Hvor fra?Bestille på nett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor fra?Bestille på nett?
Hvor fra?
HahaDet vet jeg ikke
Du kan bestille fra apotek1, om de har ammeteHvor fra?
På nett?Du kan bestille fra apotek1, om de har ammete
JaPå nett?
Det kan vi like Skal sjekke i morgen
Du kan sende han til mormoren. Men ville holdt han hjemme fra bhg. Kan være spysjuka selvom de bare spyr en gang. Og kan fortsatt være smittsomme . Min eldste spyr sjeldent mer enn en gang. Mens alle andre i huset spyr flere .Er all spying hos barn regnet som smittsom? Altså kan det være som med oss voksne at vi har spist noe magen ikke likte eller er det automatisk omgangssyke og hjemme fra barnehagen?
Han har spydd en gang no og jeg har egentlig mange planer imorgen og han skal egentlig sove hos mormoren. Så må jeg holde han hjemme?
Kål er kål ;pInnom. Konkludere med at lillebror ikke liker kinakål og jordbær.
Ja, men må jo teste utKål er kål ;p
Ikke støvsugd her i det hele tatt, for det gjorde mannen på torsdag, kun for å roe ned ungen da, men går vell for det sammeInnom! Stua er nesten ferdig rydda og støvsugd, men det ble behov for ammepause
Og han har rydda kjøkkenet å stua idag mens jeg kjørte på butikken å henta sjokoladeInnom! Stua er nesten ferdig rydda og støvsugd, men det ble behov for ammepause