Hvis du titter innom her så..........

Og han har rydda kjøkkenet å stua idag :-P mens jeg kjørte på butikken å henta sjokolade :-P
Hvorfor funker ikke min mann sånn? :-P Får vel si meg fornøyd med at han tok AnnyM med ut og gikk på ski og akte med henne :-) Ammepausen min ville ingen ende ta, ungen har hengt i puppen siden :-( Vet at stress ikke er bra for produksjonen, men jeg blir dritstressa når jeg tror han ikke får nok :-(

Hvorfor funker ikke min mann sånn? :-P Får vel si meg fornøyd med at han tok AnnyM med ut og gikk på ski og akte med henne :-) Ammepausen min ville ingen ende ta, ungen har hengt i puppen siden :-( Vet at stress ikke er bra for produksjonen, men jeg blir dritstressa når jeg tror han ikke får nok :-(
Her gråter han nesten uansett :-P sulten, mett, har en rap på lur, eller en fjert som må ut,så gråter han, det blir jeg stressa av.
Kansje han bare har økedøgn?

Innom igjen. Venter på bolle deigen, skal bake rosin boller med snuppa mens lillebror endelig sovnet :-)

Her gråter han nesten uansett :-P sulten, mett, har en rap på lur, eller en fjert som må ut,så gråter han, det blir jeg stressa av.
Kansje han bare har økedøgn?
Har hatt økedøgn i fire dager isåfall.. :-P Men jeg tror ikke det er bare det, han ble såpass fornøyd da han fikk ligge uten bleie at det må være litt mageknip også :-)

Har hatt økedøgn i fire dager isåfall.. :-P Men jeg tror ikke det er bare det, han ble såpass fornøyd da han fikk ligge uten bleie at det må være litt mageknip også :-)
Min har også mageknip, og blir helt stille når han ligger uten bleie :-) håper det går over der, for her har det vært slik i snart 1 uke...

Kom plutselig på at takstmann skal komme i morgen, så må rydde litt. Trenger jo ikke å se ut som et bomba horehus.

Blir rotfylling en av de nærmeste dagene... Dyrt, men skal bli jæ**** deilig å ikke ha vondt mer!

Lurer på hva jeg skal finne på idag :) Prøver å få med meg gubbis på Havaristen, men tviler på at han gidder :p

Johannes er på dag 6 med feber,og jeg er igrunn møkk lei! Gudskjelov nede i 38,5 nå,så da må det vell snart gå over.. Alle episoder av vennebyen og byens helter er sikkert sett en million ganger..

Back
Topp