Hvis du titter innom her så..........

Gøy å komme på besøk når ikke besøket er hjemme. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sola skinner, men jeg er så deppa siden mannen er reist på jobb :( :( Buhuuu..
15 dager til jeg ser han igjen.

Jaja, sånn er livet :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Uff, synd den tiden han er hjemme går så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for fort! :(

Ja, tenker det hver kveld at i morgen skal jeg legge meg tidlig ;) Har ikke gått så bra så langt…. Men når jeg skal begynne å jobbe igjen, må jeg bare komme meg i seng tidligere, ellers kommer det til å gå ut over jobben. Nå har jeg jo mulighet til å ta meg litt inn i løpet av dagen. Det og bare få seg 15 min. på sofaen gjør jo underverker :)

Det er ikke like lett å komme seg i seng i tide :) Men fy søren så godt det er å legge seg og våkne "mer" uthvilt :D

Jippi, crp`en til snuppa var gått ned fra 103 til 28.. det betyr at medisin virker og at ho snart er frisk, forhåpentligvis :) Nå vil jeg at vi skal holde oss unna legekontoret i noen måneder..!!
Så bra, da har det gått rette vegen :) Håper ho holder seg frisk en stund nå da :)

Meg og Mats har vært å sett på babyen, han bare sov :) Hadde glemt hvor godt de lukta <3 Men er ikke babysyk, rista ikke litt engang i eggstokken :P Phjuuuu :D

Så har vi handla for hele uka :) Klesvasken er vi godt i gang med. Støvsuging og middag gjenstår. Trur det blir pølse i brun saus og makaronistuing :D

Snakk om å bli fort i dårlig humør. Er så rotete her nå, lille nekter å sove , dvs at jeg ikle får rydda i fred og ro. Han krever MYE oppmerksomhet om dagen.. og greier i bhg kl 14. Så lille MÅ jo sove nå. Får også besøk i ettermiddag .

Aaaaah . Alt blir bare tull. Også er jeg så forbanna trøtt. Møkkadag!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper dagen din blir bedre :) Forferdelig når man er så trett, da takler man dårligere uforutsette ting, iallefall gjør jeg det.

Hva gjør dere idag? Har akkurat shina opp litt på soverommet...det trengtes virkelig ;-) Dyner er hengt ut til lufting. Gleeeeeder meg til å legge meg i nylufta dyner med rent sengetøy i kveld :) Lillebror skal sove lur nå mens jeg skal spise litt før jeg gjør meg ferdig på soverommet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så flink du har vært da :) Jeg skulle også tatt meg litt av soverommet :P I morgo kanskje :rolleyes: :D

Vondt bak øyet for Typ 5 dagen på rad. Må vel komme meg til legen å få sjekka. Nå er d ned til bror å vaske ferdig. Ting tar tid når bror mangler motivasjon og tid. :)

Håper dere blir ferdig med å vaske nå da :) Dumt du har så mye vondt i hode/øya :( Kanskje lurt å sjekke opp ja:)

Så flink du har vært da :) Jeg skulle også tatt meg litt av soverommet :P I morgo kanskje :rolleyes: :D

Hehe har vært mye "I morgen kanskje" her så idag MÅTTE jeg bare når sola kikka inn vinduet og hybelkaninene viste seg fra sin beste (verste) side :-P Soverommet står alltid sist på prioriteringslista så går en stund mellom hber gang det tas skikkelig...skifter på senger minimum annenhver uka da men blir ikke gjort mer enn akkurat det :-) Nå ut i sola for å hente storesøster i barnehagen...håper været holder seg sånn leeeenge :-D

Hehe har vært mye "I morgen kanskje" her så idag MÅTTE jeg bare når sola kikka inn vinduet og hybelkaninene viste seg fra sin beste (verste) side :p Soverommet står alltid sist på prioriteringslista så går en stund mellom hber gang det tas skikkelig...skifter på senger minimum annenhver uka da men blir ikke gjort mer enn akkurat det :) Nå ut i sola for å hente storesøster i barnehagen...håper været holder seg sånn leeeenge :-D

Samma prioritering her :)

Så heldige som har sol a :D Her er det overskya :(

Back
Topp