Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det, takk for hjelpa
Pakker oss klare til å reise på hytta med lillemor skal hente mormor så hun og kan være med skal grille og kose oss med søstera mi og familien og farmor
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Skal skifte bæsjebleie igjen. Måtte bare fylle den ene for å få ny så hun kunne fylle den litt også
Irriterer meg litt at hun ikke vil ha nuk smokk.. mam tar hun gjerne,men jeg syns liksom ikke den er så "riktig" i fasongen. Storebror tok alt så da valgte jeg nuk.
Ja ja. Fordelen er at mam er billigere og du får de i alle matbutikker
Når bæsjebleia er skifta tror jeg jammen meg jeg skal sette i gang med Harry Potter maraton. Vær og humør til det nå
Og Burugla: den feilen gjorde jeg også i går kveld. En deilig,myk pupp og en steinhard. Heldigvis var snuppa mer sulten i natt og tok nesten 2 pupper hver gang
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Så bra!!!Må skryte av gubben! Etter at jeg klikka i går så har han vaska badet, hengt opp ei lampe jeg har masa om i hundre år ( prinsipp at jeg ikke har gjort det sjøl ).
Han sto opp med storesøster klokken fem i morges og jeg fikk sove så lenge jeg ville! Nå har han tatt henne med til bestefaren så jeg fikk slappe ordentlig av!! Etterpå skal han klippe plen og rydde kjøkkenet hørte jeg rykter om.
Ikveld skal han på kino med en kompis, men skulle hjelpe meg og legge barnet først.
Gleder meg til og få kvelden aleine. Hehe.
Må skryte av gubben! Etter at jeg klikka i går så har han vaska badet, hengt opp ei lampe jeg har masa om i hundre år ( prinsipp at jeg ikke har gjort det sjøl ).
Han sto opp med storesøster klokken fem i morges og jeg fikk sove så lenge jeg ville! Nå har han tatt henne med til bestefaren så jeg fikk slappe ordentlig av!! Etterpå skal han klippe plen og rydde kjøkkenet hørte jeg rykter om.
Ikveld skal han på kino med en kompis, men skulle hjelpe meg og legge barnet først.
Gleder meg til og få kvelden aleine. Hehe.