Hvis du titter innom her så..........

...lurer på når det blir frokost på meg. Legge fra meg sutrete baby i grinda mens sambo ser på. For noen menn vi har til tider!!!:(

-=[herq]=-

Da er jeg heldig, her er det sambo som er førstemann når Mats gråter :) Men må se bort fra natten :p

Mats <3

Kafétur på Brekstad :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Straks til fotograf. Storesøster hyler og trasser. Hurra, blir nok bra bilder:p

Hehe, mannfolk tenker nok ikke slik som oss. Jeg må også alltid ta babyene til mannfolket er ferdig med å spise. Og han tar seg sannelig god tid. :p men han gjør stort sett som han får beskjed om. ;)

På vei til leos lekeland. I øsende regnvær! Blir så trøtt av det..

-=[herq]=-

Har prøvd å vekt sambo siden kl 10, jeg gir opp... Har vært å kjøpt mer terasebeis så skal bli ferdig med den andre altan i dag:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Fy faen. Jeg var våken med lillesøster til klokka tre i natt. Klokka halv seks våkner storesøster. Og GJETT HVEM SOM ENDA SOVER!! Skulle visst bare mangle siden jeg fikk sove halvannen time i går ettermiddag. Er så lei av og få brukt Lt imot meg. Lurer på hvor mange ganger han har fått sove!!
Min sto opp TILSLUTT men presterer å si etterpå at JEG burde ha stått opp, fordi jeg har hatt mulighet hele uka til å sove på dagen mens baby sover. Han har trossalt jobba ... Øh. !!!! Jeg har også vært våken mye i natt, pluss stelte baby og 3årjbgen kl 8.

På vei til leos lekeland. I øsende regnvær! Blir så trøtt av det..

-=[herq]=-
Ja, slikt vær er så trøttende. Får ikke lyst til å gjøre noe. Vi skal på taco hos mamma idag vi. Vi skal handle inn og hjelpe til å lage den da vi inviterte oss selv med vår meny. ;)

Min sto opp TILSLUTT men presterer å si etterpå at JEG burde ha stått opp, fordi jeg har hatt mulighet hele uka til å sove på dagen mens baby sover. Han har trossalt jobba ... Øh. !!!! Jeg har også vært våken mye i natt, pluss stelte baby og 3årjbgen kl 8.
Min likestiller det iallfall med å gå på jobb. Så jeg får ikke høre den. ;) da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde sett rødt iallfall. ;)

Ø hø.... nei stemmer det,det er jo ikke jobb å passe på baby. Blir ikke sliten av det heller. Ikke trenger man den ekstra søvnen på dagen når babyen sover heller. Det er i det store og hele bare et skikkelig slaraffenliv å være nybakt mor..:rolleyes:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Har vært på lekebutikken med ungene, jenta snill og godtok det hun ikke fikk, mens guttungen virket som et bortsjemt lite troll. Endte med at sambo bærte han ut å at han ikke fikk noe... Nå har vi vært på mc donalds:p så skal vi til svigermor en tur:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Puppings i bursdag. :p Største er meget preget av og ikke ha sovet, men koser seg. Jeg har fått kake, så jeg koser mrg hvertfall! :p

Min likestiller det iallfall med å gå på jobb. Så jeg får ikke høre den. ;) da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde sett rødt iallfall. ;)
Ser at jeg er heldig med mannen. Han tar seg stort sett av de eldste, jg får sove om morran og han tar de med seg ut på dagtid. Vi har ferie alle mann.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Daaaa har prinsessa sovan litt, jeg har fått farga øyenbrynene ( ikke luksus om dagene ) og jeg har fått klipt klørne på lille voffen min:)

og nå skal jeg straks få bretta noen klær og få det i skapet og så støvsuge her før hu våkner og skal ha mat igjen :)

Lekeland enda. Avslappende faktisk. Vi presterte å glemme vogna så her sitter jeg med sovende prins på fanget. Sovet i fire timer snart; ) tror jeg glemmer vogna neste gang også; )

-=[herq]=-

Back
Topp