Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er tøffe ja. De måtte tvinge meg når hun var så stor. Gikk jo veldig fint da
Supermann har vel kommet?
Ørlandet? Som i Trøndelag?Nå kjører sambo over Saltfjellet gleder meg til han er her i mårra kjører vi til ørlandet på slektstreff, det gleder jeg meg også til!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Akkuat det samme lurer jeg på... er jo så deilig å slippe å ha noe på de såre puppa!sitter å lufte puppene og lurer på hvor mye naboene har sett av mine stadig "på luftings-orker ikke å ha noe på" pupper!
sitter å lufte puppene og lurer på hvor mye naboene har sett av mine stadig "på luftings-orker ikke å ha noe på" pupper!
Jeg har det kjekt sånn, bor så øde at jeg kan springe naken i huset uten at naboen ser det Men var uheldih en gang da jeg bare skulle på do på morran, bare i teusa.gikk forbi vinduet i kjelleren stoppa opp og kikka ut. Der står det en mann å ser rett på meg. Han var der å tømte kloakkensitter å lufte puppene og lurer på hvor mye naboene har sett av mine stadig "på luftings-orker ikke å ha noe på" pupper!
Jeg har det kjekt sånn, bor så øde at jeg kan springe naken i huset uten at naboen ser det Men var uheldih en gang da jeg bare skulle på do på morran, bare i teusa.gikk forbi vinduet i kjelleren stoppa opp og kikka ut. Der står det en mann å ser rett på meg. Han var der å tømte kloakken
sitter å lufte puppene og lurer på hvor mye naboene har sett av mine stadig "på luftings-orker ikke å ha noe på" pupper!
Jeg har det kjekt sånn, bor så øde at jeg kan springe naken i huset uten at naboen ser det Men var uheldih en gang da jeg bare skulle på do på morran, bare i teusa.gikk forbi vinduet i kjelleren stoppa opp og kikka ut. Der står det en mann å ser rett på meg. Han var der å tømte kloakken