Hvis du titter innom her så..........

OG FORRESTEN DERE!! :D fikk gladmelding på jobb! Jeg er utenfor fare for å bli omskolert eller Verstefall miste jobben! ! :D :D med mindre kommunen bestemmer seg for å kutte enda meeer! Mister desverre 3 veldig gode kollegaer da :( men jeg er KJEMPE glad jeg ikke må gå !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hurra :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vært på mammografi og ultralyd av tittsa i dag. Gleden var stor da legen kunne fortelle at de ikke så noe som var unormalt. Så da slipper jeg å engste meg for det noe mer:) Så da feiret vi likså godt med lunsj og shopping. Mor og far har brukt mye penger på Name it i dag:) De har sååå mye fint:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det veldig vondt??

Ungene er i seng, og jeg har date med sofaen:)

MEA

Det har jeg og! Resten av kvelden gjetter jeg:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hoppe i bilen :D ?
Jaaaaa... :P "gå ut og sette meg i bilen og kjøre en tur" blir liksom litt langt :P Har vært hos massøren miiin! Vooooooondt og gooooodt :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det har vært noen nervepirrende uker detta her. Gudsjelov bare en melkekjertel:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Kjenner til det. Har vært 2 ganger i mammografi og ul. Fikk så forferdelig vondt i den ene puppen og fastlegen sendte meg til videre us. Fikk komme fort. Godt å ha det sjekka.

Noen her som har utdannelse innen økonomi, administrasjon og ledelse? Lurer på å ta det på deltid (60stp) for å finne meg ny jobb. Er litt usikker på hvor gode mattekunnskaper man må ha? Er ikke favoritten og på videregående var jeg mer opptatt av gutter og fjas enn 2+2 :D
Hmm..

Du har skikkelig handlet du :)

Er jo egentlig bare ting han trenger. Men var litt gøy å shoppe litt. :) dressen og fleesdressen har de faktisk tilbud på både på barnas hus og bare barn tror jeg. 549 ,- for begge deler.

Joakim våknet nettopp med full panikk, mareritt sikkert. Men litt spent på hvor lang tid det tar før han sover. Pleier liksom ikke å ta han opp etter han har lagt seg, men denne gangen måtte jeg det for å roe han. Så no er han lys våken. Spent på om han sovner eller om jeg må prøve med melk

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Kjipt å få migrene av sjokolade :( :( veldig glad jeg ikke reagerer på det! Bare stress, lite med mat og søvn som trigger her.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gjør meg ingenting :P Bare en liten utfordring når jeg er borte og spiser eller på restaurant :) Det er jo ikke bare bare det da... Her er det sjokolade og stress på morgenen (såpass at jeg ikke kan dusje på morgenen engang) som trigger...

Samme her. Vi kom nettopp hjem, lille sover, men våkner med en gang det er lyder, så jeg får ikke gjort særlig. Kan legge sammen klær, gørrkjedelig. Skal også i bh kl 14.

Er det bare jeg som synes det er greit å ta klesvask og rydde klær? :P

Hahaha!!! Gubben har brukt lang tid på å legge ut grus i gårdsplassen her,snuppemor var ute å kjørte 4 hjuling da hun kom i døra her å ba pappa'n se ut.. Da han går ut står hu å spinner piruetter så grusen ligger langt utpå plen... Hehe:) der får han igjen for å ha lært henne det!

FANTASTISK! :P

Er det bare jeg som synes det er greit å ta klesvask og rydde klær? :P
Kan godt sette på maskin og henge opp eller i tørketrommel. Men, alle kluter og kjøkkenhåndkleer og alle strømpene ! Sukk... Så kjedelig å legge sammen. Med 5 pers blir det endel maskiner til dagen så jeg har lite valg da, Sambo rører ikke.

Kan godt sette på maskin og henge opp eller i tørketrommel. Men, alle kluter og kjøkkenhåndkleer og alle strømpene ! Sukk... Så kjedelig å legge sammen. Med 5 pers blir det endel maskiner til dagen så jeg har lite valg da, Sambo rører ikke.

Hehe! Ser den :P Sokkene mine er et kaos :P Fordi han ikke vil eller får ikke lov? :P Her er det litt begge deler :P

Har sett en og en halv episode med åndenes makt, venter på sambo som skulle opp og gi smokk til ei som våkna.. tror dere han sovna? :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp