Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Installert i seng, junior ligger og lager artige lyder ved siden av. Er så deilig å høre på de små plundre. God natt alle sammen. Jeg har vært idiot og sagt ja til å jobbe en hel dag i morgen, MED junior på slep. . (Frisør) kan bli spennende! !
-=[herq]=-
Hehe, alltid godt å komme hjem til ho mor. vi skal nok også innom der i løpet av uka, noen ganger.
Hihi, litt godt å høre egentligHar vært usedvanlig stille her! Men innser nå at både du og bøtta har vært rolig, og det merkes virkelig.
nå har eg lest og lest om dette og ser flere tipser om det! men hva i alle dager gjør man med farrisen? stryker det på med noe? heller det på? trøkker puppen oppi en kopp? hehe, alt man skal spør om...
Hehe jada, skulle egentlig finne et trøtt tryneAlt bra? (Mtp smilet)
Hehe jada, skulle egentlig finne et trøtt tryne
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er det bare jeg som glemmer hvordan natta har vært når dere står opp? Jeg vet jo at jeg har mata mini flere ganger, men husker ikke hva/hvordan/når eller noe... Og noen ganger når sambo spør meg hvordan natta har vært så sier jeg "kjempebra!!" Så sier han "eeeh? Du har jo vært oppe hundre ganger?" Så kan jeg kanskje huske vagt at jeg ikke har sovet noe særlig. Hehe.
he he he , akkurat likt her , prøver å huske hvor mange ganger og hvilken klokke for sjekker alltid hvor mye klokka er. På morgenen er det glemtEr det bare jeg som glemmer hvordan natta har vært når dere står opp? Jeg vet jo at jeg har mata mini flere ganger, men husker ikke hva/hvordan/når eller noe... Og noen ganger når sambo spør meg hvordan natta har vært så sier jeg "kjempebra!!" Så sier han "eeeh? Du har jo vært oppe hundre ganger?" Så kan jeg kanskje huske vagt at jeg ikke har sovet noe særlig. Hehe.
Hehe, akkurat det samme her. Hender jeg finner spor her inne om når jeg var våkenEr det bare jeg som glemmer hvordan natta har vært når dere står opp? Jeg vet jo at jeg har mata mini flere ganger, men husker ikke hva/hvordan/når eller noe... Og noen ganger når sambo spør meg hvordan natta har vært så sier jeg "kjempebra!!" Så sier han "eeeh? Du har jo vært oppe hundre ganger?" Så kan jeg kanskje huske vagt at jeg ikke har sovet noe særlig. Hehe.
ja , sitter sikkert og halvsover imens også. Tar opptil en halvtime, det fikk jeg med meg en gang i hvert fall.Ja, det er vel like greit at det er glemt!