Hvis du titter innom her så..........

Har hatt meg en hvil, skal rydde litt og hente snuppa hos farmora... Er veldig lei og vil egentlig føde, men passe dårlig i natt da de nærmeste barnevaktene ikke er hjemme:p

He he. Da får man vente litt ;)
Passer dårlig her også siden jeg sov dårlig natt til i dag.
I natt skal jeg sove godt,det har jeg bestemt!
Ellers kan lille godt vente til neste helg,så jeg får med meg sommerfest i bhg til torsdag ;)
 
He he. Da får man vente litt ;)
Passer dårlig her også siden jeg sov dårlig natt til i dag.
I natt skal jeg sove godt,det har jeg bestemt!
Ellers kan lille godt vente til neste helg,så jeg får med meg sommerfest i bhg til torsdag ;)

Håper din venteer til etter torsdag da

Håper hun kommer før den 14, me IKKE på den 14:p da har tant ungen min dag og hadde vært greit å slippe å dele:)
Her er det sommerfest på tirsdag, så hadde jo vært kjekt å få den med seg og da.. Hmmm.. Men om ikke jeg kan så har de en mormor og farmor som får steppe inn:) menmen hun venter nok til etter den 16;)
 
Samme her. Er jo egentlig ikke utålmodig etter å føde,men nå vil jeg bare komme til neste punkt.

Ja, neste punkt er jeg klar for også.

Har nå vært på en liten shoppingrunde. Kjøpte ny lampe på badet:)

Så nå hjemme og sofaliv.. Hoho


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Håper din venteer til etter torsdag da

Håper hun kommer før den 14, me IKKE på den 14:p da har tant ungen min dag og hadde vært greit å slippe å dele:)
Her er det sommerfest på tirsdag, så hadde jo vært kjekt å få den med seg og da.. Hmmm.. Men om ikke jeg kan så har de en mormor og farmor som får steppe inn:) menmen hun venter nok til etter den 16;)

He he. Blir spennende dette.. skjønner ikke helt at det er så kort tid igjen jeg.. vi snakker om hvilke dager som passer førstkommende uke liksom! :eek:
 
He he. Blir spennende dette.. skjønner ikke helt at det er så kort tid igjen jeg.. vi snakker om hvilke dager som passer førstkommende uke liksom! :eek:
ja det er faktisk helt sykt... Blir rart å være trebarns mor:eek: hehe men er veldig klar til p møte henne nå og til å få kroppen tilbake, selv om det kan ta en stund før formen er på topp etterpå:p
 
Vondt i maaagen! Nå skal vi en liten tur til bestemor og så videre på kosekveld til noen venner.
 
Babybobbla er på vei og sprekke. Drittsur treårig, skitent hus, en samboer som tydeligvis tok ferie når jeg kom hjem også har jeg attpåtil lovet 3åringen selskap imorgen siden hun har bursdag. (Heldigvis er det ingen av dem som kommer som forventer stort. Har jo nettopp født, men føler jo på det selv.)

Er sliten, har lyst og sove men føles som om samboeren min aldri er hjemme og når han er her så gjør han ingenting.

Babyboooooobbla, ikke sprekk endaa! Er så flott inni her.
 
Babybobbla er på vei og sprekke. Drittsur treårig, skitent hus, en samboer som tydeligvis tok ferie når jeg kom hjem også har jeg attpåtil lovet 3åringen selskap imorgen siden hun har bursdag. (Heldigvis er det ingen av dem som kommer som forventer stort. Har jo nettopp født, men føler jo på det selv.)

Er sliten, har lyst og sove men føles som om samboeren min aldri er hjemme og når han er her så gjør han ingenting.

Babyboooooobbla, ikke sprekk endaa! Er så flott inni her.

Nej så kjedelig.. Håper samboeren din stiller opp slik at den slipper å sprikke henlt enda:)
 
Nej så kjedelig.. Håper samboeren din stiller opp slik at den slipper å sprikke henlt enda:)

Ja, jeg har klart og overse alt samma til nå. Men nå merker jeg at jeg er litt sliten.. Misforstå meg ikke, koser meg jo med babyen. Kunne bare ønske jeg fikk noe hjelp til alt det andre.
 
Ja, jeg har klart og overse alt samma til nå. Men nå merker jeg at jeg er litt sliten.. Misforstå meg ikke, koser meg jo med babyen. Kunne bare ønske jeg fikk noe hjelp til alt det andre.

Skjønner deg veldig godt! Skulle være en selvfølge at du får hjelp til det andre syns jeg..
 
Ja, jeg har klart og overse alt samma til nå. Men nå merker jeg at jeg er litt sliten.. Misforstå meg ikke, koser meg jo med babyen. Kunne bare ønske jeg fikk noe hjelp til alt det andre.
Ja hjelp bør være en selvfølge! Håper an innser det!:)
 
Ja, jeg har klart og overse alt samma til nå. Men nå merker jeg at jeg er litt sliten.. Misforstå meg ikke, koser meg jo med babyen. Kunne bare ønske jeg fikk noe hjelp til alt det andre.
skjønner akkurat hva du mener, lite søvn i tillegg er en mindre heldig situasjon
 
Sitter her meg sprengte bryst og har ventet på lillebror skal våkne. Da jeg endelig får liv i han er brystene så sprengt at han sliter med å få tak og blir galsint . Fikk det til nå til slutt, så nå er han på ene siden og lekkasje på den andre :) tenkte bade han for første gang etterpå :)
 
Sitter her meg sprengte bryst og har ventet på lillebror skal våkne. Da jeg endelig får liv i han er brystene så sprengt at han sliter med å få tak og blir galsint . Fikk det til nå til slutt, så nå er han på ene siden og lekkasje på den andre :) tenkte bade han for første gang etterpå :)
Hehe må si at sprengen er noe jeg ikke leder meg til:p har fått melkefeber begge gangene:/ skikkelig kjedelig.
 
Jeg har vært i byen med baby for første gang :) blir en stund til jeg gjentar det.. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er sliten og lei, grini flere ganger idag da jeg bare føler alt er tungt! :/ Unga krangler HELE tida!! Maser, krangler og bråker! Jeg er sliten og trøtt, har murringer og vondt i ryggen og vil bare bli ferdig med hele graviditeten ! *sutre, sutre* :)
 
Er sliten og lei, grini flere ganger idag da jeg bare føler alt er tungt! :/ Unga krangler HELE tida!! Maser, krangler og bråker! Jeg er sliten og trøtt, har murringer og vondt i ryggen og vil bare bli ferdig med hele graviditeten ! *sutre, sutre* :)
Uff føler med deg..! Har det litt på samme måte her, sambo har helsigvis tatt seg mye av guttungen i dag, mens jenta har vært hos farmora, men er sååå sliten hele tiden... Håper det snart blir fødsel på oss begge:)
 
Ligger på sofaen og har en liten pause fra vondter. Har skikkelige stikninger i nedre område ofte, også låser bekkenet seg til tider..

Men det er jo ingen bra film på TV i kveld!!!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jeg og sambo ligger på hver vår benk:) ser film, men jeg er ikke så engasjert, så er innom her:)
 
Back
Topp