Hvis du titter innom her så..........

God morgen flotte jenter :-)
Idag starter skal jeg først få klipt og farga meg, så på babytreff, så babysvømming også hente i bhg og hjem til middagslaging :-)
Hva skal dere i dag da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Idag starter skal jeg først få klipt og farga meg, så på babytreff, så babysvømming også hente i bhg og hjem til middagslaging :-)
Hva skal dere i dag da?

Hørtes ut som en bra dag :) Vi skal i barsel og handle :)

Hva skal dere i dag da?

Her må vi vaske klær. . Også er det foreldrekaffe i bhg fra 14-16.

Deilig med farge og klipp! Skal jeg gjøre da vi er ferdig med helvettesmnd med regninger her ; p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Aldri vært borti. Ville googlet det og sjekket om det har vært med i noen tester.

Sent from my iPhone using BV Forum
Har lest opp og ned på Google :) skal vist være veldig bra :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Fikk sove helt til 06.30 idag :) det var godt :) i tillegg sovna jeg av på sofaen i går i 9 tiden :p så burde jo ha fått sove nå :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hatt en fantastisk natt :O :-D Lille våknet en gang for smokk og siden har vi ikke hørt noe før nå :-) Ligger å stresser litt, men håper han finner roen og sover litt til :-)

Da var vi oppe, lenge siden jeg har sovet så lenge med frøkna. :-) Mye bedre natt, sov i si seng til 03. Ammer på natta igjen, men håper det er for hun ikke har matlyst.

Kaffe <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Trodde jeg skulle våkne mer etter en dusj! ..men like trøtt.

Sitter med de små og de spiser frokost. Klarer ikke det så tidlig da jeg er så trøtt ; p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp