Hvis du titter innom her så..........

Nå får jeg servert taco snart :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nej sker ikke boe, har det slik som dette hver kveld, men legger meg å sover godt og neste morgen er det borte.. :/
Vi har det ganske likt ! Frustrerende .. Jeg hadde faktisk rier i 20 t på fredag .. Og fikk ikke sove .. men nå får jeg til ! deprinerende !! :p føler jeg ikke gjør noe anna enn å surve om dagen ;) Men svake og falske kalte jordmor det.. Termin samtidig også tror jeg! :)

Vi har det ganske likt ! Frustrerende .. Jeg hadde faktisk rier i 20 t på fredag .. Og fikk ikke sove .. men nå får jeg til ! deprinerende !! :p føler jeg ikke gjør noe anna enn å surve om dagen ;) Men svake og falske kalte jordmor det.. Termin samtidig også tror jeg! :)
Ja er kjedelig. Spennende å se bår de bestemmer seg for å komme.

The dark knight rises på netflix og taco på tallerkenen sammen med min herlige mann;) Satser på at sterkt krydret taco heller gir meg rier enn halsbrann selv om jeg nok tror at det siste er mer sannsynlig:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Nå skal snuppa i seng og jeg skal plasere meg godt i sofan å prøve å finne meg noe å se på tv:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Ligger på sofaen og ser på Endelig ferie på TVN. Har brettet to maskiner med klær og da.. Kjente nettopp en kynner, men er nok bare det.. Blir nok ikke før neste helg nå...

Tror jeg skal finne litt sjokolade i frysa.. mmm...
Fordelen når den er fryst er at det tar litt lenger tid å spise opp ;)

Har akkurat våknet etter å ha sovet siden seks !! Er så trøtt :/ unga reiste en tur til pappan sin i efta og blir til imorra, så vurderer å sove videre :) Skikkelig godt selskap for samboer :p

Rastløs og trøtt.. kjempekombo.. i tillegg til at jeg tidligere idag innbilte meg at vi skulle kjøre hjem til mamma på fredag men det er ikke før uka etter der igjen.. blæ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp