Hvis du titter innom her så..........

Spist sen middag og skal nå kose oss med en film :) Tuppa sover som vanlig :love2

Vi har alltid taco på fredagen, vi tar den sammen med ungene som en kvelds:)

Vi pleier også alltid det, men storebror har vært så utrolig grinete i det siste.
Noe er nok pga baby og alle som har mast om baby som kommer/har kommet osv. Pluss at han er i en trassperiode.
Men han er fryktelig sliten om dagen,så er nok mye derfor også.
Prøver å legge han kl.19,men det er ikke så lett når han slår seg vrang ved leggetid. Ofte er han ikke i seng før 19.30 og han bruker 1/2 time på å sovne. Og hvis han da våkner kl.6.30 så er det ikke nok :(
Så da tenkte jeg å prøve å legge han litt tidligere i dag.
Vi hadde faktisk en kjempehyggelig leggesstund :)
Han klikka først fordi jeg slo av barnetv. Fordi han turna i sofaen og bygget seg inn i putene. Hadde fikk en advarsel,men ble sur da jeg gjennomførte.
Så ville han ligge på sofaen og hvile sa han,for han var sliten.
Vi lå og koste på sofaen og så gikk vi opp på badet for å vaske håret hans som uks fullt av sand.
Hele kveldsstellet gikk knirkefritt,utrolig deilig!

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

• Liker
Reactions: S.
Lagt meg! Er så sliten .. Og egentlig super trøtt. Men jeg får ikke sove ,, vært sånn hver kveld nå.. Irriterende ... :(

Lagt meg! Er så sliten .. Og egentlig super trøtt. Men jeg får ikke sove ,, vært sånn hver kveld nå.. Irriterende ... :(
Så irriterende da. Jeg sovnet en time på sofaen tidligere jeg, så jeg får vel ikke sove før tre i natt. :)

Haha. En vits istedet for gitt:) artig! Går fringe på tv nå? ! Eller har du lastet ned Skravlebøtta!?!

-=[herq]=-

Hvor hva? Hvor jeg har handlet? :p Ebay :)
Hehe ja hvor du har handlet. Det var det jeg trudde. Jeg har aldri vært inne på ebay, bare hørt folk snakla om det. Måtte inn å se nå. Såååå myyyyye rart! Men mye fint også. Trur ikke jeg hadde turt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe ja hvor du har handlet. Det var det jeg trudde. Jeg har aldri vært inne på ebay, bare hørt folk snakla om det. Måtte inn å se nå. Såååå myyyyye rart! Men mye fint også. Trur ikke jeg hadde turt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvorfor ikke turt??

Jeg tror jeg skulle hatt skuddpremie på meg selv. Minimannen var så urolig hver kveld når vi var i Danmark. Og først nå kom jeg på at jeg spiste kun jordbærsyltetøy på skiva der nede. :p han har vært mye roligere etter vi kom hjem, men da sluttet jeg jo å spise loff med syltetøy. :p

Back
Topp