Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi levert storesøster i bhg. Deilig nå når mamma og pappa er her, for da slipper jeg å ha med lillegutt i bhg og kan ta meg god tid når jeg leverer. Foreløpig slapper vi bare av hjemme, men mulig vi skal dra en tur ut alle sammen og shoppe littGod morgen flotte jenter
Idag starter skal jeg først få klipt og farga meg, så på babytreff, så babysvømming også hente i bhg og hjem til middagslaging
Hva skal dere i dag da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, tenker det hver kveld at i morgen skal jeg legge meg tidligHater å være trøttGodt å komme seg i seng tidlig
![]()
Aldri?Kvart på.. når blir man vant til å måtte opp så tidlig a?en ting er når man må. Men kunne sovet til 0730 i daaaag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har det vært i plusstest?Har lest opp og ned på Googleskal vist være veldig bra
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
den er kjip…..Jeg som skulle vaske klær kan bare drite i det akkurat nå! Kom hjem til null strøm. Tydeligvis stått i avisa. Men den har ikke vi ; p jajaja... nok annet å gjøre
Kommet tilbake nå ; pden er kjip…..
Huff! Syns det var lenge at mannen var borte fra fredag til mandagSola skinner, men jeg er så deppa siden mannen er reist på jobb![]()
Buhuuu..
15 dager til jeg ser han igjen.
Jaja, sånn er livet![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Samme her. Vi kom nettopp hjem, lille sover, men våkner med en gang det er lyder, så jeg får ikke gjort særlig. Kan legge sammen klær, gørrkjedelig. Skal også i bh kl 14.Snakk om å bli fort i dårlig humør. Er så rotete her nå, lille nekter å sove , dvs at jeg ikle får rydda i fred og ro. Han krever MYE oppmerksomhet om dagen.. og greier i bhg kl 14. Så lille MÅ jo sove nå. Får også besøk i ettermiddag .
Aaaaah . Alt blir bare tull. Også er jeg så forbanna trøtt. Møkkadag!
KjiptSola skinner, men jeg er så deppa siden mannen er reist på jobb![]()
Buhuuu..
15 dager til jeg ser han igjen.
Jaja, sånn er livet![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Plusstest?Har det vært i plusstest?