Hadde M vært frisk så hadde vi nok dratt på besøk vi åHuff, høres slitsomt ut ♡ Sambo er i dårlig form her også, så jeg har hatt ungene med ut på besøk så og si hele dagen..
"greit" med syke barn, men syke mannfolk, da kan man bli gal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde M vært frisk så hadde vi nok dratt på besøk vi åHuff, høres slitsomt ut ♡ Sambo er i dårlig form her også, så jeg har hatt ungene med ut på besøk så og si hele dagen..
Mhm!Hadde M vært frisk så hadde vi nok dratt på besøk vi å
"greit" med syke barn, men syke mannfolk, da kan man bli gal!
Legg varmepute/varm klut/rispose på.. blir litt lettere å massere da.. ♡Innom. Vært hos legen med snuppa. Kunne ikke finne ut hvorfor hun hat vondt i magen, og crp var på 12, ble regnet som ingenting siden hun er forkjølet å. Så nå er det bare å vente til onsdag-torsdag å se om hun blir bedre.
I tillegg tror jeg at jeg har fått en kul i puppen, masserer når han ammer på den, men er sååå ømt!
Har fått løsnet litt opp, men er enda mer der.Legg varmepute/varm klut/rispose på.. blir litt lettere å massere da.. ♡
Jævlig typisk!Har fått løsnet litt opp, men er enda mer der.
Alt kommer vist på engang i dette huset... :-S
Aner ikke, AnnyM elsker detHvordan få melinda til å drikke hostesaft? Noen tips?
Hvordan få melinda til å drikke hostesaft? Noen tips?
Trodde ikke man kunne blande hostesaft i andre drikker.Blande det i saft, melk, juice, brus?
Gi rosiner først, hostesaft og så mer rosiner?
Sprøyte hvis du mener det er nødvendig at hun får det i seg?
De tingene vi gjorde med antibiotikaen til lille
Trodde ikke man kunne blande hostesaft i andre drikker.
Men fikk litt i henne. Hoster til hun spyr :-(
Bisolvon hostesaft med kirsebær smak. Den smaker jo godt, men hun nekter å ta den, lukte på den eller å se på den..Tenker det er bedre å blande i noe enn å ikke få i henne noe som helst? Hvilken medisin er det? Så fælt
Bisolvon hostesaft med kirsebær smak. Den smaker jo godt, men hun nekter å ta den, lukte på den eller å se på den..
Alt for tidlig - men supert at hun blir frisk igjen ♡Lille snupp fant ut at det var på tide å stå opp 05.30 :-S
Men hun er heldigvis feberfri idag