Hva skal du sy da?Tenkte jeg skal sy når A sover
MEA
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du sy da?Tenkte jeg skal sy når A sover
MEA
Sola skinner, men jeg er så deppa siden mannen er reist på jobb![]()
Buhuuu..
15 dager til jeg ser han igjen.
Jaja, sånn er livet
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, tenker det hver kveld at i morgen skal jeg legge meg tidligHar ikke gått så bra så langt…. Men når jeg skal begynne å jobbe igjen, må jeg bare komme meg i seng tidligere, ellers kommer det til å gå ut over jobben. Nå har jeg jo mulighet til å ta meg litt inn i løpet av dagen. Det og bare få seg 15 min. på sofaen gjør jo underverker
![]()
Så bra, da har det gått rette vegenJippi, crp`en til snuppa var gått ned fra 103 til 28.. det betyr at medisin virker og at ho snart er frisk, forhåpentligvisNå vil jeg at vi skal holde oss unna legekontoret i noen måneder..!!
Gøy å komme på besøk når ikke besøket er hjemme.
Sent from my iPhone using BV Forum
Gå ut eller være inne? Det er spørsmålet..meen, tror jeg må gå ut, blir så trøtt..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper dagen din blir bedreSnakk om å bli fort i dårlig humør. Er så rotete her nå, lille nekter å sove , dvs at jeg ikle får rydda i fred og ro. Han krever MYE oppmerksomhet om dagen.. og greier i bhg kl 14. Så lille MÅ jo sove nå. Får også besøk i ettermiddag .
Aaaaah . Alt blir bare tull. Også er jeg så forbanna trøtt. Møkkadag!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva gjør dere idag? Har akkurat shina opp litt på soverommet...det trengtes virkelig ;-) Dyner er hengt ut til lufting. Gleeeeeder meg til å legge meg i nylufta dyner med rent sengetøy i kveldLillebror skal sove lur nå mens jeg skal spise litt før jeg gjør meg ferdig på soverommet
Tenkte jeg skal sy når A sover
MEA
Det et så utrolig hus kaldt!!! Gleder meg til gubben kommer hjem fra jobb,da skal jeg bade lenge i fred og ro..
Har vært på kaffestund i barnehagen med bildefremvisningNå har jeg fått i meg litt lunsj og lillegutt er klar for sin. Snart blir det trilletur ned til psykologen min. Gleder og gruer meg..
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Vondt bak øyet for Typ 5 dagen på rad. Må vel komme meg til legen å få sjekka. Nå er d ned til bror å vaske ferdig. Ting tar tid når bror mangler motivasjon og tid.![]()
Så flink du har vært daJeg skulle også tatt meg litt av soverommet
I morgo kanskje
![]()
![]()
Hehe har vært mye "I morgen kanskje" her så idag MÅTTE jeg bare når sola kikka inn vinduet og hybelkaninene viste seg fra sin beste (verste) sideSoverommet står alltid sist på prioriteringslista så går en stund mellom hber gang det tas skikkelig...skifter på senger minimum annenhver uka da men blir ikke gjort mer enn akkurat det
Nå ut i sola for å hente storesøster i barnehagen...håper været holder seg sånn leeeenge :-D
Håper dere blir ferdig med å vaske nå daDumt du har så mye vondt i hode/øya
Kanskje lurt å sjekke opp ja
![]()