Ja, det er litt vell tidlig. Men men, formen er værtfall bedre. Demonstrere for alt igjen..Alt for tidlig - men supert at hun blir frisk igjen ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt vell tidlig. Men men, formen er værtfall bedre. Demonstrere for alt igjen..Alt for tidlig - men supert at hun blir frisk igjen ♡
Åh, så gøy.. AnnyM prøver å gjøre meg gal innimellom tror jeg..Ja, det er litt vell tidlig. Men men, formen er værtfall bedre. Demonstrere for alt igjen..
Jeg også! Litt senereInnom
Jeg også! Litt senere
Jeg skal ikke på jobb før januar. ..Nå er jeg innom fra jobb!
Klikke vinkel og kjefte, få dårlig samvittighet og gi godteri? Eller var det sånn jeg ikke skulle gjøre?Innom. M tester grenser til det ytterste for tiden! Hvordan reagere når hun starter?
Da gjør du hvertfall barnet en bjørnetjenesteKlikke vinkel og kjefte, få dårlig samvittighet og gi godteri? Eller var det sånn jeg ikke skulle gjøre?
Innom. M tester grenser til det ytterste for tiden! Hvordan reagere når hun starter?
Hvordan korrigere? Har prøvd "dette skal du gjøre istedet", men det biter ikke på trollet mitt.. (jada, jeg vet at jeg burde kunne slike ting)Belønn ønsket atferd
Overse uønsket atferd
Korriger uakseptabel atferd
Hvordan korrigere? Har prøvd "dette skal du gjøre istedet", men det biter ikke på trollet mitt.. (jada, jeg vet at jeg burde kunne slike ting)
Her er hun begynt å slå noe voldsomt. Får streng beskjed om at det ikke er lov, og det er vondt når hun slår. Hun slutter ikke av den grunn, så må ta henne med å sette henne ned et sted å få henne til å roe seg ned. Klikker i vinkel vær gang, men roer seg til slutt. Men det funker jo ikke...Hehehe Assa, her får han bestemt og veldig streng beskjed om at han ikke får lov (til og med med ett nei), så gråter han hysterisk og løper inn på rommet sitt, før han til slutt kommer ut og sier han er ferdig med og gråte og vi får snakket litt om hvorfor jeg sa nei
Absolutt ingen god fasit
Her er hun begynt å slå noe voldsomt. Får streng beskjed om at det ikke er lov, og det er vondt når hun slår. Hun slutter ikke av den grunn, så må ta henne med å sette henne ned et sted å få henne til å roe seg ned. Klikker i vinkel vær gang, men roer seg til slutt. Men det funker jo ikke...
Hun er rolig en stund når jeg har hentet henne tilbake. Men plutselig begynner hun å slå å sparke igjen.Jeg mener dere gjør det riktig Jeg ville ikke ignorert slåing siden det faktisk gjør fryktelig vondt og når hun da ikke hører på tilsnakk ville jeg fjernet meg eller hun fra situasjonen Funker ikke fordi hun fortsetter å slå senere? Du forklarer også hvorfor hun ble tatt bort når hun har roet seg?
Du gjør rett, man må bare ha tålmodighet og gjenta og gjenta og gjentaHun er rolig en stund når jeg har hentet henne tilbake. Men plutselig begynner hun å slå å sparke igjen.
Jeg bruker å sette med ned ved siden av henne å forklare at det er vondt når hun slår, og at det ikke er lov.
Men du og du så vanskelig å ha tålmodighet hehe.. Her har vi sutretrass.. Skal alltid gjøre det stikk motsatte av beskjeden som kommer.. Djiiises... Pust med magen..Du gjør rett, man må bare ha tålmodighet og gjenta og gjenta og gjenta
Innom! Drikker ammete og lurer på hvordan jeg skal få tak i mer ammete når jeg har to timer å kjøre til nærmeste utsalgssted