Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mat, nytt brak i bleia. Storesøster har vært våken en stund, gubben gidder ikke hjelpe. Hater mannfolk som sover!!!!
Han sover ved siden av meg også. Men han at dratt dyna over hue, så jeg ser han ikke
Mats <3
Haha Her har mannen blitt syk. Typisk når svigers har dratt og vi skulle ha permisjon sammen....
Han sover ved siden av meg også. Men han at dratt dyna over hue, så jeg ser han ikke
Mats <3
Jeg forlanger, de dagene som han ikke er på jobb, at han står opp med storesøster og storebror. Og det aynes han heldigvis er greit, og har forståelse for det. Uff hba må til for at gubben din skal skjønne det da?Mat, nytt brak i bleia. Storesøster har vært våken en stund, gubben gidder ikke hjelpe. Hater mannfolk som sover!!!!
Jeg forlanger, de dagene som han ikke er på jobb, at han står opp med storesøster og storebror. Og det aynes han heldigvis er greit, og har forståelse for det. Uff hba må til for at gubben din skal skjønne det da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja det skulle bare mangle! Han kan jo bare legge seg tidligere, så blir han ikke så trøtt på morran. Det er veldig slitsomt å stå opp tidlig når man ammer et par ganger ila natta synes jeg hvertfall.Si det.. Han bare tar ho opp i senga og lar ho se på noe på telefon. Og det er jo greit å ligge å kose innimellom men når ho er lei av det så begynner ho og mase på meg. Også vekker ho gjerne søstra, så må jeg amme/skifte osv. Men jeg må bare fortsette å mase på han. Syns faktisk at ham burde ta ho og stå opp med en gang. Skjønner han er trøtt kl 06.00, men jeg er jo våken om natta i tilegg.
Så flink mann ! min hadde ALDRI bakt det til oss. Stekt ferdig såLigger på sofaen å venter på varme rundstykker som mannen har bakt Prinsessa ligger å sover i vogga
Hørtes ikke gøy ut. Håper det hjelper! Er det dag/natt kveld?Da var det konstantert lett kolikk på vesla. Tenkte nok deet. Fikk lære litt baby massasje da, håper det kan hjelpe