Hvis du titter innom her så..........

Så lenge du følger øvelsene er jeg enig med du :) Blir fort alt for mye avtaler :/ :)

Hahaha! :p
Særlig når jeg må kjøre så langt uansett hva jeg skal, fysioterapien er litt over 3 mil unna så det er jo litt planlegging i forhold til amming osv. Heldigvis er neste ukes barseltreff i trilleavstand så vi kan komme oss litt ut med vogna ♡ får jo ikke tid til trilleturer de dagene jeg har noe jeg må gjøre.

Særlig når jeg må kjøre så langt uansett hva jeg skal, fysioterapien er litt over 3 mil unna så det er jo litt planlegging i forhold til amming osv. Heldigvis er neste ukes barseltreff i trilleavstand så vi kan komme oss litt ut med vogna ♡ får jo ikke tid til trilleturer de dagene jeg har noe jeg må gjøre.

Ja, ikke sant! Så kjekt :) :) Nei, blir jo ikke så mye av det da...

Innom. Snuppa sover. Ville ikke spise kvelds, å bare snublet og kræsjet i ting.

Ja, ikke sant! Så kjekt :) :) Nei, blir jo ikke så mye av det da...

Har fått svigermor til å bestille babycall til lille, så kan jeg endelig begynne å la han sove i vogna på dagtid ♡ de dagene jeg har tid riktignok :P

Innom. Snuppa sover. Ville ikke spise kvelds, å bare snublet og kræsjet i ting.
Hvor hardt slo hun hodet? Skulle kanskje vært hos legen og fått sjekket om hun har hjernerystelse?

Har fått svigermor til å bestille babycall til lille, så kan jeg endelig begynne å la han sove i vogna på dagtid ♡ de dagene jeg har tid riktignok :P

Hvor hardt slo hun hodet? Skulle kanskje vært hos legen og fått sjekket om hun har hjernerystelse?
Var ikke så veldig lenge siden vi spiste middag. Sein middag her i dag. Og snubler i alt for at hun ser bak seg når hun løper framover :-S

Vell,dagen i dag har virkelig gått for seg.. Hehe.. :) Det er ikke et rom som ikke er bomba her.. ;) Jeg nyter det også da.. I morgen er det håndball cup,så da blir det er par timer med storesøster tid.. :) Tror vi begge trenger det.. :)

Hehehe :p Stas når de er i 100 etter sykdom :p

Så kjekt :) :)

Ja,man senker skuldrene litt igjen:) Han er så betatt av ei Marte i barnehagen,og på morra'n i dag vekte han meg å sa han var frisk og klar for å reise til MarteMin.. :) Super kjedelig at barnehagen var stengt altså.. Hehe:)

Herremin, så søtt!! <3 Lille her har to kjærester, en i bhg som han mener han liker og datteren til bestis, hvor datteren mener de er kjærester :p

Savner litt det å sove en hel natt.... :-P
Hadde vært supert å bare få 1 natt med skikkelig søvn.
I natt har jeg sovet ca 5 timer. Sovnet ikke før etter 12, så mat i 2 tiden,litt sutring og mat i 4 tiden, litt sutring. Og opp før kl 6, da var det bare gråt. Når han sovnet igjen så våknet M.

Hadde vært supert å bare få 1 natt med skikkelig søvn.
I natt har jeg sovet ca 5 timer. Sovnet ikke før etter 12, så mat i 2 tiden,litt sutring og mat i 4 tiden, litt sutring. Og opp før kl 6, da var det bare gråt. Når han sovnet igjen så våknet M.
Jeg skal ikke klage idag, ammet 4:30-5:30, 8 og nå 10:15 :-D

Vil bare lese videre i boken min!! Haff :p Bare drøye to timer igjen på jobb!

Back
Topp