Hvis du titter innom her så..........

Titter innom midt i kaoset! Lite tid til å fjase med mobil om dagen! Kjøkkenet begynner å ta form og jeg gleder meg! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Meg og Mats har vært å sett på babyen, han bare sov :) Hadde glemt hvor godt de lukta <3 Men er ikke babysyk, rista ikke litt engang i eggstokken :P Phjuuuu :D

Så har vi handla for hele uka :) Klesvasken er vi godt i gang med. Støvsuging og middag gjenstår. Trur det blir pølse i brun saus og makaronistuing :D
Skal ikke du ha flere ;) ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her. Vi kom nettopp hjem, lille sover, men våkner med en gang det er lyder, så jeg får ikke gjort særlig. Kan legge sammen klær, gørrkjedelig. Skal også i bh kl 14.

Sent from my iPad using BV Forum
Hvordan ble det? Her fikk jeg bretta. Men ikke lagt på plass. Så da ligger det vel fremme noen dager ; p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper dagen din blir bedre :) Forferdelig når man er så trett, da takler man dårligere uforutsette ting, iallefall gjør jeg det.
Ble bedre:) heldigvis. Hater å være i slik humør. Heldigvis ikke veldig ofte :)

Blei en dyr babysvømming i dag.... fartsbot. Blæh!! :mad:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha!!! Gubben har brukt lang tid på å legge ut grus i gårdsplassen her,snuppemor var ute å kjørte 4 hjuling da hun kom i døra her å ba pappa'n se ut.. Da han går ut står hu å spinner piruetter så grusen ligger langt utpå plen... Hehe:) der får han igjen for å ha lært henne det!

Hahaha!!! Gubben har brukt lang tid på å legge ut grus i gårdsplassen her,snuppemor var ute å kjørte 4 hjuling da hun kom i døra her å ba pappa'n se ut.. Da han går ut står hu å spinner piruetter så grusen ligger langt utpå plen... Hehe:) der får han igjen for å ha lært henne det!

Haha, så bra :P

Kommet deg ut? Hvordan er været hos deg? Her er det opplett, men overskya :) Lyst på sol :D
Vi har nydelig vær idag, men kaldt :-) Trillet tur fra 10:45 til 12, og så var vi på besøk i barnehagen helt til sambo var ferdig på jobb klokka 3 :-) Nå er fiskebollene fortært og jeg skal snart hoppe i bilen! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan ble det? Her fikk jeg bretta. Men ikke lagt på plass. Så da ligger det vel fremme noen dager ; p

Trenger ikke snakke så mye om det ... En ting er sikkert, det forsvinner ikke .

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp