Hvilken bok?
Karin Slaughter - Dypt fall Elsker bøkene hennes!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken bok?
Hva slags bøker skriver hun?Karin Slaughter - Dypt fall Elsker bøkene hennes!!
Hva slags bøker skriver hun?
Har ikke lest bøker på en stund, men i det siste har vi sett mye krim på viaplay de har lagt ut filmatiseringer av mange forfattere, Unni Lindell, Läckberg.. en/ei jeg ikke husker navnet på som har en hovedperson som heter Irene Huss holder vi på med nåKrim Lettleste bøker som fenger og gir litt puls
Har ikke lest bøker på en stund, men i det siste har vi sett mye krim på viaplay de har lagt ut filmatiseringer av mange forfattere, Unni Lindell, Läckberg.. en/ei jeg ikke husker navnet på som har en hovedperson som heter Irene Huss holder vi på med nå
Jeg får sånn periodevis elsk på krim eller action, og så må jeg ha en periode med romantisk kliss igjenKrim er så gøy! Elsker det
Hva skjer? :-/For en helvetes drittnatt...
Hva skjer? :-/
Åh, da hadde jeg også blitt irritert!Gubbis vekka meg med et brak så jeg sleit med å sovne igjen og lille bestemte seg for at han skulle ha "babyen" sin i senga vår kl. 3.45... Jeg er ikke interessert i å ha en plastdukke i senga, så da ble det en del gråt fra han... Så stressa han rundt i 2 timer før han endelig ga opp og sovnet! Rett før det begynner gubben og snorke! Da trodde jeg jeg skulle klikke!! Sovnet til slutt 50 min før jeg skulle opp igjen...
Jeg også! Sitter på ferga nå, snaaaaart hjemmeInnom!
Jeg også! Sitter på ferga nå, snaaaaart hjemme
Ja og nei greit å vite at jeg klarer det, men faen så kjedelig å dra på bytur aleneVært en ålreit tur?