Hvis du titter innom her så..........

Kan nok være lurt å spise mer ja. Når jeg virkelig ikke har lyst på mat tar jeg meg en ernæringsdrikk fra apoteket.
Ikke spesielt god,men er ikke store greiene heller,og da får jeg i meg 300 kalorier med riktig næringssammensetning.
Og ikke minst så blir kroppen min fornøyd,så jeg orker å spise noe ordentlig mat senere.
Jeg tok meg en kroneis .. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er sikkert for lite å spise to ganger om dagen? Må skjerpe meg.. men ikke ikveld.. har absolutt ikke lyst på mat..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke spist idag. :o Matlysten forsvant samtidig som babyen kom ut av magen. Orker virkelig ikke mat.... Håper det går over snart.

Må straks ut dørene her med guttungen, og han vil helst vere hjemme og ikke gå til bhg, slitsomt å springe etter han med denne magen! ;) (og så prøver eg å forestille meg hvordan det blir å springe etter han med en liten baby i tilegg! Verre/lettere!?) :)

Må straks ut dørene her med guttungen, og han vil helst vere hjemme og ikke gå til bhg, slitsomt å springe etter han med denne magen! ;) (og så prøver eg å forestille meg hvordan det blir å springe etter han med en liten baby i tilegg! Verre/lettere!?) :)

Hehe, det høres litt slitsomt ut nå når en er høygravid.. Uten mage blir det vel litt enklere å løpe etter han, da er vel babyen i vogn/bilstol/bæresjal, men det blir vel noen slitsome episoder når vi får en ekstra å ta oss av.... Blir spennende.. :)

Da må du presse i deg mat ugla. Hvis ikke vil du miste melka, og så blir du jo veldig slappis og groggy...

Nyt en frokost nå. :)

Ja det er jo kjipt. Men skjønner deg godt. Jeg spiste som en hest da jeg amma,sikkert fordi jeg hadde vært kvalm hele svangerskapet og endelig hadde matlyst igjen.
Men sånn til vanlig har jeg perioder hvor jeg virkelig ikke har lyst på mat. Da går det i ernæringsdrikker og så kjøper jeg en boks med nugatti. Da blir det nugatti på alle brødskiver,men som regel når den boksen er tom er matlysta tilbake ;)

Dytter denne opp litt jeg. Moro med sånne tråder hvor man "må" svare. Jeg klarer jo aldri å la vær å klikke :p
Må snart hoppe i dusjen så jeg er klar til jm kl.12

Hehe, må innom å kikke jeg og.

Tror jeg må en tur på Cubus i dag, -30% på alt av klær i dag og storesøster trenger virkelig mer sommerklær..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Men først må jeg sove litt kjenner jeg.. Trøtt!

Har egentlig lyst til å gå meg en god tur for å se om det trigger fram noe..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Får ikke lønn før på fredag jeg.. Lønningsdag er 15. men siden det er lørdag så kommer pengene på konto på fredag.

Netopp hvilt meg. Snart ut å handle inn til middag og så hente unger:) ta emg dush aller først må bare gidde å reise meg fra senga:p

Back
Topp