Hvis du titter innom her så..........

Endelig fått gullet til å sovne .. Vært urolig i mange timer nå. Slitsomt ! Tar natten og håper på 4t søvn :p

Installert i seng, junior ligger og lager artige lyder ved siden av. Er så deilig å høre på de små plundre. God natt alle sammen. Jeg har vært idiot og sagt ja til å jobbe en hel dag i morgen, MED junior på slep. . (Frisør) kan bli spennende! !

-=[herq]=-

Oida! Lykke til imorgen da! Jeg er blitt skikkelig hjemmekjær siden vesla kom så misunner deg ikke! :p Sov godt :)

Har vært usedvanlig stille her! Men innser nå at både du og bøtta har vært rolig, og det merkes virkelig. ;)
Hihi, litt godt å høre egentlig :P

Natta! Nå har vi funnet senga :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er lillegutt langt! Får ned å snakke litt med svigers. De to eldste nevøene mine har lagt seg, den minste må bli natten over på sjukehuset da han har fjernet blindtarmen. Nettopp snakket med min kjære og han var komt trygt frem og var klar for køya.

Mats <3

nå har eg lest og lest om dette og ser flere tipser om det! :) men hva i alle dager gjør man med farrisen? stryker det på med noe? heller det på? trøkker puppen oppi en kopp? hehe, alt man skal spør om...
:)
Dynk en bomullpad og bruk den til å smøre bryst. Til baby kan du bruke en q-tip.

Men sov junior noe lenger enn til 03 da, selv etter to pupper? Og skal han ha to pupper nå igjen? ! Jadda.. huff... :confused:

-=[herq]=-

• Liker
Reactions: S.
Maat her og. Tror jaggu han er fornøyd med én pupp. Kan man kalle det økedøgn da?

-=[herq]=-

Er det bare jeg som glemmer hvordan natta har vært når dere står opp? Jeg vet jo at jeg har mata mini flere ganger, men husker ikke hva/hvordan/når eller noe... Og noen ganger når sambo spør meg hvordan natta har vært så sier jeg "kjempebra!!" Så sier han "eeeh? Du har jo vært oppe hundre ganger?" Så kan jeg kanskje huske vagt at jeg ikke har sovet noe særlig. Hehe.

Er det bare jeg som glemmer hvordan natta har vært når dere står opp? Jeg vet jo at jeg har mata mini flere ganger, men husker ikke hva/hvordan/når eller noe... Og noen ganger når sambo spør meg hvordan natta har vært så sier jeg "kjempebra!!" Så sier han "eeeh? Du har jo vært oppe hundre ganger?" Så kan jeg kanskje huske vagt at jeg ikke har sovet noe særlig. Hehe.

Haha :p Herlige ammetåken som lar oss glemme alt som ikke har vært noe særlig. Ellers hadde ingen fått mer enn en unge? :p

he he he , akkurat likt her , prøver å huske hvor mange ganger og hvilken klokke for sjekker alltid hvor mye klokka er. På morgenen er det glemt

Ja, det er vel like greit at det er glemt! :-p

Go måren:) snuppa sov så bra i natt. Spiste i 22.30 tiden sov til kl 0200 Fikk ny bleie, spiste sovnet og så måtte jeg vekke henne kl 07 :o

Hehe, akkurat det samme her. Hender jeg finner spor her inne om når jeg var våken :)

Back
Topp