Hvis du titter innom her så..........

Huff, høres slitsomt ut ♡ Sambo er i dårlig form her også, så jeg har hatt ungene med ut på besøk så og si hele dagen.. :-P
Hadde M vært frisk så hadde vi nok dratt på besøk vi å :-P
"greit" med syke barn, men syke mannfolk, da kan man bli gal!

Innom. Vært hos legen med snuppa. Kunne ikke finne ut hvorfor hun hat vondt i magen, og crp var på 12, ble regnet som ingenting siden hun er forkjølet å. Så nå er det bare å vente til onsdag-torsdag å se om hun blir bedre.
I tillegg tror jeg at jeg har fått en kul i puppen, masserer når han ammer på den, men er sååå ømt!

Innom. Vært hos legen med snuppa. Kunne ikke finne ut hvorfor hun hat vondt i magen, og crp var på 12, ble regnet som ingenting siden hun er forkjølet å. Så nå er det bare å vente til onsdag-torsdag å se om hun blir bedre.
I tillegg tror jeg at jeg har fått en kul i puppen, masserer når han ammer på den, men er sååå ømt!
Legg varmepute/varm klut/rispose på.. blir litt lettere å massere da.. ♡

Kost meg glugg med lille :) Vært i butikken, hatt besøk av mamma og pappa, vært og besøkt babyen i oppgangen (som ikke er baby lenger :O) og nå har vi bakt :)

Hvordan få melinda til å drikke hostesaft? Noen tips?

Hvordan få melinda til å drikke hostesaft? Noen tips?

Blande det i saft, melk, juice, brus?
Gi rosiner først, hostesaft og så mer rosiner?
Sprøyte hvis du mener det er nødvendig at hun får det i seg?

De tingene vi gjorde med antibiotikaen til lille :)

Blande det i saft, melk, juice, brus?
Gi rosiner først, hostesaft og så mer rosiner?
Sprøyte hvis du mener det er nødvendig at hun får det i seg?

De tingene vi gjorde med antibiotikaen til lille :)
Trodde ikke man kunne blande hostesaft i andre drikker.
Men fikk litt i henne. Hoster til hun spyr :-(

Tenker det er bedre å blande i noe enn å ikke få i henne noe som helst? Hvilken medisin er det? Så fælt :(
Bisolvon hostesaft med kirsebær smak. Den smaker jo godt, men hun nekter å ta den, lukte på den eller å se på den..

Lille snupp fant ut at det var på tide å stå opp 05.30 :-S
Men hun er heldigvis feberfri idag :-)

Back
Topp