Hvis du titter innom her så..........

Da har veslegutt bada og er klar for en ny dag :) Jeg derimot må ha litt mer enn en dusj for å være klar :) Håper frokost og kaffe hjelper :) Hehe ;)

Mats <3

Så flink mann ! :) min hadde ALDRI bakt det til oss. Stekt ferdig så :p

Han liker faktisk å bake :D Noe som jeg ikke er veldi glad i så det passer perfekt ;)

• Liker
Reactions: S.
Da var det konstantert lett kolikk på vesla. Tenkte nok deet. Fikk lære litt baby massasje da, håper det kan hjelpe:)
ikke noe gøy med kolikk nej.. Dt hadde eldste mi, vi gikk til kiropraktor, og etter noen behandlinger var hun som en helt ny unge, så jeg anbefaler å prøve det.

Nabobygd.. blir det Bjugn det? :)
Min morfar er fra ørlandet, slektstreffet er for etterkommere av hans foreldre :) Røstad het de :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei, litt lengre sør. Rissa kommune. Røstad heter en veldig god venninne av meg :) Mulig dere er i slekt da? Vet ikke om det er en eller flere Røstad familier på Ørlandet.. Sender deg en FB melding med navnet hennes jeg ;)

Da var det konstantert lett kolikk på vesla. Tenkte nok deet. Fikk lære litt baby massasje da, håper det kan hjelpe:)
Huff da! Dersom fysio ikke virker kan du prøve Osteopat. Det hadde fetteren min gode resultat på sin sønn som hadde kolikk.

Nei, litt lengre sør. Rissa kommune. Røstad heter en veldig god venninne av meg :) Mulig dere er i slekt da? Vet ikke om det er en eller flere Røstad familier på Ørlandet.. Sender deg en FB melding med navnet hennes jeg ;)

Kjenner du en som heter Frank Skjærvik? :)

Hørtes ikke gøy ut. Håper det hjelper! Er det dag/natt kveld?

Ettermiddag/kveld er det absolutt verst. Ho sover max fem minutter om gangen og gråter mye. Veldig trist og se at ho har det vondt.

Jeg og lillemor har vært på vår første trilletur:)ImageUploadedByBV Forum1372417353.229666.jpg

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Akkurat våkna fra en god blund på sofan sammen med lillesøster❤

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Trøtt!!! Men føler jeg må få rydda og vaska her. Verste jeg vet er at det er rotete her og plutselig kommer det noen :p babyLinus sover og det vil jeg og :p

Trøtt, fikk meg en hvil på 20 min før hun våknet så må er det amming pågang:) etterpå må jeg rydde litt:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Han pleier å bidra, men når han er trøtt da fungerer han ikke. Og når jeg spør om han kan skifte en bleie på natta fordi jeg har puppa i mange timer er det grunnen til alt dagen derpå.. Håper det går seg til litt etterhvert..

Noe positivt kommer det jo ut av det, var så irritert at jeg skura rent badet i kveld:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Ja det var det med ikke-fungerende mannfolk da..
He he. Godt å få brukt energien til noe ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Skal snart begynne på middag. Tror jeg.. tenkte taco i dag,med blir feil å spise taco halv 5.. vurderer om pumpebror skal få tomatsuppa fra i går og så kan vi ha taco i kveld.. hmm.. dilemma..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Vi har alltid taco på fredagen, vi tar den sammen med ungene som en kvelds:)

Ammetid :)
Skal prøve å ta meg en hvil hvis gullet sovner igjen når han er god og mett. Ble mye pupping i natt så en smule trøtt...

Back
Topp