Hvorfor funker ikke min mann sånn?Og han har rydda kjøkkenet å stua idagmens jeg kjørte på butikken å henta sjokolade
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor funker ikke min mann sånn?Og han har rydda kjøkkenet å stua idagmens jeg kjørte på butikken å henta sjokolade
![]()
Her gråter han nesten uansettHvorfor funker ikke min mann sånn?Får vel si meg fornøyd med at han tok AnnyM med ut og gikk på ski og akte med henne
Ammepausen min ville ingen ende ta, ungen har hengt i puppen siden :-( Vet at stress ikke er bra for produksjonen, men jeg blir dritstressa når jeg tror han ikke får nok :-(
Har hatt økedøgn i fire dager isåfall..Her gråter han nesten uansettsulten, mett, har en rap på lur, eller en fjert som må ut,så gråter han, det blir jeg stressa av.
Kansje han bare har økedøgn?
Min har også mageknip, og blir helt stille når han ligger uten bleieHar hatt økedøgn i fire dager isåfall..Men jeg tror ikke det er bare det, han ble såpass fornøyd da han fikk ligge uten bleie at det må være litt mageknip også
![]()
Åh blæ..Min har også mageknip, og blir helt stille når han ligger uten bleiehåper det går over der, for her har det vært slik i snart 1 uke...
Bør vel holde at det ser ut som et horehus vil jeg troKom plutselig på at takstmann skal komme i morgen, så må rydde litt. Trenger jo ikke å se ut som et bomba horehus.
Ja,gidder ikke bli nazi på ryddingen altsåBør vel holde at det ser ut som et horehus vil jeg tro![]()
Hva er havaristen?Lurer på hva jeg skal finne på idagPrøver å få med meg gubbis på Havaristen, men tviler på at han gidder
![]()