Nå får jeg servert taco snart
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Murringer bli til rier...!
Nej sker ikke boe, har det slik som dette hver kveld, men legger meg å sover godt og neste morgen er det borte.. :/Oioioo!
Nej sker ikke boe, har det slik som dette hver kveld, men legger meg å sover godt og neste morgen er det borte.. :/
Vi har det ganske likt ! Frustrerende .. Jeg hadde faktisk rier i 20 t på fredag .. Og fikk ikke sove .. men nå får jeg til ! deprinerende !! føler jeg ikke gjør noe anna enn å surve om dagen Men svake og falske kalte jordmor det.. Termin samtidig også tror jeg!Nej sker ikke boe, har det slik som dette hver kveld, men legger meg å sover godt og neste morgen er det borte.. :/
Ja e kjedelig:sÆ,så kjedelig
Ja er kjedelig. Spennende å se bår de bestemmer seg for å komme.Vi har det ganske likt ! Frustrerende .. Jeg hadde faktisk rier i 20 t på fredag .. Og fikk ikke sove .. men nå får jeg til ! deprinerende !! føler jeg ikke gjør noe anna enn å surve om dagen Men svake og falske kalte jordmor det.. Termin samtidig også tror jeg!
Rastløs og trøtt.. kjempekombo..