Hvis du titter innom her så..........

Har hatt en grusom natt! :( bare grining, ingenting kunne trøste..

Uff.. det er fælt! Min første hadde kollikk og han gråt mye. Ikke så mye på natta,men på dagen når jeg var alene hjemme,så jeg fikk jo aldri pause :(
Prøv manuellterapeut eller kiropraktor. Ikke sikkert de finner noe,men det er greit å sjekke om det er noen låsninger i alle fall. Da kan man gjøre noe med det.
Har hørt at akupunktur hjelper for mange også :)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Har ei febersyk jente på fire år, kastet opp masse :( på vårt sengetøy. Så nå ligger vi i hennes seng. Hun holder på å sovne nå- søvn er den beste medisin .

Uff.. det er fælt! Min første hadde kollikk og han gråt mye. Ikke så mye på natta,men på dagen når jeg var alene hjemme,så jeg fikk jo aldri pause :(
Prøv manuellterapeut eller kiropraktor. Ikke sikkert de finner noe,men det er greit å sjekke om det er noen låsninger i alle fall. Da kan man gjøre noe med det.
Har hørt at akupunktur hjelper for mange også :)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Takk for tips, skal tenke på det :) hvor får man tak i manuellterapaut?

Lager middag. Noe så trist som pizzabaguetter. Vesla sover enda, selv om gubben klipper gresset og storesøster hyler på trampolina. :p

Må skryte av gubben! Etter at jeg klikka i går så har han vaska badet, hengt opp ei lampe jeg har masa om i hundre år ( prinsipp at jeg ikke har gjort det sjøl ).
Han sto opp med storesøster klokken fem i morges og jeg fikk sove så lenge jeg ville! Nå har han tatt henne med til bestefaren så jeg fikk slappe ordentlig av!! Etterpå skal han klippe plen og rydde kjøkkenet hørte jeg rykter om.

Ikveld skal han på kino med en kompis, men skulle hjelpe meg og legge barnet først.
Gleder meg til og få kvelden aleine. Hehe.

Hørtes ikke dumt ut :)
Da må du nye kvelden alene :)

Mats <3

Så måtte vi dra ut på en kjøretur fordi lille lykketrollet ikke klarte å lukke øynene og roe seg, enda han var trøttere enn trøttest.
Han sovna med et knips så fort vi begynte å kjøre <3 lille tøysekoppen ;)

Vi er på vei hjem fra Sverige :-) Testet bobil for første gang...lå over en natt på campingplass rett over grensa, lekte på lekeplassen med storesøster og shoppet litt :-) Gikk kjempebra med både storesøster og lillebror både på kjøreturen og ellers, bortsett fra at storesøster ikke var helt enig i at det var leggetid i går ;-)
Nå skal vi hjem så jeg får vasket "noen" flasker...har heldigvis nok flasker så vi slapp å måtte drive med det på turen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en sovende gutt i fanget. Han var våken store deler av natten og har nå stort sett sovet siden kl 12... Sikkert for å bli skikkelig uthvilt til nok en våkenatt for mor :)

Har vært "alene" med begge to første gang.
Altså,mannen er bare utenfor og vasker bilen. Men jeg har tatt kveldsstellet med bading og det hele med storebror mens snuppa sov. Det store spørsmålet var om hun kom til å våkne midt i legging av trassete 3 åring. Han skulle være i seng kl.19, hun skulle ha mat igjen 19.30. Hadde vært typisk om hun hadde våknet før,men neida.
Ikke var storebror trassete heller :)
Snuppa sover fremdeles,3 min på overtid og jeg har våt singlet :p

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

• Liker
Reactions: S.
Snuppa her verker i det ene øyet, spesielt etter å ha sovet.. Kan det være øyekattar så tidlig?

Dakar liten :(
Hvordan ser øyet ut? Væsker det? Farget puss? Rødme i øyne/ våtkant?

Mats <3
Jaa ;( Hu bruker litt tid på å åpne det etter å ha sovet, og da er det liksom klistra att med gult puss.. Har bare fjerna det med litt vann på en sånn engangsklut, og ikveld har jeg prøvd å dryppe litt morsmelk i det .. Tenkte kanskje det kunne hjelpe? Når hun er våken ser hun ikke ut til å plages av det, og da væsker det ikke heller..

Jaa ;( Hu bruker litt tid på å åpne det etter å ha sovet, og da er det liksom klistra att med gult puss.. Har bare fjerna det med litt vann på en sånn engangsklut, og ikveld har jeg prøvd å dryppe litt morsmelk i det .. Tenkte kanskje det kunne hjelpe? Når hun er våken ser hun ikke ut til å plages av det, og da væsker det ikke heller..

Det hjelper med morsmelk ja :) Bare fortsett og drypp morsmelk i øyet så gir det seg etterhvert. Er veldig normalt.

Jeg sliter med ei snørrete ei. Hjelper med morsmelk da og :)

Back
Topp