Hvis du titter innom her så..........

Søstern trilla rundt med min ukes gamle pjokk så jeg fikk jobbet ett par timers tid. ... deilig;) men nytter ikke noe særlig lenger, da han er skikkelig puppegutt:)

-=[herq]=-

Ser home and away jeg:) lenge siden jeg har sett det nå:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Dere er tøffe ja. De måtte tvinge meg når hun var så stor. Gikk jo veldig fint da :)

Supermann har vel kommet?

Har brettet sammen klær, børr rydde litt, men orker liksom ikke:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Nå kjører sambo over Saltfjellet :-) gleder meg til han er her :-) i mårra kjører vi til ørlandet på slektstreff, det gleder jeg meg også til! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere er tøffe ja. De måtte tvinge meg når hun var så stor. Gikk jo veldig fint da :)

Supermann har vel kommet?

Som sagt,derfor jeg gjorde det så tidlig,så jeg ikke skulle bli helt hønemor. Hadde jeg venta hadde jeg vel ikke sluppet han fra meg før trassen kom :p

Ja jeg fant ut det jeg også, den hadde premiere på selveste fødselsdagen til snuppa,en uke siden ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Jeg føler meg trygg på å gå fra barna hos noen, men vet ikke når første gang blir denne gangen:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Sitter og ammer i bilen i Kongsberg. Skal til fotograf på Lørdag med barna. Ta med noen skift sa ho. Vi sliter virkelig med og finne klær som matcher.

Mats hadde kosa seg hos mormor og jeg fikk gjort det jeg skulle.

Nå er vi hjemme igjen og det er på tide å støvsuge- teppe har fått ny farge :rolleyes: :p

Ellers har vi planer om å lage en bedre kvelds, da pappa'n kommer hjem i kveld <3 Skal bli godt veit jeg!

I skrivende stund er det amming som gjelder :)

Mats <3

sitter å lufte puppene og lurer på hvor mye naboene har sett av mine stadig "på luftings-orker ikke å ha noe på" pupper! :)
Akkuat det samme lurer jeg på...:p er jo så deilig å slippe å ha noe på de såre puppa!

Jeg skal tusle ned på hs og veie, så skal djeg ta med storebror på playdate i lekeland. Jippii!!

-=[herq]=-

sitter å lufte puppene og lurer på hvor mye naboene har sett av mine stadig "på luftings-orker ikke å ha noe på" pupper! :)
Jeg har det kjekt sånn, bor så øde at jeg kan springe naken i huset uten at naboen ser det :-) Men var uheldih en gang da jeg bare skulle på do på morran, bare i teusa.gikk forbi vinduet i kjelleren stoppa opp og kikka ut. Der står det en mann å ser rett på meg. Han var der å tømte kloakken :oops:

Amming på gang og da er det bv tid:p håper hun aovner etterpå så jeg får rydde litt. Hun har vært våken en stund nå:) og da klarer jeg ikke legge henne fra meg:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Jeg har det kjekt sånn, bor så øde at jeg kan springe naken i huset uten at naboen ser det :-) Men var uheldih en gang da jeg bare skulle på do på morran, bare i teusa.gikk forbi vinduet i kjelleren stoppa opp og kikka ut. Der står det en mann å ser rett på meg. Han var der å tømte kloakken :oops:

hahahahaha! tipper hans arbeidsdag ble mye bedre!!

Jeg kom plutselig på at det graves til fiber på jordet rett bak huset vårt. Og der sitter jeg i stua med to store vinduer bak meg og en dobbel terrassedør.
Lurer på hvor mye pupp de arbeidsfolka har sett :p

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Samme her :) Noen fordeler må vi ha da vi bor litt øde :)

Mats <3

Back
Topp