Hvis du titter innom her så..........

Jeg har avtalt med storesøster at hun skal våkne i fem tiden i morgen, siden pappaen SKAAL stå opp imorgen. :p
Hehe, gjør han det da? Min er sånn at han kan love han skal hjelpe på natta, men det skjer ikke. Men han husker ikke dagen etter at jeg har snakket til han. Han husket feks ikke at jeg snakket til han idag morges. ;)

Vi pupper også er det natta for store og små :) hvertfall for små :)

Mats <3
Er litt deilig å ha litt tid på kvelden for seg selv når de små sover. :)

Her har jeg brukt så lang tid på legging at det er snart mattid igjen. :p

Er litt deilig å ha litt tid på kvelden for seg selv når de små sover. :)

Her har jeg brukt så lang tid på legging at det er snart mattid igjen. :p

Ikke hatt tid alene på over en uke, er begynt å bli små rar! Lurer på hvor lenge besøket blir :rolleyes:

Mats <3

Hehe, gjør han det da? Min er sånn at han kan love han skal hjelpe på natta, men det skjer ikke. Men han husker ikke dagen etter at jeg har snakket til han. Han husket feks ikke at jeg snakket til han idag morges. ;)

Har mine tvil, men jeg håper det. Han vet hvor sliten jeg er nå så. Han er også som gubben din, jeg må virkelig vekke han ellers bare vaser han. Hehe.

Ikke hatt tid alene på over en uke, er begynt å bli små rar! Lurer på hvor lenge besøket blir :rolleyes:

Mats <3
Har du besøk enda? Gjesp høyt, og enda en gang enda høyere. Og bruk laaang tid på å legge Mats. Så går de nok. ;)

Har mine tvil, men jeg håper det. Han vet hvor sliten jeg er nå så. Han er også som gubben din, jeg må virkelig vekke han ellers bare vaser han. Hehe.
Jeg føler jeg må bruke så mye tid og energi på å vekke han at det er lettere å gjøre det selv. ;)

Pupp og natta. Sovna til pirates of the carribien (?) på tv så spørs om jeg får sove med det første,men. Det er fest borti veien. Skal man lukke vinduet? ! Hmm.. bråk eller klamt.. hmm....

-=[herq]=-

Ja mamma kom med ferdig laga taco, åsså har vi spist kake. Nå er det natta :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi har også hatt taco idag. Tenkte lage brownie også, sånn tilsett kun vann og egg ting. Men brukte to og en halv time på legging idag. De reagerte på noe i tacoen iallfall. ;) så nå slutter jeg å prøve meg frem.

Natta ja, sov godt.

Ja mamma kom med ferdig laga taco, åsså har vi spist kake. Nå er det natta :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så deilig at noen ordner opp :)

Spist taco vi også, men taco uten tacopulver, tacosaus eller løk var ikke særlig spenstig! Men har en rolig gutt iallefall :)

Mats <3

Spist tacokjøtt i dag jeg og. Junior var ikke imponert.... nå er det natta!

-=[herq]=-

spiste taco i går, merket ikke noe på lillegutt! :) super heldig vi da ser eg! men merker på lillegutt at han er mye flinkere å få ut luft og bæsj enn storebror var! lillegutt bare trøkker til og blir ferdig med det, mens storebror gren sine modige tårer og jobbet masse med det!

Så deilig at noen ordner opp :)

Spist taco vi også, men taco uten tacopulver, tacosaus eller løk var ikke særlig spenstig! Men har en rolig gutt iallefall :)

Mats <3
Det skal jeg spise neste gang iallfall. Har holdt på siden kvart over ni nå, med begge to. :( nå fikk mannen overta, han var ikke videre fornøyd med det. :p

Sovne til Pirates filmen.. Nå må jeg prøve å sovne igjen. Lillemor er litt utilpass, tror vi har hatt litt øking i dag og er usikker på om en pupp var nok i kveld..

Back
Topp