Hvis du titter innom her så..........

Hehe :) Fikk en ferdig stelt liten gutt i senga kvart over fem i morres, trur papps'n har fått tåka! Haha :)

Mats <3

Amming på gang:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

God morgen pupp.

Vært våken kl 03, 06 og nå 09. Han har lært klokka allerede; )
-=[herq]=-

Ligger enda i senga!! Gubbemannen sto opp imorges - uten at jeg mtte vekke han engang!

Hunnykaos v- Storesøster har også hatt slikt utslett over heeele kroppen. Hun reagerte på lekesminke som hun hadde gnidd overalt. Vi fikk no medisiner på legevakten og det var vekke dagen etter Så det kan godt være ytre påvirkninger. Nytt vaske/skyllemiddel?

Pakker oss klare til å reise på hytta med lillemor:) skal hente mormor så hun og kan være med:) skal grille og kose oss med søstera mi og familien og farmor:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Pakker oss klare til å reise på hytta med lillemor:) skal hente mormor så hun og kan være med:) skal grille og kose oss med søstera mi og familien og farmor:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Så deilig!

Hyttetur hørtes mer kos ut enn å reise hjem til vår nye dobbelgarasje for å kaste søppel som mine foreldre ikke klarte å kvitte seg med før de dro på ferie!!:mad: jippi...

God tur;)

-=[herq]=-

Rolig morgen med storesøster som danser rundt i kjole og lillebror som ligger og skravler på sofaen;) Etterhvert blir det en tur til søstra mi og familien hennes for å grille og kose oss;)

Håper alle får en fin dag;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Fikk penger i butsdagsgave av min snille svigerfar, så nå skal jeg bestille stelleveska som jeg sikler såååååå på:D
Jippi! Har ikke tatt meg råd, men mår man får penger sånn, så kan jeg bruke de på meg selv med god samvittighet :)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal skifte bæsjebleie igjen. Måtte bare fylle den ene for å få ny så hun kunne fylle den litt også :p
Irriterer meg litt at hun ikke vil ha nuk smokk.. mam tar hun gjerne,men jeg syns liksom ikke den er så "riktig" i fasongen. Storebror tok alt så da valgte jeg nuk.
Ja ja. Fordelen er at mam er billigere og du får de i alle matbutikker :)
Når bæsjebleia er skifta tror jeg jammen meg jeg skal sette i gang med Harry Potter maraton. Vær og humør til det nå :)

Og Burugla: den feilen gjorde jeg også i går kveld. En deilig,myk pupp og en steinhard. Heldigvis var snuppa mer sulten i natt og tok nesten 2 pupper hver gang ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Jeg og storesøster koser oss med deilig kakelunsj! Nomnom

Vedlegg

• 1372590382672.jpg
    1372590382672.jpg
    62,5 KB · Visninger: 17
Skal skifte bæsjebleie igjen. Måtte bare fylle den ene for å få ny så hun kunne fylle den litt også :p
Irriterer meg litt at hun ikke vil ha nuk smokk.. mam tar hun gjerne,men jeg syns liksom ikke den er så "riktig" i fasongen. Storebror tok alt så da valgte jeg nuk.
Ja ja. Fordelen er at mam er billigere og du får de i alle matbutikker :)
Når bæsjebleia er skifta tror jeg jammen meg jeg skal sette i gang med Harry Potter maraton. Vær og humør til det nå :)

Og Burugla: den feilen gjorde jeg også i går kveld. En deilig,myk pupp og en steinhard. Heldigvis var snuppa mer sulten i natt og tok nesten 2 pupper hver gang ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Hos oss endte det i Sprut gulp når hun fikk mat fra den puppen. :p

Må skryte av gubben! Etter at jeg klikka i går så har han vaska badet, hengt opp ei lampe jeg har masa om i hundre år ( prinsipp at jeg ikke har gjort det sjøl ).
Han sto opp med storesøster klokken fem i morges og jeg fikk sove så lenge jeg ville! Nå har han tatt henne med til bestefaren så jeg fikk slappe ordentlig av!! Etterpå skal han klippe plen og rydde kjøkkenet hørte jeg rykter om.

Ikveld skal han på kino med en kompis, men skulle hjelpe meg og legge barnet først.
Gleder meg til og få kvelden aleine. Hehe.

Må skryte av gubben! Etter at jeg klikka i går så har han vaska badet, hengt opp ei lampe jeg har masa om i hundre år ( prinsipp at jeg ikke har gjort det sjøl ).
Han sto opp med storesøster klokken fem i morges og jeg fikk sove så lenge jeg ville! Nå har han tatt henne med til bestefaren så jeg fikk slappe ordentlig av!! Etterpå skal han klippe plen og rydde kjøkkenet hørte jeg rykter om.

Ikveld skal han på kino med en kompis, men skulle hjelpe meg og legge barnet først.
Så bra!!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wow! Håper det fortsetter :)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Har hatt en grusom natt! :( bare grining, ingenting kunne trøste..

Back
Topp