Hvis du titter innom her så..........

Mat, nytt brak i bleia. :p Storesøster har vært våken en stund, gubben gidder ikke hjelpe. Hater mannfolk som sover!!!!

Sambo har tatt de eldste med seg fr å levere i barnehagen, lillesnupp har akkuratt spist så nå håper mammaen på å få sove litt:) fra og med neste uke blir det jeg som skal levere og hente i barnehagen så får nyte dagen:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Han sover ved siden av meg også. Men han at dratt dyna over hue, så jeg ser han ikke :p

Mats <3

Haha :) Her har mannen blitt syk. Typisk når svigers har dratt og vi skulle ha permisjon sammen....

Mat, nytt brak i bleia. :p Storesøster har vært våken en stund, gubben gidder ikke hjelpe. Hater mannfolk som sover!!!!
Jeg forlanger, de dagene som han ikke er på jobb, at han står opp med storesøster og storebror. Og det aynes han heldigvis er greit, og har forståelse for det. Uff hba må til for at gubben din skal skjønne det da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg forlanger, de dagene som han ikke er på jobb, at han står opp med storesøster og storebror. Og det aynes han heldigvis er greit, og har forståelse for det. Uff hba må til for at gubben din skal skjønne det da?

Si det.. Han bare tar ho opp i senga og lar ho se på noe på telefon. Og det er jo greit å ligge å kose innimellom men når ho er lei av det så begynner ho og mase på meg. Også vekker ho gjerne søstra, så må jeg amme/skifte osv. Men jeg må bare fortsette å mase på han. Syns faktisk at ham burde ta ho og stå opp med en gang. Skjønner han er trøtt kl 06.00, men jeg er jo våken om natta i tilegg.

Straks på tur å levere storesøster i bhg, så synstest etterpå:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Snuppa sover, sp jeg tar meg en dysh. Og så må det vaskes klær:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Storebror ville absolutt ikke i bhg i dag, var visst sårt å levere han i Bhg sa mannen. Så vi bestemte nettopp at jo henter han tidligere enn vanlig og drar inn til Drammen og spiser ute i dag. Han eeeelsker sushi, så blir sikkert det :)

Si det.. Han bare tar ho opp i senga og lar ho se på noe på telefon. Og det er jo greit å ligge å kose innimellom men når ho er lei av det så begynner ho og mase på meg. Også vekker ho gjerne søstra, så må jeg amme/skifte osv. Men jeg må bare fortsette å mase på han. Syns faktisk at ham burde ta ho og stå opp med en gang. Skjønner han er trøtt kl 06.00, men jeg er jo våken om natta i tilegg.
Ja det skulle bare mangle! Han kan jo bare legge seg tidligere, så blir han ikke så trøtt på morran. Det er veldig slitsomt å stå opp tidlig når man ammer et par ganger ila natta synes jeg hvertfall.

Da var det konstantert lett kolikk på vesla. Tenkte nok deet. Fikk lære litt baby massasje da, håper det kan hjelpe:)

Ligger på sofaen å venter på varme rundstykker som mannen har bakt :D Prinsessa ligger å sover i vogga :)

Back
Topp