Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink mann ! min hadde ALDRI bakt det til oss. Stekt ferdig så
ikke noe gøy med kolikk nej.. Dt hadde eldste mi, vi gikk til kiropraktor, og etter noen behandlinger var hun som en helt ny unge, så jeg anbefaler å prøve det.Da var det konstantert lett kolikk på vesla. Tenkte nok deet. Fikk lære litt baby massasje da, håper det kan hjelpe
Nabobygd.. blir det Bjugn det?Jeg er fra nabobygda! Og har masse slekt på Ørlandet Morsomt!
Nei, litt lengre sør. Rissa kommune. Røstad heter en veldig god venninne av meg Mulig dere er i slekt da? Vet ikke om det er en eller flere Røstad familier på Ørlandet.. Sender deg en FB melding med navnet hennes jegNabobygd.. blir det Bjugn det?
Min morfar er fra ørlandet, slektstreffet er for etterkommere av hans foreldre Røstad het de
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff da! Dersom fysio ikke virker kan du prøve Osteopat. Det hadde fetteren min gode resultat på sin sønn som hadde kolikk.Da var det konstantert lett kolikk på vesla. Tenkte nok deet. Fikk lære litt baby massasje da, håper det kan hjelpe
Nei, litt lengre sør. Rissa kommune. Røstad heter en veldig god venninne av meg Mulig dere er i slekt da? Vet ikke om det er en eller flere Røstad familier på Ørlandet.. Sender deg en FB melding med navnet hennes jeg
Hørtes ikke gøy ut. Håper det hjelper! Er det dag/natt kveld?
Huff da! Dersom fysio ikke virker kan du prøve Osteopat. Det hadde fetteren min gode resultat på sin sønn som hadde kolikk.
Det hørtes veldig kjent ut. Men jeg har ikke bodd i hjembygda på over 14 år... Flytta som 16 åring. Slekt med tidligere ordfører kanskje?Kjenner du en som heter Frank Skjærvik?
Han pleier å bidra, men når han er trøtt da fungerer han ikke. Og når jeg spør om han kan skifte en bleie på natta fordi jeg har puppa i mange timer er det grunnen til alt dagen derpå.. Håper det går seg til litt etterhvert..
Noe positivt kommer det jo ut av det, var så irritert at jeg skura rent badet i kveld
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Stakkar liten. Håper det hjelper ♥Ettermiddag/kveld er det absolutt verst. Ho sover max fem minutter om gangen og gråter mye. Veldig trist og se at ho har det vondt.