:p ligger stille i vigsa da, men med store øyne:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb...

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

alle lagt og sover, har vert en slitsom dag med våken unge som har hengt i de super såre puppene mine i hele kveld... må skynte meg og sove litt! :) skrives "vert" med e eller æ forresten?

Back
Topp