Enig, men vennebyen er en favoritt!Er så irritert på all reklamen på Boomerang! Vennebyen er super, men liker ikke all reklamen gutten min da får se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, men vennebyen er en favoritt!Er så irritert på all reklamen på Boomerang! Vennebyen er super, men liker ikke all reklamen gutten min da får se!
Det hørtes deilig ut slapp av å kos degHar spist frokost og nå skal gutta mine snart på stranda. Jeg skulle visst få "fri".. har egentlig lyst til å være med da,men kjenner at det sikkert er veldig lurt at jeg blir hjemme og slapper av.
Det hørtes deilig ut slapp av å kos deg
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Ka slapp av og samle den energien du kanHar spist frokost og nå skal gutta mine snart på stranda. Jeg skulle visst få "fri".. har egentlig lyst til å være med da,men kjenner at det sikkert er veldig lurt at jeg blir hjemme og slapper av.
Ka slapp av og samle den energien du kan
da er vi to.. nettopp hatt en lete runde her.. må vist på butikken.. ;-)Lyst på sjokolade...
Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app
da er vi to.. nettopp hatt en lete runde her.. må vist på butikken.. ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
sett på zombie walk, å skal se på kongelig bryllup snart (",)
Ligger på sofaen. Sliten av å gjøre ingenting! Litt lei akkurat nå!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app