Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har alltid taco på fredagen, vi tar den sammen med ungene som en kvelds
Å du ANER ikke hvor god den var!!! ! fløtegratinerte poteter til, kjøttet bare smelta i munnen. Å herregud. Nesten orgasmisk det blir biff i morgen ogGo for it! Kom på nå hvor mye jeg har savnet en mediumstekt biff!!!! Det skal vi ha snart tenker jeg!
Tre av fire sover her. nesten litt aaaah det også.Ahhhh... ungene i seng
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvor da ?
Hvor da ?
Så irriterende da. Jeg sovnet en time på sofaen tidligere jeg, så jeg får vel ikke sove før tre i natt.Lagt meg! Er så sliten .. Og egentlig super trøtt. Men jeg får ikke sove ,, vært sånn hver kveld nå.. Irriterende ...
Får det på tv nå? !?! Oh, var helt hekta![font="trebuchet ms"]Hvorfor står svenske fyrtårn opp ned?
[font="trebuchet ms"]For at ubåtene også skal finne veien
Hehe ja hvor du har handlet. Det var det jeg trudde. Jeg har aldri vært inne på ebay, bare hørt folk snakla om det. Måtte inn å se nå. Såååå myyyyye rart! Men mye fint også. Trur ikke jeg hadde turtHvor hva? Hvor jeg har handlet? Ebay
Hvorfor ikke turt??Hehe ja hvor du har handlet. Det var det jeg trudde. Jeg har aldri vært inne på ebay, bare hørt folk snakla om det. Måtte inn å se nå. Såååå myyyyye rart! Men mye fint også. Trur ikke jeg hadde turt