Hvis du titter innom her så..........

Jeg trekkes etter tabell tror jeg. Så jeg trekkes mindre i skatt når jeg har mindre lønn.

Sent from my iPhone using BV Forum
Har vel også tabell, jobber i kommunen. Håper litt for det..

Sent from my iPad using BV Forum

Nå har jeg ammet i 11mnd.. er vel ikke dårlig mamma om jeg gir meg nå? AM biiiter sånn, får henne ikke til å slutte uansett hvilket råd jeg følger :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Absolutt ikke, du har gjort en god jobb nå! Så lenge du ikke lenger koser deg med ammingen så er det ingen vits. Koser ikke du deg, så koser nok ikke ho seg heller og da blir det bare tull. 11 mnd er mye lengre enn mange andre, og AM har fått ett supert utgangspunkt med melken hun har fått!
Framover nå blir det jo egentlig bare mindre å mindre pupp, så ikke stress, ikke tenk på det. Gi ungen en flaske å vær stolt over at du har klart det i 11 mnd!! ♡♡

Fantastisk å få det til i 11mnd, ikke tenk på det engang, null problem. Min biter også så har også lyst å slutte, men her sliter vi på natta evt. Ammer lite på dagen og er da han biter. Små sylskarpe tenner.

Tror du hun må ha mme til hun er over året?

Absolutt ikke, du har gjort en god jobb nå! Så lenge du ikke lenger koser deg med ammingen så er det ingen vits. Koser ikke du deg, så koser nok ikke ho seg heller og da blir det bare tull. 11 mnd er mye lengre enn mange andre, og AM har fått ett supert utgangspunkt med melken hun har fått!
Framover nå blir det jo egentlig bare mindre å mindre pupp, så ikke stress, ikke tenk på det. Gi ungen en flaske å vær stolt over at du har klart det i 11 mnd!! ♡♡
Har prøvd mme før, og det drikker hun ikke.. :P men jeg har mm i fryseren som hun kan få :-)

Nå har jeg ammet i 11mnd.. er vel ikke dårlig mamma om jeg gir meg nå? AM biiiter sånn, får henne ikke til å slutte uansett hvilket råd jeg følger :-(

Du hadde ikke vært en dårlig mor om du hadde gitt deg etter 11 minutter :) Vær stolt og gi deg med god samvittighet :)

De sier så :) her får hun 2, kanskje 3 flasker i døgnet,1 p morgen å 1 på ettermiddag/kveld :) en flaske på 200 ml, å en på 130 ml, om hun vil ha en til så blir det også på 130 ml :) du kan også blande grøten ut med mme, grøten blir bedre da og her spiser hun som bare det når det er grøt og mme :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Åsså, teite skatt! Feil på den, men finner ikke ut hvor! Åsså må gubben stå opp så han kan finne ut av det! Skal da ikke bare ha 600 tilbake når jeg betalte 36% skatt!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hehe :) Neida :) Men du har vært flink som har klart det så lenge, så ville ikke tatt det som noe nederlag ihvertfall :)
Jeg syns det er så irriterende å måtte gi meg pga biting.. :P hadde vært noe annet om hun bare mistet interessen :P

Er er det også komme snø til min store fortvilelse :( Håper den bare tærer på den snøen som er igjen :D Så er vi snart fri for snø :D

Jeg gir mme til måltider i en kopp, bruker de ferdige boksene, gir det kaldt så han er vant til han skal over til vanlig melk. Drikker ikke så mye egentlug, en boks til dagen. Pluss vann utenom også. Kan prøve det ?

Lille sover og vi skal på babysang etterpå. Lurer på å droppe idag, går tross alt to ganger i uka og i morgen skal vi i åpen barnehage for første gang- med barselgruppa.

Jeg gir mme til måltider i en kopp, bruker de ferdige boksene, gir det kaldt så han er vant til han skal over til vanlig melk. Drikker ikke så mye egentlug, en boks til dagen. Pluss vann utenom også. Kan prøve det ?

Får se om hun vil drikke det, neeekta sist jeg prøvde :-)

Lille sover og vi skal på babysang etterpå. Lurer på å droppe idag, går tross alt to ganger i uka og i morgen skal vi i åpen barnehage for første gang- med barselgruppa.

Vi hadde egentlig en plan i dag, men så ble det ikke noe. Å det var egentlig helt greit :D Gjøre-hva-vi-vil-dag :D

Får se om hun vil drikke det, neeekta sist jeg prøvde :-)

Prøv, min drikker faktisk best fra kopp, ikke flaske, da bare tygger han på den, slik han vil med puppen...sikkert derfor han biter.

Vi hadde egentlig en plan i dag, men så ble det ikke noe. Å det var egentlig helt greit :D Gjøre-hva-vi-vil-dag :D
Herlig, det kan faktisk bli for mye også, travelt med permisjon. Kanskje jeg heller skal være hjemme og legge sammen klær...?

Back
Topp