Hvis du titter innom her så..........

Mest sannsynlig ja :)
Har ikke fått noe klar beskjed om at det definitivt skjer i dag.
På torsdag fikk jeg beskjed om at hvis jeg var moden på kontroll på mandag så skulle de sette meg i gang/ta vannet. Men jeg fantes jo ikke moden.
Nå har jeg fått beskjed om at jeg skal på overtidskontroll og at de skal vurdere videre.
Men om ting er i gang nå så lover det jo godt.
Håper det tar seg opp dette her og at de ikke bare sender meg hjem igjen fordi kroppen har startet selv. Men det gjør de vel ikke tror jeg. Virket som om han legen jeg snakket med på mandag ikke hadde veldig stor tro på at lille meg kunne få ut en 4 kilos baby :p
Så tror de vil følge med framgangen.
Håper bare ikke det tar seg veldig opp før jeg kommer til sykehuset. Har avtalt at pappa kjører meg til kontroll i dag i tilfelle det skulle skje noe,så vi slipper å ha 2 biler stående.
Men han er ikke noe god på sånne sykehusrelaterte ting,så jeg tror ikke han vil se dattera si med rier i passasjersetet :p

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Min "lille" var 4280 gr :p gikk fint det i går ;) topp form i dag og! :) MAASSE LYKKE TIL :D

det er vist lett å la seg lure av str fikk jeg beskjed om.. tynne thailandske føder fire kg babyer . jeg bekymret meg med første se siden meg og min mor er veldig like..og hun endte opp med å spjære til langt nedpå låret og hastesnitt..
men der var vi ikke like.. jeg fikk ut en nesten fire kg baby uten problemer.og er nokså liten selv.. mener du skal bli tatt på alvor, ville bare gi deg en oppmuntring pp at det går.. :-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja jeg har trua,men legeteamet er visst delt :p
Er jo pga jeg hadde ks sist med mindre baby pga han ikke kom langt nok ned og det gikk for sakte. Så er derfor de er skeptiske til om det går denne gangen,med større baby.

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

Oppe og mater. Begynner å bli frustrert over at hun slipper puppen hele tiden. ...

FRUSTRERT over skriking i tre kvarter og fire bæsjebleier midt på natta. Ugh. Jeg er TRØTT!!!

-=[herq]=-

Ligger med puppa på tørk! Linus sover endelig ...! Mangee timer urolig i kveld/natt .

Ingen god morgen. .. storebrot dundrer innb døra RETT etter at lillen har sovnet og sparker tåa i senga. Da var det leven igjen. O'lykke!! Er vel bare å innse at det ikke ble mer enn et par timer søvn i natt. ..

-=[herq]=-

Har bestemt meg for at dette skal bli en god dag, så nå har jeg kost meg med skoleboller, skal kvile litt, rydde litt og ikke fokusere på at jeg vil føde:p hadde en dag i går som var veldig motsatt:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Her skal det heller ikke fokuseres på no fødsel idag, jeg og mamma skal på shopping å jeg skal prøve å ikke tenke på at jeg er på overtid :) Kjenner det skal bli godt å komme bort fra Dokka noen timer, å slippe alle spørsmål og blikk fra alle som maser og spør om ikke bebin snart kommer !

Er på besøk hos min søster og babyen hennes:) så nå blir det hekling:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Jeg skal snart finne litt mat til meg selv :-) skal bare få kobla av lillegull først :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ar hatt en lang og god hvil, så nå må jeg få meg opp å rydde litt:)

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Heldigvis fått sovet litt nå!! Ungen holdt det gående i natt. Tett i nesa så ho nekta å spise. Morsmelk i nesa hjalp ikke. Kl halv 6 kom storesøster inn og bråka. Men sov heldigvis ett parr timer etter at hun var reist i barnehagen. Nå har jeg vært i ett møte og skal snart på besøk.

Sambo har tatt resten av brødet med på jobb.. hadde ikke vært så irriterende om jeg ikke hadde spurt i går kveld om jeg skulle ta opp mer brød... :P hadde heldigvis noen gamle cheerios og litt biola :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp