Mattid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva heter den amme-appen? Det gikk fullstendig i surr for meg sist, så det hørtes ut som en lur dings for meg Jeg måtte skrive ned når jeg matet for å huske det...
Vi hadde termin samtidig . Jeg sliter jo så fælt med at når kvelden kommer, kommer også murringer og mageknip . Slitsomt !! Men i går kveld fikk jeg bare ikke sove , og våknet nå flere ganger etter 03 av vonde tak nederst i magen :/ men redd det bare lurer meg igjen .. Men kjipt det går utover søvnen , trenger jo det!Våken her også, nettopp spist appelsin som jeg har gjort så og si hver natt siden uke 20 :O
Håper jeg sovner før 4, har på følelsen at fødselen ikke er langt unna (termin 15.juni), så hadde vært greit å sove mens man kan.
stygt å le, så drar godt på smilebåndet.. :-DMyggestikk under stortåa!!!
stygt å le, så drar godt på smilebåndet.. :-D
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Go måren... Våkner med vondt i hode i dag:/ ikke gøy....
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Din tullefjertHar hatt vondt i hode vær dag i flere uker. Vet det er pga nakken, men tørr ikke reise til kiropraktor. Gubben lurer på hva som feiler meg, siden jeg tørr føde men ikke gå til kiropraktor.
Spennende å se om du er mer moden da den slimproppen har kommet litt her og, men kommer litt og litt og uten blod så om det tyder på noe er noe annetAu da..ikke noe godt.
Har ikke vært mye søvn her i natt. Såvidt det har vært noen minutter med avslappet mage før det kom en kynner igjen.
Hadde murringer samtidig med kynnere i går kveld,men det roet seg med vondt da jeg la meg.
I dag tror jeg jammen meg slimproppen har gått. Vet ikke hva det ellers skulle være. Takk og lov for truseinnlegg sier jeg bare
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Spennende å se om du er mer moden da den slimproppen har kommet litt her og, men kommer litt og litt og uten blod så om det tyder på noe er noe annet
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Hehe nej du får se i morgen, kjenner keg er litt sjalu på at du skal state på fødsel i morgen jeg og vil føHe he. Ja det begynte i går og da var jeg ikke sikker på om det var det eller bare slimete utflod. Men i dag trodde jeg nesten jeg hadde begynt å lekker for det kom noe plutselig. Så da måtte jeg gå på do og da var det mye slim på papiret i flere omganger faktisk,med litt blod også.
Men om jeg har rukket å bli noe som helst moden fra i går til i morgen er jo noe annet
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Din tullefjert
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nyt jordbær så lenge du kan!!Ungene er i seng, og mor skal kose seg, enten med jordbær eller kjeks... Valgetskval
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Hhe ja var det da jeg har spist alt jeg har villet når eg har ammet de andre to. Så håper jeg kan det denne gangen ogNyt jordbær så lenge du kan!!
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤