Hvis du titter innom her så..........

Hehe ja hvor du har handlet. Det var det jeg trudde. Jeg har aldri vært inne på ebay, bare hørt folk snakla om det. Måtte inn å se nå. Såååå myyyyye rart! Men mye fint også. Trur ikke jeg hadde turt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvorfor ikke? Såå mye fint og kjempe billig. Paypal er trygt og betale med, og om du kjøper fra selgere med positiv feedback så er du nesten garantert at ting kommer fram. Aldri opplevd noe tull. Litt ymse kvalitet men når det koster lommerusk så gjør det ikke noe :)

Jeg tror jeg skulle hatt skuddpremie på meg selv. Minimannen var så urolig hver kveld når vi var i Danmark. Og først nå kom jeg på at jeg spiste kun jordbærsyltetøy på skiva der nede. :p han har vært mye roligere etter vi kom hjem, men da sluttet jeg jo å spise loff med syltetøy. :p

Hahaha. :p

Hvorfor ikke? Såå mye fint og kjempe billig. Paypal er trygt og betale med, og om du kjøper fra selgere med positiv feedback så er du nesten garantert at ting kommer fram. Aldri opplevd noe tull. Litt ymse kvalitet men når det koster lommerusk så gjør det ikke noe :)
Veldig mye shopping på ebay her også. Kjøpte en genser til meg selv som fasonger var helt feil og vridd. Men jeg betalte 36,- så overlever tapet. Mulig genseren hadde vært finere hvis jeg hadde vært tynnere. Men det høres ikke like fint ut. ;) ei stelleveske som brukte 1 1/2 mnd på å komme. Ellers ikke noe tull. :)

Veldig mye shopping på ebay her også. Kjøpte en genser til meg selv som fasonger var helt feil og vridd. Men jeg betalte 36,- så overlever tapet. Mulig genseren hadde vært finere hvis jeg hadde vært tynnere. Men det høres ikke like fint ut. ;) ei stelleveske som brukte 1 1/2 mnd på å komme. Ellers ikke noe tull. :)

Ikke sant, kjøpt no plagg som ikke har vært noe særlig. Men handla masse til storesøster og aldri fått noe tull. Kjempe fine pysjer, joggesko osv. Smykker, spenner, hårstrikk. Har kjøpt klær til sambo og, kjempe kvalitet :) Men som du sier, når man nesten ikke betaler noe så er det ok og bomme litt. Bare kjipt når det er nie man håper er fint :p

Ikke sant, kjøpt no plagg som ikke har vært noe særlig. Men handla masse til storesøster og aldri fått noe tull. Kjempe fine pysjer, joggesko osv. Smykker, spenner, hårstrikk. Har kjøpt klær til sambo og, kjempe kvalitet :) Men som du sier, når man nesten ikke betaler noe så er det ok og bomme litt. Bare kjipt når det er nie man håper er fint :p
Ja, var litt kjipt. Fordi jeg kjøper jo aldri tøy til meg selv. Så endelig skulle jeg pynte meg litt jeg også. Føler for det etter fødsel av og til. Men men.

Arg! Idag er det mitt mannfolk som er ubrukelig!!!

Fy faen. Jeg var våken med lillesøster til klokka tre i natt. Klokka halv seks våkner storesøster. Og GJETT HVEM SOM ENDA SOVER!! Skulle visst bare mangle siden jeg fikk sove halvannen time i går ettermiddag. Er så lei av og få brukt Lt imot meg. Lurer på hvor mange ganger han har fått sove!!

Ja, var litt kjipt. Fordi jeg kjøper jo aldri tøy til meg selv. Så endelig skulle jeg pynte meg litt jeg også. Føler for det etter fødsel av og til. Men men.

Arg! Idag er det mitt mannfolk som er ubrukelig!!!

Velkommen i klubben. Er så sinna at jeg koker snart.

Hehe nei er så usikker på netthandel, men det er vel en sikker side å handle på.

ok. Hmmm da må jeg nok sjekke litt nærmere :-)

Fy faen. Jeg var våken med lillesøster til klokka tre i natt. Klokka halv seks våkner storesøster. Og GJETT HVEM SOM ENDA SOVER!! Skulle visst bare mangle siden jeg fikk sove halvannen time i går ettermiddag. Er så lei av og få brukt Lt imot meg. Lurer på hvor mange ganger han har fått sove!!
Æsj så dårlig gjort! !!!!!!!

ok. Hmmm da må jeg nok sjekke litt nærmere :-)

Prøv deg litt fram. Kjøper du noe til en tier så er det liksom ikke så farlig om det ikke lever opp til forventningene. Hehe. Men er jo ikke alle som blir fortrolig med netthandel.

Æsj så dårlig gjort! !!!!!!!

Ja! Blir ingen hyggelig dag her idag hvertfall. Gidder ikke det pisset der, trudde man gjorde ting for hverandre foe og være snill. Men om han gjør noe for meg så skylder jeg han tydeligvis en tjeneste. :mad: reine mafiavirksomheten jo.

*mord i blikket* :mad:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Vi pleier også alltid det, men storebror har vært så utrolig grinete i det siste.
Noe er nok pga baby og alle som har mast om baby som kommer/har kommet osv. Pluss at han er i en trassperiode.
Men han er fryktelig sliten om dagen,så er nok mye derfor også.
Prøver å legge han kl.19,men det er ikke så lett når han slår seg vrang ved leggetid. Ofte er han ikke i seng før 19.30 og han bruker 1/2 time på å sovne. Og hvis han da våkner kl.6.30 så er det ikke nok :(
Så da tenkte jeg å prøve å legge han litt tidligere i dag.
Vi hadde faktisk en kjempehyggelig leggesstund :)
Han klikka først fordi jeg slo av barnetv. Fordi han turna i sofaen og bygget seg inn i putene. Hadde fikk en advarsel,men ble sur da jeg gjennomførte.
Så ville han ligge på sofaen og hvile sa han,for han var sliten.
Vi lå og koste på sofaen og så gikk vi opp på badet for å vaske håret hans som uks fullt av sand.
Hele kveldsstellet gikk knirkefritt,utrolig deilig!

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Ja slik er det her og, guttungen hører ikke etter for fem flate øre, er grinete og sint stakar, mens jenta er blitt så sår, pg blir fort trist:( men i dag skal vi prøve å kose oss alle sammen så håper virkelig de får en positiv dag i dag!

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Burugla: da hadde jeg blitt noget småirriterr ja. ;)

Bøtta: deilig med koselig leggetid igår. Vår gutt trasser også, men han har gjort det i snart ett år. Sliten.no

Ja slik er det her og, guttungen hører ikke etter for fem flate øre, er grinete og sint stakar, mens jenta er blitt så sår, pg blir fort trist:( men i dag skal vi prøve å kose oss alle sammen så håper virkelig de får en positiv dag i dag!

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Her er storebror er kombinasjon av alt.. hører ikke på noen som helst måte,klikker i vinkel når ting ikke går hans vei, og hylgriner for den minste ting og skal ha hjelp til alt.
Han har vært kjempeflink og selvstendig den siste tiden. Kler på seg nesten helt selv. Eneste er at jeg må legge trusa og buksa riktig vei på gulvet. Ellers klarer han alt,til og med små knapper.
Nå er det "HJELPE!" og "KLARER IKKE!" og full tut når han ikke får hjelp. Jeg prøver å si til han at han klarer det kjempefint, at han har gjort det mange ganger før og er kjempeflink. Men han bare hyler og gråter.
Det er nesten så han får anfall noen ganger. Hyler så han nesten blir hes,gråter og sparker og slår. Heldigvis har jeg nå funnet ut hva som funker. Det er rett og slett å holde han fast. Tar han inntil meg og holder rundt han så armene er låst,og snakker rolig til han og sier at han må være rolig.
Han roer seg til slutt og hikster og hikster og er skikkelig anpusten. Så sier han "jeg er sliten...".
Det er jo ikke akkurat rart..
Han pleier å bruke det som "unnskyldning" av og til når det er noe han ikke vil. Men nå er han faktisk sliten og det skjønner jeg godt.
Sier til han at han blir sliten når han hyles sånn så derfor er det best å være rolig. Ikke lett stakkars..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Back
Topp