Hvis du titter innom her så..........

Rolig dag i dag her. Har gått i amming, leking med storesøster og litt rydding.

Mannen har hatt besøk av en kamerat i kveld, så da har vi sett film og spist taco;) Krysser fingrene for at lillebror ikke reagerer!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Super trøtt her og, å ska opp igjen kl 7, barndåp t gu'barne I dag <3

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ammer :) Håper på å sove lenge i dag, er kjempe trøtt :p spent på å se når lenge er/blir :p

Mats <3

Ha! La til på samme puppen som inatt. Lurer på hvordan det skal gå på langsikt :p trøtt.no

Trøtt!!! Her har vi vært våkne i to timer. Grrrrr, vil sove!!!!

Natterangel i gruppa ser jeg... zzzzz :cool:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storebror har fått et utslett som klør intenst! Stakkars! Tenker elveblest... Kom plutselig i går og forsvant like plutselig og nå er det tilbake igjen... ImageUploadedByBV Forum1372571313.422094.jpg

Stort sett en allergisk reaksjon på noe han har fått i seg. Spist noe uvanlig?:)

Mats <3
Ikke som jeg kan tenke på.. Spiste en sånn kindersjokoladeting i går med hasselnøtt i seg. Jeg er allergisk mot hasselnøtt selv, så det tenkte jeg han kunne kanskje ha reagert på. Men han spiste ikke mer etter i går, så derfor rart med reaksjonen i dag...

Ikke som jeg kan tenke på.. Spiste en sånn kindersjokoladeting i går med hasselnøtt i seg. Jeg er allergisk mot hasselnøtt selv, så det tenkte jeg han kunne kanskje ha reagert på. Men han spiste ikke mer etter i går, så derfor rart med reaksjonen i dag...

Kan være det, men kan skyldes ytre påvirkninger også tror jeg.

Mats <3

Go måren. Her sover lille, mens jeg og guttungen ligger på benken og ser tauebill:p trøtt ettrr natt med lite søvn, ikke pga baby,en besæket gikk sent og gutten våknet tidelig. Eødste er på overnatting hos farmora:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Back
Topp