Hvis du titter innom her så..........

Skal steike vafla til frokost:) så blir det bare innekosedag i dag:)


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
 
Har spist frokost og nå skal gutta mine snart på stranda. Jeg skulle visst få "fri".. har egentlig lyst til å være med da,men kjenner at det sikkert er veldig lurt at jeg blir hjemme og slapper av.
 
Har spist frokost og nå skal gutta mine snart på stranda. Jeg skulle visst få "fri".. har egentlig lyst til å være med da,men kjenner at det sikkert er veldig lurt at jeg blir hjemme og slapper av.
Det hørtes deilig ut:) slapp av å kos deg:)


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
 
Det hørtes deilig ut:) slapp av å kos deg:)


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Jepp. Får prøve på det. Bør få planta de plantene jeg kjøpte på torsdag kanskje,før de dør :p
Men ellers skal jeg slappe av ;)
 
Har spist frokost og nå skal gutta mine snart på stranda. Jeg skulle visst få "fri".. har egentlig lyst til å være med da,men kjenner at det sikkert er veldig lurt at jeg blir hjemme og slapper av.
Ka slapp av og samle den energien du kan:)
 
Ka slapp av og samle den energien du kan:)

Får gjør det. Virkelig ikke dagen i dag. Syntes jeg hadde litt energi allikevel, men så gikk jeg opp for å dusje og da måtte jeg bare legge meg på senga og slappe av litt først :confused:
Ferdig dusja og vaska håret nå,men er helt skjelven. Spiste en brødskive til frokost kl12, pluss et stort glassiskaffe og et stort glass med sjokomelk.
Tok en skive til nå, men er jo egentlig ikke sulten heller, så hva er det kroppen vil ha? Søvn kanskje, siden jar omtrent bare har ligget og snudd meg i natt. Men er ikke trøtt heller, bare gåen. Blir ikke noe av den plantinga med det første i alle fall.

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app
 
Ikke så aktiv her om dagen.. Dagene bare flyr avgårde med en herlig nyfødt i heimen <3 nå skulle pappa ut på trilletur, jeg gleder meg til jeg kan bli med! Er nesten bare bakker her.. Mamma har også kommet for et par-tre dager (bor et stykke unna). Så har hushjelp og greier! :-D
 
Lurer sånn på når det skal bli fødsel,, har blitt lurt av regelmessige svake kynnere i noen dager nå, men de gir seg alltid og er ikke vonde.. Var slik det startet med gutten. Men men. Kan enda gå uker:p
 
Sov lenge i dag, men er fremdeles trøtt... Snuppa er akkurat lagt for formiddagsluren sin og jeg tenker meg en tur på Babyshop. Skal kjøpe sengehimmel til sprinkelsenga. Burde egentlig sove, men syns ting føles litt annerledes i dag, så mulig fødsel nærmer seg... :p Så da er det bare å få gjort det jeg kan!
 
Jeg skal ut å slå plen, en uke siden termin :p Begynner å ha vanskelig for å finne på ting å gjøre for å få tiden til å gå :p Skjønner ikke hva han tomlær så inne granskauen med? Er'e ikkje berre å komme ut a? :p
 
Lyst på sjokolade...

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app
da er vi to.. nettopp hatt en lete runde her.. må vist på butikken.. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har vært en tir på lekeplassen med gutten, nå er jeg fesen.. Stakar liten som har en så kjedelig mamma..
 
sett på zombie walk, å skal se på kongelig bryllup snart (",)

Nå følte jeg et øyeblikk at jge må ha bodd under en stein, for jeg kunne ikke skjønne hvilket kongelig bryllup det var snakk om Heldigvis kom jeg på det :p

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app
 
Ligger på sofaen. Sliten av å gjøre ingenting! Litt lei akkurat nå!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har hatt meg en hvil, skal rydde litt og hente snuppa hos farmora... Er veldig lei og vil egentlig føde, men passe dårlig i natt da de nærmeste barnevaktene ikke er hjemme:p
 
Back
Topp