Hvis du titter innom her så..........

Hva heter den amme-appen? Det gikk fullstendig i surr for meg sist, så det hørtes ut som en lur dings for meg :D Jeg måtte skrive ned når jeg matet for å huske det...

Jeg og begynte med det...! Har ikke sjans å huske sånn "småtteri" ellers, også skal man liksom gjøre det som nybakt mor!? Hoho! ;-)
jeg har android tlf, og søkte bare ordet amme. Og app'en heter breast feeding eller noe sånt. Er på engelsk men virka som om det var å få på norsk da jeg leste om den... Men men. Min og sekunder er like lange uansett språk ;-)

Ammmetiid. Natta går foreløpig bedre enn i går.. *spent*

-=[herq]=-

Isak har gitt meg 4 timers søvn!;-) Det er noe annet enn å dra fram puppen hver halvtime det.. Krysser fingrene for at vi kan sove mer etter amminga nå.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Amming på gang her og. Den lille luringen min fortsetter i god stil på natta med en halvtimes søvn her og der. Umulig for meg å rekke og sovne.

Håper han sovner skikkelig snart!

Våken her også, nettopp spist appelsin som jeg har gjort så og si hver natt siden uke 20 :O
Håper jeg sovner før 4, har på følelsen at fødselen ikke er langt unna (termin 15.juni), så hadde vært greit å sove mens man kan.
Vi hadde termin samtidig . Jeg sliter jo så fælt med at når kvelden kommer, kommer også murringer og mageknip . Slitsomt !! Men i går kveld fikk jeg bare ikke sove , og våknet nå flere ganger etter 03 av vonde tak nederst i magen :/ men redd det bare lurer meg igjen .. Men kjipt det går utover søvnen , trenger jo det! :p

Go måren... Våkner med vondt i hode i dag:/ ikke gøy....

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Go måren... Våkner med vondt i hode i dag:/ ikke gøy....

Jente 2008
Gutt 2010

Au da..ikke noe godt.
Har ikke vært mye søvn her i natt. Såvidt det har vært noen minutter med avslappet mage før det kom en kynner igjen.
Hadde murringer samtidig med kynnere i går kveld,men det roet seg med vondt da jeg la meg.
I dag tror jeg jammen meg slimproppen har gått. Vet ikke hva det ellers skulle være. Takk og lov for truseinnlegg sier jeg bare :p

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

Har hatt vondt i hode vær dag i flere uker. Vet det er pga nakken, men tørr ikke reise til kiropraktor. :p Gubben lurer på hva som feiler meg, siden jeg tørr føde men ikke gå til kiropraktor. :p

Har hatt vondt i hode vær dag i flere uker. Vet det er pga nakken, men tørr ikke reise til kiropraktor. :p Gubben lurer på hva som feiler meg, siden jeg tørr føde men ikke gå til kiropraktor. :p
Din tullefjert :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Au da..ikke noe godt.
Har ikke vært mye søvn her i natt. Såvidt det har vært noen minutter med avslappet mage før det kom en kynner igjen.
Hadde murringer samtidig med kynnere i går kveld,men det roet seg med vondt da jeg la meg.
I dag tror jeg jammen meg slimproppen har gått. Vet ikke hva det ellers skulle være. Takk og lov for truseinnlegg sier jeg bare :p

*Gutt 2010*
Spennende å se om du er mer moden da:) den slimproppen har kommet litt her og, men kommer litt og litt og uten blod så om det tyder på noe er noe annet:p

Jente 2008
Gutt 2010

Spennende å se om du er mer moden da:) den slimproppen har kommet litt her og, men kommer litt og litt og uten blod så om det tyder på noe er noe annet:p

Jente 2008
Gutt 2010

He he. Ja det begynte i går og da var jeg ikke sikker på om det var det eller bare slimete utflod. Men i dag trodde jeg nesten jeg hadde begynt å lekker for det kom noe plutselig. Så da måtte jeg gå på do og da var det mye slim på papiret i flere omganger faktisk,med litt blod også.
Men om jeg har rukket å bli noe som helst moden fra i går til i morgen er jo noe annet :p

*Gutt 2010*

He he. Ja det begynte i går og da var jeg ikke sikker på om det var det eller bare slimete utflod. Men i dag trodde jeg nesten jeg hadde begynt å lekker for det kom noe plutselig. Så da måtte jeg gå på do og da var det mye slim på papiret i flere omganger faktisk,med litt blod også.
Men om jeg har rukket å bli noe som helst moden fra i går til i morgen er jo noe annet :p

*Gutt 2010*
Hehe nej du får se i morgen, kjenner keg er litt sjalu på at du skal state på fødsel i morgen;) jeg og vil fø:)

Jente 2008
Gutt 2010

Ungene er i seng, og mor skal kose seg, enten med jordbær eller kjeks... Valgetskval:p

Jente 2008
Gutt 2010

Ungene er i seng, og mor skal kose seg, enten med jordbær eller kjeks... Valgetskval:p

Jente 2008
Gutt 2010
Nyt jordbær så lenge du kan!!:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Nyt jordbær så lenge du kan!!:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Hhe ja var det da:p jeg har spist alt jeg har villet når eg har ammet de andre to. Så håper jeg kan det denne gangen og:)

Jente 2008
Gutt 2010

Back
Topp