Jeg ønsker meg et par oljeovner. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryser du?Jeg ønsker meg et par oljeovner. .
Så inn i h... Har en gubbfis som ikke gidd å ta inn ved te meg, og den ene oljeovn som fungere må absolutt stå i yttergangen så han slæpp å ta på se kalde kleia på mårran..Fryser du?
Den har jeg sett. Kommer det en sesong nr. 2 tro?Strikker og ser på Making a Murderer Strålende vær ute, men orker rett og slett ikke gå ut...
Da hadde jeg bare flyttet den dit jeg vil ha den. Jeg hater å fryse. Blir møkksur når jeg fryser.Så inn i h... Har en gubbfis som ikke gidd å ta inn ved te meg, og den ene oljeovn som fungere må absolutt stå i yttergangen så han slæpp å ta på se kalde kleia på mårran..
Gidder ikke ta den kampen Skal kjøpe et par ovner på tirsdag, da skal jeg ha en på stua og en på soverommet Er litt kaldt å sitte oppe og amme for tidenDa hadde jeg bare flyttet den dit jeg vil ha den. Jeg hater å fryse. Blir møkksur når jeg fryser.
Den har jeg sett. Kommer det en sesong nr. 2 tro?
Kjøp varmepumpe!!Gidder ikke ta den kampen Skal kjøpe et par ovner på tirsdag, da skal jeg ha en på stua og en på soverommet Er litt kaldt å sitte oppe og amme for tiden
Hva tror du?Hørt snakk om det, men da med vinkling på at han faktisk er skyldig
Tror du han er skyldig?Den har jeg sett. Kommer det en sesong nr. 2 tro?
Hva tror du?
Enig! Syns så synd på gutten han er nødt for å ha en eller annen diagnose.Jeg tror Steven godt kan være skyldig! Er masse som ikke kom frem under serien, men han skal bl.a. ha sagt at han ville drepe noen og et eller annet med brann når han kom ut fra fengsel... Guttungen tror jeg er helt uskyldig... Han virker som en utviklingshemmet gutt som har sagt det politiet ba han om å si...
Enig! Syns så synd på gutten han er nødt for å ha en eller annen diagnose.
Uffda? Ikke fått hjem gubben enda?Innom. Vært en dårlig helg, og den avslutter enda dårligere..
Jo,han kom hjem ganske fort. Mulig infeksjon i magen, tok en blodprøve å fikk noen smertestillende, så måtte han vente til i morgen for å se om det ble bedre eller verre.Uffda? Ikke fått hjem gubben enda?
Huff, høres slitsomt ut ♡ Sambo er i dårlig form her også, så jeg har hatt ungene med ut på besøk så og si hele dagen..Jo,han kom hjem ganske fort. Mulig infeksjon i magen, tok en blodprøve å fikk noen smertestillende, så måtte han vente til i morgen for å se om det ble bedre eller verre.
M er syk og klengete, og har vondt i magen hun å, hatt det i noen dager så må få legetime til henne i morgen.
Å lillebror sliter med mye luft i magen, så blir mye gråt fra han i løpet av dagen.