Hvis du titter innom her så..........

Er det bare jeg som synes det er greit å ta klesvask og rydde klær? :p
Nei, jeg liker det veldig godt! Vasker mye heller klær enn å vaske leiligheta! Syns det er gøy å sortere, henge opp og brette! Da vet jeg at jeg får det slik jeg vil og får en såå god følelse når jeg er ferdig.:)

Viiiil ikke... :P

Weeee :D hvor sjekker du det? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Altinn.no hvis man er e-bruker.
Jeg skjønner ikke noe av skatten i år jeg. :s

Sent from my iPhone using BV Forum

Sigg har styra i natt. Ikke noe gråting, men vært våken lenge og vært misfornøyd. Føler ikke jeg har sovet noe.

Her er alle ungene hjemme idag, hoste og tungpustet.
Jeg får ikke sjekket noe skatt, er selvstendig næringsdrivende. Men blir vel skyldig som alltid :confused:

Ang selvangivelsen, når vi har 80% lønn men sikkert betalt samme skatt, da kan vi vel regne med å få igjen ?

Sent from my iPad using BV Forum

Her er alle ungene hjemme idag, hoste og tungpustet.
Jeg får ikke sjekket noe skatt, er selvstendig næringsdrivende. Men blir vel skyldig som alltid :confused:

Derfor jeg ikke skjønner noe i år. ;) nå er det ikke store summene jeg har tjent på enkeltmannsforetak da. Men må jo få ordnet opp i papirene. Skjønner ingenting.

Ang selvangivelsen, når vi har 80% lønn men sikkert betalt samme skatt, da kan vi vel regne med å få igjen ?

Jeg trekkes etter tabell tror jeg. Så jeg trekkes mindre i skatt når jeg har mindre lønn.

Derfor jeg ikke skjønner noe i år. ;) nå er det ikke store summene jeg har tjent på enkeltmannsforetak da. Men må jo få ordnet opp i papirene. Skjønner ingenting.

Får som regel ikke oppgjør før i oktober..

Nå har jeg ammet i 11mnd.. er vel ikke dårlig mamma om jeg gir meg nå? AM biiiter sånn, får henne ikke til å slutte uansett hvilket råd jeg følger :-(

Nå har jeg ammet i 11mnd.. er vel ikke dårlig mamma om jeg gir meg nå? AM biiiter sånn, får henne ikke til å slutte uansett hvilket råd jeg følger :-(

Fantastisk å få det til i 11mnd, ikke tenk på det engang, null problem. Min biter også så har også lyst å slutte, men her sliter vi på natta evt. Ammer lite på dagen og er da han biter. Små sylskarpe tenner.

Back
Topp