Hvis du titter innom her så..........

Vært på mammografi og ultralyd av tittsa i dag. Gleden var stor da legen kunne fortelle at de ikke så noe som var unormalt. Så da slipper jeg å engste meg for det noe mer:) Så da feiret vi likså godt med lunsj og shopping. Mor og far har brukt mye penger på Name it i dag:) De har sååå mye fint:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært på mammografi og ultralyd av tittsa i dag. Gleden var stor da legen kunne fortelle at de ikke så noe som var unormalt. Så da slipper jeg å engste meg for det noe mer:) Så da feiret vi likså godt med lunsj og shopping. Mor og far har brukt mye penger på Name it i dag:) De har sååå mye fint:D

Det var godt at alt var bra ! :)

Så bra :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Frøkna er myyye bedre. :-) Hoster som en gammel mann enda men.

Så vi har fått gjort litt annet enn å sitte i sofaen i dag.. Ble dog en lang lur til 16,45! i dag så spørs når hun er i seng. :-P hun trengte den vell.

Idag har jeg vært "flink" og kjøpt uteklær til joakim. Kjøpte en dress, en fleesdress, en jakke og regntøy. Men tror jeg skal bytte regntøyet for jeg tror det bli veldig fort for lite. Hadde lyst å kjøpe mer klær men har ikke mer penger :p

No sover joakim og jeg tror jeg skal lage hjemmelaget pizza.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Vi har nydelig vær idag, men kaldt :-) Trillet tur fra 10:45 til 12, og så var vi på besøk i barnehagen helt til sambo var ferdig på jobb klokka 3 :-) Nå er fiskebollene fortært og jeg skal snart hoppe i bilen! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hoppe i bilen :D ?

Det hørtes ut som en bra dag :-) Alltid gøy med shopping. Og Name har mye fint, det er eg enig i ;)

Frøkna er myyye bedre. :-) Hoster som en gammel mann enda men.

Så vi har fått gjort litt annet enn å sitte i sofaen i dag.. Ble dog en lang lur til 16,45! i dag så spørs når hun er i seng. :-P hun trengte den vell.

Det var godt å høre :)

Idag har jeg vært "flink" og kjøpt uteklær til joakim. Kjøpte en dress, en fleesdress, en jakke og regntøy. Men tror jeg skal bytte regntøyet for jeg tror det bli veldig fort for lite. Hadde lyst å kjøpe mer klær men har ikke mer penger :p

No sover joakim og jeg tror jeg skal lage hjemmelaget pizza.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Du har skikkelig handlet du :)

Legger lille. Sambo har montert brannvil til han, sånn en sitter på. Han ble helt vill da han aå den. Skal ta snapchat i morgen :) nå måtte han legge seg.

Sent from my iPad using BV Forum

Det hørtes ut som en bra dag :-) Alltid gøy med shopping. Og Name har mye fint, det er eg enig i ;)
Ja, de har utrolig mye fint:) Og endelig er vi på mini størrelsene og der er det mye kult til gutter også:)

Ute en tur. Hjelper bror i leiligheten. Utrooolig deilig å komme seg ut, selv om jeg vasker! Vært å brent en kommode også. :p Blir aldri voksen jeg. :D

Etterpå skal vi kaste en ødelagt TV han har hatt stående på soverommet i ett år, men ikke klart å kaste fordi det har vært mamma sin. Det tar halve soverommet så nå vil han gjøre det. Så da blir jeg med!♡

OG FORRESTEN DERE!! :D fikk gladmelding på jobb! Jeg er utenfor fare for å bli omskolert eller Verstefall miste jobben! ! :D :D med mindre kommunen bestemmer seg for å kutte enda meeer! Mister desverre 3 veldig gode kollegaer da :( men jeg er KJEMPE glad jeg ikke må gå !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp