Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frister lite å lage middag. Men taco hadde vært godt. Jeg er det motsatte av matlei, nettopp dyttet nedpå tre skiver. Og hadde vært klar for taco jeg nå.Er så matlei... det er jo egentlig tullete å være det, men er typisk årstida trur jeg. Frister lite å lagr middag også.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så typisk, det var kjedelig! Håper han kommer seg fort. Rart med det også, mannfolk blir "veldig" sjuke :å
Mats <3
Frister lite å lage middag. Men taco hadde vært godt. Jeg er det motsatte av matlei, nettopp dyttet nedpå tre skiver. Og hadde vært klar for taco jeg nå.
Får endelig på meg joggeskoa JIPPI mange mnd siden sist
Mats <3
Her blir det taco i dag! Skal bli digg å spise det uten å få halsbrann!
Juhuu! Gratulerer
Det er bare så utrolig deilig å klare og knyte skolissa selv!
Skikkelig ruskevær ute! Brrrr.
Ja, når du sier det har jeg ikke spist taco siden jeg også fikk halsbrann av det. men ble ikke taco her, guttene kom først hjem nå. De har vært på tur med mine foreldre idag, til Lista.Her blir det taco i dag! Skal bli digg å spise det uten å få halsbrann!
Det burde man slippe i slutten av juni!!!Vi fyrer i peisen!!
Det burde man slippe i slutten av juni!!!
Go for it! Kom på nå hvor mye jeg har savnet en mediumstekt biff!!!! Det skal vi ha snart tenker jeg!Pjokken hatt sovnet på armen, da ble det litt bv og ebay på mor. I kveld skal jeg spise en etterlengtet blodig biff! ! (Det er vel lov når man ammer? !?!)
-=[herq]=-
Samme her! første gang på minst en og en halv måned! Lettelse!!!Får endelig på meg joggeskoa JIPPI mange mnd siden sist
Mats <3