Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jeg var skikkelig mårragretten idag. Var sikker på at gubben skulle bli heime i dag (han har ferie) , men så hørte jeg han reiste ut døra halv sju, på jobb. Ungene har også ferie. Så måtte jeg stå opp med ungene. .. slitsomt!!! Flere morgener som jeg har stått tidlig opp. Mangel på søvn, hodepine og sliten mor er ingen god kombi!!! Uff nå klaga jeg fælt. Men blei så skuffa når jeg forstod at jeg heller ikke idag fikk sove littVåken igjen. Storesøster kom inn og vekte alle som var. Mårragretten
Uff jeg var skikkelig mårragretten idag. Var sikker på at gubben skulle bli heime i dag (han har ferie) , men så hørte jeg han reiste ut døra halv sju, på jobb. Ungene har også ferie. Så måtte jeg stå opp med ungene. .. slitsomt!!! Flere morgener som jeg har stått tidlig opp. Mangel på søvn, hodepine og sliten mor er ingen god kombi!!! Uff nå klaga jeg fælt. Men blei så skuffa når jeg forstod at jeg heller ikke idag fikk sove litt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lille prøver å våkne, er så herlige lyder <3
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
God bedring, håper du ikke blir sykLille sover og jeg har dysjet nå skal jeg rydde litt og spise.. Er så forkjølet og har bært det noen dager, kjenner eg ikke er i veldig god form lår jeg gjør ting, så mulig den spasserturen blir utsatt ja.. Håper jeg slipper unna melkefeberen denne gangen,
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Så koseliHatt et lite besøk av farmoren min som ville se det lille vidunderet
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Ja veldig koselig på sykehuset her får ikke oldemødre komme på besøk, så hun var veldig klar til å komme å seSå koseli
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤