Hvis du titter innom her så..........

Tre fulle ikeaposer med klær som skal vaskes...og hva skjer? Vaskemaskina ryker. Perfekt! Noen som har erfaring med Whirlpool AWO/D 7415? 7kg kapasitet, 1400 omdreininger. Den vi har er 1200 omdreininger og 5kg, så er jo bedre en den uansett :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Æsj, den er lei. Grusomt avhengig man er av vaskemaskina :D

Æsj, den er lei. Grusomt avhengig man er av vaskemaskina :D
Perfekt utgift akkurat denne mnd da... :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Passet "kjempebra"...har heldigvis en sparekonto som vi kan ta av :-) Men suuuure penger...kjedelig ting å bruke penger på. Har ventet på at det sku skje noe da ettersom den har stoppa midt i ett program ett par ganger...10 år gammel maskin :-)

Passet "kjempebra"...har heldigvis en sparekonto som vi kan ta av :-) Men suuuure penger...kjedelig ting å bruke penger på. Har ventet på at det sku skje noe da ettersom den har stoppa midt i ett program ett par ganger...10 år gammel maskin :-)

Kjipt. Håper du får igjen på skatten da i det minste.

Sent from my iPad using BV Forum

bedre enn fartsbot hvertfall :p

Kjipt. Håper du får igjen på skatten da i det minste.

Sent from my iPad using BV Forum

Var inne og sjekka nå...og JAAAA :-D Må trekke fra en del pga at jeg ikke kjørte til jobb i fjor men til gjengjeld må jeg føre opp huslånet (det står alltid kun på sambo i selvangivelsen, men selve huset står på begge på selvangivelsen så blir skjevt der). Jippi :-)

Plusstest?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Er en test de kjører i Sverige blant annet, som er anerkjent og bra :) Har ei i forumet fra største som er veldig inne i trafikksikkerhet og bilstoler. Har fått mye nyttig info fra henne :) Ellers er jo trygg trafikk sine nettsider et bra sted å starte.

Det er ikke like lett å komme seg i seng i tide :) Men fy søren så godt det er å legge seg og våkne "mer" uthvilt :D
Ja, er jo utrolig godt de få gangene jeg får det til. :p Men her blir det som oftest til at jeg sovner når jeg legger lille evt. sånn i 8-tiden, og da blir jeg jo litt våken igjen slik at jeg ikke kommer meg i seng i tide. Evig ond spiral :)

Ja, de har utrolig mye fint:) Og endelig er vi på mini størrelsene og der er det mye kult til gutter også:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg syns det er litt omvendt, jeg! Syns de små størrelsene har så mye fint, mens når det kommer opp på mini, så blir det masse store print og ikke så fine som jenteklærne er. Men har ikke sett hva de har fått inn til våren nå, så kan jo hende jeg blir positivt overrasket :)

OG FORRESTEN DERE!! :D fikk gladmelding på jobb! Jeg er utenfor fare for å bli omskolert eller Verstefall miste jobben! ! :D :D med mindre kommunen bestemmer seg for å kutte enda meeer! Mister desverre 3 veldig gode kollegaer da :( men jeg er KJEMPE glad jeg ikke må gå !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så bra! Må være en deilig følelse! :)

Noen her som har utdannelse innen økonomi, administrasjon og ledelse? Lurer på å ta det på deltid (60stp) for å finne meg ny jobb. Er litt usikker på hvor gode mattekunnskaper man må ha? Er ikke favoritten og på videregående var jeg mer opptatt av gutter og fjas enn 2+2 :D
Hmm..
Jeg er siv.øk., så har vel de fleste fagene du skal innom vil jeg tro. På siv.øken er det ikke så mye matte, men er ett par kurs med litt avansert matematikk. Hvor mye matte hadde du på videregående og hvilken "type"? Der er jo mye regnskap også, som ikke har så mye med matte å gjøre. :)

Er det bare jeg som synes det er greit å ta klesvask og rydde klær? :p
Syns klesvask er helt ok. Det kjedeligste er egentlig å legge på plass klærne. :p Men jeg tar mye heller klesvask og rydding av klær enn å vaske huset :)

Er det morgen nå? NEEEEEI! :'(

:p
Det syns lille her…. Han har plutselig begynt å skulle stå opp kl. 5… DET er natta altså! Vi har jo vært utrolig bortskjemte med storesøster som er ordentlig b-menneske. Syns det var tidlig om vi måtte opp kl. 8… :p Håper han snur litt på det etterhvert!

Back
Topp