Åh fy :-( God bedring Johannes!Johannes er på dag 6 med feber,og jeg er igrunn møkk lei! Gudskjelov nede i 38,5 nå,så da må det vell snart gå over.. Alle episoder av vennebyen og byens helter er sikkert sett en million ganger..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh fy :-( God bedring Johannes!Johannes er på dag 6 med feber,og jeg er igrunn møkk lei! Gudskjelov nede i 38,5 nå,så da må det vell snart gå over.. Alle episoder av vennebyen og byens helter er sikkert sett en million ganger..
God bedring til Johannes!!Johannes er på dag 6 med feber,og jeg er igrunn møkk lei! Gudskjelov nede i 38,5 nå,så da må det vell snart gå over.. Alle episoder av vennebyen og byens helter er sikkert sett en million ganger..
Vareutsalg med havarerte varer Eller varer som av andre grunner ikke kan selges i butikk Selger tingene latterlig billig der!Hva er havaristen?
Høres genialt utGod bedring til Johannes!!
Vareutsalg med havarerte varer Eller varer som av andre grunner ikke kan selges i butikk Selger tingene latterlig billig der!
Høres genialt ut
Omg! Jeg vil også!Veldig kjekt! De hadde garnsalg, 10 000 nøster som ble borte på 3 timer!
Sende gubbis eller svigermor ut med snuppa?Innom. Helgetur hos svigermor.
Lillegutt har grått i noen timer, og snuppa maser og vil ut. Har ikke tatt med vogn til lille, og finner ikke bæreselen!
Haha,sant.. Vi gikk ut en tur mens han sov litt. Men var ikke lenge ute da hun gikk på snørra på isen å slo bakhodet ganske hardt. :-/Sende gubbis eller svigermor ut med snuppa?
Au! :-( Ikke gøy :-(Haha,sant.. Vi gikk ut en tur mens han sov litt. Men var ikke lenge ute da hun gikk på snørra på isen å slo bakhodet ganske hardt. :-/
Jeg ogsåInnom...
Jeg også
Fin Sambo tok med seg barnehageungen da han dro på jobb så jeg og lillebror kunne sove fra amming kl 5 til amming kl 8 ♡ Det er så deilig med de ekstra timene! Og så har jeg bare daffet hjemme, vasket klær og lagt sammen det som var tørt, byttet ut str 56 med 62 i stellekommoden osv Sett Dr.Phil og handlet før jeg hentet i barnehagen kl 15 Kyllingtaco, Herkules, smågodt til 2,90 og deretter tok sambo legginga så jeg kunne slappe litt av med lillebror ♡ Nå må vi vel krangle litt om hva vi skal se på tv og hvem som skal rydde kjøkkenetHerlig! Hvordan er dagen din?
Fin Sambo tok med seg barnehageungen da han dro på jobb så jeg og lillebror kunne sove fra amming kl 5 til amming kl 8 ♡ Det er så deilig med de ekstra timene! Og så har jeg bare daffet hjemme, vasket klær og lagt sammen det som var tørt, byttet ut str 56 med 62 i stellekommoden osv Sett Dr.Phil og handlet før jeg hentet i barnehagen kl 15 Kyllingtaco, Herkules, smågodt til 2,90 og deretter tok sambo legginga så jeg kunne slappe litt av med lillebror ♡ Nå må vi vel krangle litt om hva vi skal se på tv og hvem som skal rydde kjøkkenet
Din dag da?
Ikke så verst nei ♡ eneste dagen uten avtaler denne uka Neste uke har jeg kanskje to dager uten ting jeg må være med påHøres ut som en utrolig deilig dag <3 Greit hvis det er det verste man "krangler" om i løpet av en dag
Vært hjemme med gubbis, lille har storkost seg i bhg, kyllinglasagne til middag og nå er det å manne seg opp til butikken så jeg kan få is
HeiInnom
Ikke så verst nei ♡ eneste dagen uten avtaler denne uka Neste uke har jeg kanskje to dager uten ting jeg må være med på
Hva slags is skal du ha da?
Barseltreff på tirsdag, fysioterapi på onsdag og manuellterapi på torsdag Er egentlig drittlei av alle avtalene jeg må rekke, så jeg tror jeg kommer til å avslutte fysioterapien om en måneds tid. Da har jeg vel sikkert lært nok øvelser til å trene meg opp hjemme. Manuellterapien skal jeg på kun fordi jeg er nysgjerrig og at det er gratis for babyen - i tillegg til at det er i Narvik så jeg får meg en byturHva skal du for noe?
Hmmm... Sikkert crème brulee
Barseltreff på tirsdag, fysioterapi på onsdag og manuellterapi på torsdag Er egentlig drittlei av alle avtalene jeg må rekke, så jeg tror jeg kommer til å avslutte fysioterapien om en måneds tid. Da har jeg vel sikkert lært nok øvelser til å trene meg opp hjemme. Manuellterapien skal jeg på kun fordi jeg er nysgjerrig og at det er gratis for babyen - i tillegg til at det er i Narvik så jeg får meg en bytur