Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
...lurer på når det blir frokost på meg. Legge fra meg sutrete baby i grinda mens sambo ser på. For noen menn vi har til tider!!!
-=[herq]=-
Satser på fotografen får snudd humøret hennes.Straks til fotograf. Storesøster hyler og trasser. Hurra, blir nok bra bilder
Min sto opp TILSLUTT men presterer å si etterpå at JEG burde ha stått opp, fordi jeg har hatt mulighet hele uka til å sove på dagen mens baby sover. Han har trossalt jobba ... Øh. !!!! Jeg har også vært våken mye i natt, pluss stelte baby og 3årjbgen kl 8.Fy faen. Jeg var våken med lillesøster til klokka tre i natt. Klokka halv seks våkner storesøster. Og GJETT HVEM SOM ENDA SOVER!! Skulle visst bare mangle siden jeg fikk sove halvannen time i går ettermiddag. Er så lei av og få brukt Lt imot meg. Lurer på hvor mange ganger han har fått sove!!
Ja, slikt vær er så trøttende. Får ikke lyst til å gjøre noe. Vi skal på taco hos mamma idag vi. Vi skal handle inn og hjelpe til å lage den da vi inviterte oss selv med vår meny.På vei til leos lekeland. I øsende regnvær! Blir så trøtt av det..
-=[herq]=-
Min likestiller det iallfall med å gå på jobb. Så jeg får ikke høre den. da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde sett rødt iallfall.Min sto opp TILSLUTT men presterer å si etterpå at JEG burde ha stått opp, fordi jeg har hatt mulighet hele uka til å sove på dagen mens baby sover. Han har trossalt jobba ... Øh. !!!! Jeg har også vært våken mye i natt, pluss stelte baby og 3årjbgen kl 8.
Min sto opp TILSLUTT men presterer å si etterpå at JEG burde ha stått opp, fordi jeg har hatt mulighet hele uka til å sove på dagen mens baby sover. Han har trossalt jobba ... Øh. !!!! Jeg har også vært våken mye i natt, pluss stelte baby og 3årjbgen kl 8.
Ser at jeg er heldig med mannen. Han tar seg stort sett av de eldste, jg får sove om morran og han tar de med seg ut på dagtid. Vi har ferie alle mann.Min likestiller det iallfall med å gå på jobb. Så jeg får ikke høre den. da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde sett rødt iallfall.
Puppings i bursdag. Største er meget preget av og ikke ha sovet, men koser seg. Jeg har fått kake, så jeg koser mrg hvertfall!