Hvis du titter innom her så..........

Pupper lillegutten;) Melka har virkelig kommer, så her er der mer enn nok å ta av.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Gomorgen:) da er termin her, ingenting som tyder på fødsel enda heller:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Go morgen! Gubben "sto" opp med gutten i dag, noe som betyr at han sover på sofaen mens 2 åringen gjør som han vil... Så nå har eg rydda opp etter guttungen og spist litt frokost! :)

Nå står sambo opp, så tenker eg hviler meg litt:)

Jente 2008
Gutt 2010

Lillegull er to mnd gammel idag <3 sambo skulle stå opp med henne sånn at jeg kunne sove godt et par timer... først måtte jeg hjelpe med bleieskift fordi hun hadde fått bæsj oppetter ryggen, og nå ligger vi to jentene og skravler i senga mens han dusjer.. :P Blir nok ikke mer soving på meg nå, er jo over en time siden hun vekte meg for å få mat :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det nydelig vær i dag, ungene koser seg ute, akkuratt nå måtte jeg rett og slett ta en pause fra sola. Foreløbig en finfin dag:)

Jente 2008
Gutt 2010

Akkurat gått trilletur med samboeren :-) han begynner på jobb igjen i morra. Da er det første dagen vi skal være "aleine hjemme", det blir spennende!

GJEEEEESP! Fytti å lite våken jeg er når vesla skal ha mat på natta :p

Så sitter jeg og ammer da
. For andre gang i natt allerede. Ugh. I svigermor sin seng. Sånn ere å flytte!!

-=[herq]=-

Våken! Men i natt har jeg sovet ganske bra sammenhende faktisk,så får vel være fornøyd ;)

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

Mat igjen. Halv 1, kvart på fem og nå. Kan ikke klage da, ungen sovner tvert igjen. :) God morgen, og god natt! :D

God morgen alle sammen :-) Her er det litt puppings på gang, sjokkerende nok :P vurderer om jeg skal stå opp og vaske klær (hekle) eller om jeg skal sove litt til.. :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå skal jeg sove litt . Akkurat levert i Bhg .. 2dag på overtid . MYE menssmerter og en del slim . Men vil tro det ikke skjer noe på noen dager enda.. (Har jo hatt mange slike dager...) Håper bare jeg slipper overtidskobtroll på fredag .. Vil føde i morra! Kunne ønske man fikk velge dag selv ;)

Vi har fortsatt ikke stått opp. Kosedag. Snuppa har jo plutselig blitt baby og sover heeeeeeeele døynet. Uvant. <3

Back
Topp