Da er man jo like langt jeg pleier å se etter hvor glasset mitt står det er aldri langt unna når jeg ammer ellers må jeg kjenne etter
Mats <3
Sverger til denne amme app'en jeg!! da har jeg full kontroll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er man jo like langt jeg pleier å se etter hvor glasset mitt står det er aldri langt unna når jeg ammer ellers må jeg kjenne etter
Mats <3
Mats <3
Hehe ja det er slik det blir her ogMå må jeg slutte å titte innom her.... må liksom skrive da, selv om jeg kanskje ikke har noe spes å skrive
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ti tomler opp!! hurra for sovende babyer!Vesla sov fra 12:til 5 !! Også mat og bleie nå. Håper vi kan sove litt til nå når lillemor ikke er hjemme. Huskelapp - ammet venstre.
Nå er meg og Mats hos mamma, hun skal passe han så jeg kan ta en kjapp bytur
Mats <3
Beklager sytinga, måtte bare få det ut..
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
høres ikke mye gøy ut nej.. Du får nesten sørge for at han hører etter. Sier seg jo selv at han må hjelpe mer til!Kjenner jeg begynner å bli ganske så frustert på mannen.. Vi snakket om hvordan ting skulle bli når babyen kom, og en av tingene vi fant ut var at han skulle tilpasse arbeidsdagen litt oftere så han kunne kjøre/hente i barnehagen. Hittil har han vel kjørt en gang. Jeg mangler fortsatt mye energi på grunn av blodtapet, noe han forklarer til folk som vil komme på besøk, men det virker som han ikke husker det selv. I tillegg er det jeg som lager middag, rydder opp, tar oppvasken også er det stort sett jeg som leker med storesøster etter middag, mens han ligger og sløver på sofaen foran TV-en.. I tillegg til at lillebror helst skal ligge ved puppen hele tida.. Prøvde å ta det opp med han i går, men kom ikke så langt..
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Heelt umulig. Har prøvd med strikk på håndleddet, men glemmer og flytte det Haha
Så tøff du er! Lot ingen passe storesøster før hun var tre mnd. Da var hun vekke i en time.
Så tøff du er! Lot ingen passe storesøster før hun var tre mnd. Da var hun vekke i en time.
Vi så Iron Man 3 da snuppa var nesten to uker, men da lå hun jo på sykehuset.. mamma har hentet henne et par morgener nå mens jeg har vært på hytta, så har jeg dusja og ordnet meg før jeg gikk etter dem kun mamma som kan gjøre sånt da, nekter å la andre ha henne uten meg tilstede..Tror første gang vi hadde barnevakt til storebror var da han var noen uker,3-4 uker eller noe tror jeg. Da leverte vi han,jeg ammet og så dro vi på kino. Han sov alltid i 3 timer når han hadde tømt begge puppene på null komma svisj så det var ganske safe. Selvfølgelig våknet han rett før vi kom og hadde ikke villet ha morsmelk på flaske så han var fornøyd da jeg kom med puppen.
Jeg valgte å ha barnevakt såpass tidlig rett og slett fordi jeg tenkte at hvis jeg ikke gjør det nå,så tør jeg aldri..
Vet ikke hvordan det blir med snuppa her,men jeg har lyst til å se den nye supermann - filmen når den kommer. Men det er vel veldig snart...?
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*