Hvis du titter innom her så..........

Har ikke lest bøker på en stund, men i det siste har vi sett mye krim på viaplay :-) de har lagt ut filmatiseringer av mange forfattere, Unni Lindell, Läckberg.. en/ei jeg ikke husker navnet på som har en hovedperson som heter Irene Huss holder vi på med nå :-)

Krim er så gøy! Elsker det :p

Blåser godt her. Ser ut som det kan bli noen knekte trær.

Vet ikke hvem jeg skal skylde på at jeg har vært våken siden kl 5..
Kan ikke skylde på minste da han sov til 5.30 før han skulle ha mat, for så å sove videre.

Hva skjer? :-/

Gubbis vekka meg med et brak så jeg sleit med å sovne igjen og lille bestemte seg for at han skulle ha "babyen" sin i senga vår kl. 3.45... Jeg er ikke interessert i å ha en plastdukke i senga, så da ble det en del gråt fra han... Så stressa han rundt i 2 timer før han endelig ga opp og sovnet! Rett før det begynner gubben og snorke! Da trodde jeg jeg skulle klikke!! Sovnet til slutt 50 min før jeg skulle opp igjen...

Gubbis vekka meg med et brak så jeg sleit med å sovne igjen og lille bestemte seg for at han skulle ha "babyen" sin i senga vår kl. 3.45... Jeg er ikke interessert i å ha en plastdukke i senga, så da ble det en del gråt fra han... Så stressa han rundt i 2 timer før han endelig ga opp og sovnet! Rett før det begynner gubben og snorke! Da trodde jeg jeg skulle klikke!! Sovnet til slutt 50 min før jeg skulle opp igjen...
Åh, da hadde jeg også blitt irritert!

Innom fra venterommet hos manuellterapeuten :-) Møtte i GOD tid sånn at Arne Magnus kunne få pupp og stell; vekket han og fikk gitt han pupp i kanskje fem min så sovna han.. :-P Jaja, sitter jo fint her :-P Kjenner jeg må finne meg noe mat etterpå!

Back
Topp