Hvis du titter innom her så..........

Jeg ønsker meg et par oljeovner. .

Så inn i h... :-P Har en gubbfis som ikke gidd å ta inn ved te meg, og den ene oljeovn som fungere må absolutt stå i yttergangen så han slæpp å ta på se kalde kleia på mårran.. :-P
Da hadde jeg bare flyttet den dit jeg vil ha den. Jeg hater å fryse. Blir møkksur når jeg fryser.

Da hadde jeg bare flyttet den dit jeg vil ha den. Jeg hater å fryse. Blir møkksur når jeg fryser.
Gidder ikke ta den kampen :-P Skal kjøpe et par ovner på tirsdag, da skal jeg ha en på stua og en på soverommet :-) Er litt kaldt å sitte oppe og amme for tiden :-P

Jeg tror Steven godt kan være skyldig! Er masse som ikke kom frem under serien, men han skal bl.a. ha sagt at han ville drepe noen og et eller annet med brann når han kom ut fra fengsel... Guttungen tror jeg er helt uskyldig... Han virker som en utviklingshemmet gutt som har sagt det politiet ba han om å si...

Jeg tror Steven godt kan være skyldig! Er masse som ikke kom frem under serien, men han skal bl.a. ha sagt at han ville drepe noen og et eller annet med brann når han kom ut fra fengsel... Guttungen tror jeg er helt uskyldig... Han virker som en utviklingshemmet gutt som har sagt det politiet ba han om å si...
Enig! Syns så synd på gutten :( han er nødt for å ha en eller annen diagnose.

Akkurat kommet hjem fra løpetur,det gjorde virkelig godt for hodet! Mamma har ungene noen timer,så nå skal jeg legge meg i senga med Netflix og en kopp te.. Denne dagen har vært etterlengtet.. :)

Innom. Vært en dårlig helg, og den avslutter enda dårligere..

Uffda? Ikke fått hjem gubben enda?
Jo,han kom hjem ganske fort. Mulig infeksjon i magen, tok en blodprøve å fikk noen smertestillende, så måtte han vente til i morgen for å se om det ble bedre eller verre.
M er syk og klengete, og har vondt i magen hun å, hatt det i noen dager så må få legetime til henne i morgen.
Å lillebror sliter med mye luft i magen, så blir mye gråt fra han i løpet av dagen.

Jo,han kom hjem ganske fort. Mulig infeksjon i magen, tok en blodprøve å fikk noen smertestillende, så måtte han vente til i morgen for å se om det ble bedre eller verre.
M er syk og klengete, og har vondt i magen hun å, hatt det i noen dager så må få legetime til henne i morgen.
Å lillebror sliter med mye luft i magen, så blir mye gråt fra han i løpet av dagen.
Huff, høres slitsomt ut ♡ Sambo er i dårlig form her også, så jeg har hatt ungene med ut på besøk så og si hele dagen.. :-P

Back
Topp