Hvis du titter innom her så..........

Det hjelper med morsmelk ja :) Bare fortsett og drypp morsmelk i øyet så gir det seg etterhvert. Er veldig normalt.

Jeg sliter med ei snørrete ei. Hjelper med morsmelk da og :)
Så bra ! Da fortsetter jeg med det ! Visste det hjalp når de var snørrete, men var litt usikker til dette.. Kan ikke huske de 2 andre har hatt slik verking :/ Godt å høre det er normalt! Tusen takk :)

Har ei urolig jente på fanget. Ett eller annet som plager gullet .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

tror vi har fått trøske i hus... det gjør så sinnsykt vondt å amme, eller det gjør vondt i puppene hele tiden.. lillegutt har bare en el to små hvite prikker oppi ganen og virker ikke plaget av det!

Har hatt en rolig og deilig dag hos søstra mi. Storesøster har fått lekt med gode venner og vi har kunnet slappe av med våre venner;) Nå er det kveldspupp også kveldsmat for min del. Håper lillebror sovner selv om han har sovet MASSE i dag.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Måtte hoppe fra side 92 til 101, er visst ikke innom så mye for tiden :P Men det blir mer etter i mårra, for da er jeg hjemme igjen :-) Pitstop på hytta til mamma og pappa i natt, videre nordover i mårra :-)

tror vi har fått trøske i hus... det gjør så sinnsykt vondt å amme, eller det gjør vondt i puppene hele tiden.. lillegutt har bare en el to små hvite prikker oppi ganen og virker ikke plaget av det!
Åh det er kjipt! Tipser om at farris hjelper på det. Smør på pupp og inni munn til baby.

Hoi. Har sovet på sofaen i ett par timer jeg visst... nå skal det bli spennende å se hvor mye søvn det blir på meg i natt; ( junior vil før første gang har begge puppene før natta, kanskje han sover litt lenger da?!;)

-=[herq]=-

Hoi. Har sovet på sofaen i ett par timer jeg visst... nå skal det bli spennende å se hvor mye søvn det blir på meg i natt; ( junior vil før første gang har begge puppene før natta, kanskje han sover litt lenger da?!;)

-=[herq]=-
Skal du ikke se bort ifra :-) mi har ei lang våkenøkt med masse spising før hun tar natt :-) spiser ca 23, 04 og 0830 :-)

Åh det er kjipt! Tipser om at farris hjelper på det. Smør på pupp og inni munn til baby.

nå har eg lest og lest om dette og ser flere tipser om det! :) men hva i alle dager gjør man med farrisen? stryker det på med noe? heller det på? trøkker puppen oppi en kopp? hehe, alt man skal spør om...

Måtte hoppe fra side 92 til 101, er visst ikke innom så mye for tiden :P Men det blir mer etter i mårra, for da er jeg hjemme igjen :-) Pitstop på hytta til mamma og pappa i natt, videre nordover i mårra :-)

Har vært usedvanlig stille her! Men innser nå at både du og bøtta har vært rolig, og det merkes virkelig. ;)

Installert i seng, junior ligger og lager artige lyder ved siden av. Er så deilig å høre på de små plundre. God natt alle sammen. Jeg har vært idiot og sagt ja til å jobbe en hel dag i morgen, MED junior på slep. . (Frisør) kan bli spennende! !

-=[herq]=-

Back
Topp