Hvis du titter innom her så..........

Er så matlei... det er jo egentlig tullete å være det, men er typisk årstida trur jeg. Frister lite å lagr middag også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er så matlei... det er jo egentlig tullete å være det, men er typisk årstida trur jeg. Frister lite å lagr middag også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Frister lite å lage middag. Men taco hadde vært godt. Jeg er det motsatte av matlei, nettopp dyttet nedpå tre skiver. Og hadde vært klar for taco jeg nå. :)

Pjokken hatt sovnet på armen, da ble det litt bv og ebay på mor. I kveld skal jeg spise en etterlengtet blodig biff! ! (Det er vel lov når man ammer? !?!)

-=[herq]=-

NAAM nybakt gullerot kake har jeg fått servert :D

• Liker
Reactions: S.
Så typisk, det var kjedelig! Håper han kommer seg fort. Rart med det også, mannfolk blir "veldig" sjuke :å

Mats <3

Litt kjedelig, ja. Det er selvsagt veldig synd i han ;) Men han kan ikke å slappe av, så det tar vel tid før han blir frisk... Styrer rundt og jobber innimellom, selv om jeg har gitt han beskjed om at han skal ta det med ro og slappe av :p

Frister lite å lage middag. Men taco hadde vært godt. Jeg er det motsatte av matlei, nettopp dyttet nedpå tre skiver. Og hadde vært klar for taco jeg nå. :)

Her blir det taco i dag! Skal bli digg å spise det uten å få halsbrann! :D

Nå lager gubben burgere. Han lot meg sove noen timer ista. Deilig.

Her blir det taco i dag! Skal bli digg å spise det uten å få halsbrann! :D
Ja, når du sier det har jeg ikke spist taco siden jeg også fikk halsbrann av det. ;) men ble ikke taco her, guttene kom først hjem nå. De har vært på tur med mine foreldre idag, til Lista.

Ungene i seng, må er det benken på mor og far, baby ligger å sover søtt:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Pjokken hatt sovnet på armen, da ble det litt bv og ebay på mor. I kveld skal jeg spise en etterlengtet blodig biff! ! (Det er vel lov når man ammer? !?!)

-=[herq]=-
Go for it! Kom på nå hvor mye jeg har savnet en mediumstekt biff!!!! Det skal vi ha snart tenker jeg!

Back
Topp