Hvis du titter innom her så..........

Ser at jeg er heldig med mannen. Han tar seg stort sett av de eldste, jg får sove om morran og han tar de med seg ut på dagtid. Vi har ferie alle mann.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe, min likestiller det jo da. ;) sånn at han har dager hvor han er sliten når han kommer fra jobb og jeg er sliten etter å gå hjemme av og til. ;) han tar seg mye av de to største, men vi har litt ulike måter å gjøre ting på. Slik som at jeg reiser meg med en gang de minste skriker, han ser det Ann ett minutt til. ;) jeg prøver å leke meg gjennom maten med trassete fireåring, han blir irritert. Men han er en superflink pappa. Det er bare når jeg blir litt sliten og trøtt er det lettere å kun se det negative.

Vinkel klikk!!!! Sa det ikke kom til og bli en hyggelig dag i dette huset idag. Hehe.

Kommt hjem:) i kveld skal sambo til en kamerat og jeg får besøk av ei venninne:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Deilig ver ute:) blir så motivert til å få gjort litt:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Trøtt... Frykter litla kommer til å være våken i natt, da hun har sovet i HELE dag...:/ så da vil hun vel være båken senere..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Woop woop! Har lyst og trille tur. Er DRITTLEI dette møkkaværet.

Innom igjen. Lurer på om alle har tatt ferie? Rolig om dagen.

Sendt bort sambo, også kommer snart to venninner.. Egentlig trøtt . Men godt å være sosial også ;)

Trøtt... Frykter litla kommer til å være våken i natt, da hun har sovet i HELE dag...:/ så da vil hun vel være båken senere..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Sier de ikke at de som sover godt på dagen, sover godt på natta??

Jeg har juksa på den tråden her leeeenge nå.... Så nå får jeg vel legge igjen et spor! Jeg prøver hardt å sove men får ikke til!!!! Men vesla sover søtt.... typisk.

Jeg har juksa på den tråden her leeeenge nå.... Så nå får jeg vel legge igjen et spor! Jeg prøver hardt å sove men får ikke til!!!! Men vesla sover søtt.... typisk.
Ja, det er dårlig gjort å jukse ;)

Sove?? For pyser. ;)

Back
Topp