Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storebror har fått et utslett som klør intenst! Stakkars! Tenker elveblest... Kom plutselig i går og forsvant like plutselig og nå er det tilbake igjen... Vis vedlegget 20563
Hva kan det komme av tror du?Ser ut som elveblest ja dakar liten
Mats <3
Hva kan det komme av tror du?
Ikke som jeg kan tenke på.. Spiste en sånn kindersjokoladeting i går med hasselnøtt i seg. Jeg er allergisk mot hasselnøtt selv, så det tenkte jeg han kunne kanskje ha reagert på. Men han spiste ikke mer etter i går, så derfor rart med reaksjonen i dag...Stort sett en allergisk reaksjon på noe han har fått i seg. Spist noe uvanlig?
Mats <3
Ikke som jeg kan tenke på.. Spiste en sånn kindersjokoladeting i går med hasselnøtt i seg. Jeg er allergisk mot hasselnøtt selv, så det tenkte jeg han kunne kanskje ha reagert på. Men han spiste ikke mer etter i går, så derfor rart med reaksjonen i dag...
Hmm.. Vi går se det an og vurdere legen i morgen om det fortsatt kommer og går.Kan være det, men kan skyldes ytre påvirkninger også tror jeg.
Mats <3
Hmm.. Vi går se det an og vurdere legen i morgen om det fortsatt kommer og går.
Får håpe det, takk for hjelpaJa, håper det forsvinner etterhvert
Mats <3