Hvis du titter innom her så..........

Da har jeg og lillegutt funnet sengen, dvs jeg har funnet sengen og han har funnet puppen...:)
Får se hvor mange timer som går til amming i natt... Håper på litt mer søvn enn i går.

Imorgen skal vi til fysio og lære ordentlig baby massasje. Håper det kan hjelpe jenta mi. Ho har grått i hele dag omtrent... Nå er det natt.. :)

Puuuihhh! Økedøgn er slitsomt! Han har vært konstant på puppen i hele dag. Får vel igjen for at han sov så godt i natt...:p

Koser meg med heklingen:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Sliten idag. Sitter og slapper av i sofaen mens mannen tar seg av mini og storegutt. Han skal snart ut med jobben så jeg lader opp til å ta kveldstellet på begge to :)
Hihi. Jeg hadde alle fire i kveld. Med bading også. Må bare ta seg i nakken og begynne en plass. ;)

Kveldspupp.. Ønsker meg en rolig natt. ... Ønsker alle dere det også:) sov godt store og små!

-=[herq]=-

Pupping også er det natt:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Her er det en selvfølge.. er hans barn også.. begge to!
Og nå når storebror er midt i trassen så klarer ikke jeg å holde styr på han pluss en sulten baby.
Og er jeg trøtt så må jeg sove,jeg skal tross alt ta vare på det lille nurket vi har fått.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Han pleier å bidra, men når han er trøtt da fungerer han ikke. Og når jeg spør om han kan skifte en bleie på natta fordi jeg har puppa i mange timer er det grunnen til alt dagen derpå.. Håper det går seg til litt etterhvert..

Noe positivt kommer det jo ut av det, var så irritert at jeg skura rent badet i kveld:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Når har lille akkuratt spist og ligger i vogga si, men finner hvist ikke helt roen... Håper hun sovner snart:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Gud. Våkna av verdens største brak i bleia. Mat nå, så ny bleie også mat igjen. :D

Storesøster våknet med et hyl i 1-tiden. Utifra det ho klarte å få fram tror jeg ho har hatt noe mareritt om lillebror. Måtte tilslutt legge meg på en madrass ved siden av senga hennes for at ho skulle sovne igjen.. Vondt når ho ikke har det bra!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp