Hvis du titter innom her så..........

Bytta til sportsdel :( ikke pga at baggen er for liten. Men fordi han uansett om jeg bruker seler, så kommer han seg opp i sitteposisjon..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sola skinner, men jeg er så deppa siden mannen er reist på jobb :( :( Buhuuu..
15 dager til jeg ser han igjen.

Jaja, sånn er livet :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Gå ut eller være inne? Det er spørsmålet.. :P meen, tror jeg må gå ut, blir så trøtt.. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lille sovnet ved flaska. Lys våken da jeg la han i vogna. Fck!

Vondt bak øyet for Typ 5 dagen på rad. Må vel komme meg til legen å få sjekka. Nå er d ned til bror å vaske ferdig. Ting tar tid når bror mangler motivasjon og tid. :)

Hva gjør dere idag? Har akkurat shina opp litt på soverommet...det trengtes virkelig ;-) Dyner er hengt ut til lufting. Gleeeeeder meg til å legge meg i nylufta dyner med rent sengetøy i kveld :-) Lillebror skal sove lur nå mens jeg skal spise litt før jeg gjør meg ferdig på soverommet :-)

Snakk om å bli fort i dårlig humør. Er så rotete her nå, lille nekter å sove , dvs at jeg ikle får rydda i fred og ro. Han krever MYE oppmerksomhet om dagen.. og greier i bhg kl 14. Så lille MÅ jo sove nå. Får også besøk i ettermiddag .

Aaaaah . Alt blir bare tull. Også er jeg så forbanna trøtt. Møkkadag!

Har vært på kaffestund i barnehagen med bildefremvisning;) Nå har jeg fått i meg litt lunsj og lillegutt er klar for sin. Snart blir det trilletur ned til psykologen min. Gleder og gruer meg..

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

God morgen flotte jenter :)
Idag starter skal jeg først få klipt og farga meg, så på babytreff, så babysvømming også hente i bhg og hjem til middagslaging :)
Hva skal dere i dag da?

Her har vi levert storesøster i bhg. Deilig nå når mamma og pappa er her, for da slipper jeg å ha med lillegutt i bhg og kan ta meg god tid når jeg leverer. Foreløpig slapper vi bare av hjemme, men mulig vi skal dra en tur ut alle sammen og shoppe litt :) Pappa sponser bøyle til tripp trapp stolen. I ettermiddag blir det babysvømming, og så er det mulig at jeg og mannen skal benytte anledningen å dra på kino :)

Hater å være trøtt ;) Godt å komme seg i seng tidlig :)
Ja, tenker det hver kveld at i morgen skal jeg legge meg tidlig ;) Har ikke gått så bra så langt…. Men når jeg skal begynne å jobbe igjen, må jeg bare komme meg i seng tidligere, ellers kommer det til å gå ut over jobben. Nå har jeg jo mulighet til å ta meg litt inn i løpet av dagen. Det og bare få seg 15 min. på sofaen gjør jo underverker :)

Kvart på.. når blir man vant til å måtte opp så tidlig a? :p en ting er når man må. Men kunne sovet til 0730 i daaaag :p

Aldri? :p

Jeg som skulle vaske klær kan bare drite i det akkurat nå! Kom hjem til null strøm. Tydeligvis stått i avisa. Men den har ikke vi ; p jajaja... nok annet å gjøre :p

den er kjip…..

Sola skinner, men jeg er så deppa siden mannen er reist på jobb :( :( Buhuuu..
15 dager til jeg ser han igjen.

Jaja, sånn er livet :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Huff! Syns det var lenge at mannen var borte fra fredag til mandag :p Føler med deg! Hva jobber han med?

Sent from my iPhone using BV Forum

Snakk om å bli fort i dårlig humør. Er så rotete her nå, lille nekter å sove , dvs at jeg ikle får rydda i fred og ro. Han krever MYE oppmerksomhet om dagen.. og greier i bhg kl 14. Så lille MÅ jo sove nå. Får også besøk i ettermiddag .

Aaaaah . Alt blir bare tull. Også er jeg så forbanna trøtt. Møkkadag!

Samme her. Vi kom nettopp hjem, lille sover, men våkner med en gang det er lyder, så jeg får ikke gjort særlig. Kan legge sammen klær, gørrkjedelig. Skal også i bh kl 14.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp