Noen glemte å si fra til oss, så nå er det nrk super og gretten mamma i stua..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det funka ikke her heller
Opp å hopp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen glemte å si fra til oss, så nå er det nrk super og gretten mamma i stua..
Ikke min heler..Min henger ikke opp tøy heller han. Eller bretter.
Sent from my iPhone using BV Forum
Viiiil ikke...Det funka ikke her heller
Opp å hopp!!
WeeeeKlarte ikke å la hver å sjekke selvangivelsen.. Jeg hadde regna med å måtte betale 20000,men jaggu fikk jeg igjen 12000 istedethappy!!
![]()
Nei, jeg liker det veldig godt! Vasker mye heller klær enn å vaske leiligheta! Syns det er gøy å sortere, henge opp og brette! Da vet jeg at jeg får det slik jeg vil og får en såå god følelse når jeg er ferdig.Er det bare jeg som synes det er greit å ta klesvask og rydde klær?![]()
Altinn.no hvis man er e-bruker.Viiiil ikke...
Weeeehvor sjekker du det?
Var registrert e bruker,så logget inn på altinn med kodebrikken min..Viiiil ikke...
Weeeehvor sjekker du det?
Hvert år på denne tiden tenker jeg at jeg skulle vært ebrukerVar registrert e bruker,så logget inn på altinn med kodebrikken min..![]()
Lag en nyHadde ikke vi en slik tilbudstråd før? *finner den ikke*![]()
Jeg håper det!!Ang selvangivelsen, når vi har 80% lønn men sikkert betalt samme skatt, da kan vi vel regne med å få igjen ?
Sent from my iPad using BV Forum
Derfor jeg ikke skjønner noe i år.Her er alle ungene hjemme idag, hoste og tungpustet.
Jeg får ikke sjekket noe skatt, er selvstendig næringsdrivende. Men blir vel skyldig som alltid
Jeg trekkes etter tabell tror jeg. Så jeg trekkes mindre i skatt når jeg har mindre lønn.Ang selvangivelsen, når vi har 80% lønn men sikkert betalt samme skatt, da kan vi vel regne med å få igjen ?
Sent from my iPad using BV Forum
Får som regel ikke oppgjør før i oktober..Derfor jeg ikke skjønner noe i år.nå er det ikke store summene jeg har tjent på enkeltmannsforetak da. Men må jo få ordnet opp i papirene. Skjønner ingenting.
Sent from my iPhone using BV Forum
Fantastisk å få det til i 11mnd, ikke tenk på det engang, null problem. Min biter også så har også lyst å slutte, men her sliter vi på natta evt. Ammer lite på dagen og er da han biter. Små sylskarpe tenner.Nå har jeg ammet i 11mnd.. er vel ikke dårlig mamma om jeg gir meg nå? AM biiiter sånn, får henne ikke til å slutte uansett hvilket råd jeg følger :-(