Hvis du titter innom her så..........

Opp og hopp!:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Aaau!! Puppene mine. Snuppa sover end etter hun spiste i 7 tia. Håper hun våkner snart!

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Ser ut som at alle junibarna har funnet ut at de skulle sove lenge i natt! Her sov han fra halv ett til fem :) Fikk pupp i to omganger med korte mellomrom og har nå sovet fra ca 7. :D

Må må jeg slutte å titte innom her.... må liksom skrive da, selv om jeg kanskje ikke har noe spes å skrive :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må må jeg slutte å titte innom her.... må liksom skrive da, selv om jeg kanskje ikke har noe spes å skrive :-)

Hehe ja det er slik det blir her og:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Kjenner jeg begynner å bli ganske så frustert på mannen.. Vi snakket om hvordan ting skulle bli når babyen kom, og en av tingene vi fant ut var at han skulle tilpasse arbeidsdagen litt oftere så han kunne kjøre/hente i barnehagen. Hittil har han vel kjørt en gang. Jeg mangler fortsatt mye energi på grunn av blodtapet, noe han forklarer til folk som vil komme på besøk, men det virker som han ikke husker det selv. I tillegg er det jeg som lager middag, rydder opp, tar oppvasken også er det stort sett jeg som leker med storesøster etter middag, mens han ligger og sløver på sofaen foran TV-en.. I tillegg til at lillebror helst skal ligge ved puppen hele tida.. Prøvde å ta det opp med han i går, men kom ikke så langt..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Beklager sytinga, måtte bare få det ut..

Typisk! De er kjempe forståelsesfulle ovenfor andre, men trur ikke de helt skjønner det sjøl. Akkurat som mannen her, som prater om hvor sliten han hadde vært om han hadde mått stå opp flere ganger på natta. Men han lar likevel meg gjøre alt mulig fordi han ikke gidder. :p

Kjenner jeg begynner å bli ganske så frustert på mannen.. Vi snakket om hvordan ting skulle bli når babyen kom, og en av tingene vi fant ut var at han skulle tilpasse arbeidsdagen litt oftere så han kunne kjøre/hente i barnehagen. Hittil har han vel kjørt en gang. Jeg mangler fortsatt mye energi på grunn av blodtapet, noe han forklarer til folk som vil komme på besøk, men det virker som han ikke husker det selv. I tillegg er det jeg som lager middag, rydder opp, tar oppvasken også er det stort sett jeg som leker med storesøster etter middag, mens han ligger og sløver på sofaen foran TV-en.. I tillegg til at lillebror helst skal ligge ved puppen hele tida.. Prøvde å ta det opp med han i går, men kom ikke så langt..

høres ikke mye gøy ut nej.. Du får nesten sørge for at han hører etter. Sier seg jo selv at han må hjelpe mer til!

Heelt umulig. Har prøvd med strikk på håndleddet, men glemmer og flytte det :p Haha

Mener å huske jeg gjorde det sist også og tenkte å prøve det igjen. Men når jeg tenker meg om så glemte jeg det ja..
Da ammet jeg på begge da,men måtte holde styr på hvilken side jeg ammet på sist for å vite hvor jeg skulle starte neste gang :p
På natta er det egentlig ganske greit,for da sovner jeg som regel på den siden jeg ammet på ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Så tøff du er! Lot ingen passe storesøster før hun var tre mnd. Da var hun vekke i en time. :p

Tror første gang vi hadde barnevakt til storebror var da han var noen uker,3-4 uker eller noe tror jeg. Da leverte vi han,jeg ammet og så dro vi på kino. Han sov alltid i 3 timer når han hadde tømt begge puppene på null komma svisj så det var ganske safe. Selvfølgelig våknet han rett før vi kom og hadde ikke villet ha morsmelk på flaske så han var fornøyd da jeg kom med puppen.
Jeg valgte å ha barnevakt såpass tidlig rett og slett fordi jeg tenkte at hvis jeg ikke gjør det nå,så tør jeg aldri..
Vet ikke hvordan det blir med snuppa her,men jeg har lyst til å se den nye supermann - filmen når den kommer. Men det er vel veldig snart...?

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Tror første gang vi hadde barnevakt til storebror var da han var noen uker,3-4 uker eller noe tror jeg. Da leverte vi han,jeg ammet og så dro vi på kino. Han sov alltid i 3 timer når han hadde tømt begge puppene på null komma svisj så det var ganske safe. Selvfølgelig våknet han rett før vi kom og hadde ikke villet ha morsmelk på flaske så han var fornøyd da jeg kom med puppen.
Jeg valgte å ha barnevakt såpass tidlig rett og slett fordi jeg tenkte at hvis jeg ikke gjør det nå,så tør jeg aldri..
Vet ikke hvordan det blir med snuppa her,men jeg har lyst til å se den nye supermann - filmen når den kommer. Men det er vel veldig snart...?

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Vi så Iron Man 3 da snuppa var nesten to uker, men da lå hun jo på sykehuset.. :P mamma har hentet henne et par morgener nå mens jeg har vært på hytta, så har jeg dusja og ordnet meg før jeg gikk etter dem :-) kun mamma som kan gjøre sånt da, nekter å la andre ha henne uten meg tilstede.. :P

Back
Topp