Ikke ferdig. Sånn er det når man jobber for viking.![]()
Han gjør det ja. Har dem "oppdrag" nå da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ferdig. Sånn er det når man jobber for viking.![]()
Titter innom midt i kaoset! Lite tid til å fjase med mobil om dagen! Kjøkkenet begynner å ta form og jeg gleder meg!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Skal ikke du ha flereMeg og Mats har vært å sett på babyen, han bare sovHadde glemt hvor godt de lukta <3 Men er ikke babysyk, rista ikke litt engang i eggstokken
Phjuuuu
![]()
Så har vi handla for hele ukaKlesvasken er vi godt i gang med. Støvsuging og middag gjenstår. Trur det blir pølse i brun saus og makaronistuing
![]()
Jo, men ikkje NÅSkal ikke du ha flere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan ble det? Her fikk jeg bretta. Men ikke lagt på plass. Så da ligger det vel fremme noen dager ; pSamme her. Vi kom nettopp hjem, lille sover, men våkner med en gang det er lyder, så jeg får ikke gjort særlig. Kan legge sammen klær, gørrkjedelig. Skal også i bh kl 14.
Sent from my iPad using BV Forum
Ble bedreHåper dagen din blir bedreForferdelig når man er så trett, da takler man dårligere uforutsette ting, iallefall gjør jeg det.
Først bukse, så kanskje kjoleHva skal du sy da?
Ble bedreheldigvis. Hater å være i slik humør. Heldigvis ikke veldig ofte
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Æsj den er leiBlei en dyr babysvømming i dag.... fartsbot. Blæh!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hørtes aldeles nydelig utHar spist biff,sopp og salatmett..
Hahaha!!! Gubben har brukt lang tid på å legge ut grus i gårdsplassen her,snuppemor var ute å kjørte 4 hjuling da hun kom i døra her å ba pappa'n se ut.. Da han går ut står hu å spinner piruetter så grusen ligger langt utpå plen... Heheder får han igjen for å ha lært henne det!
Vi har nydelig vær idag, men kaldtKommet deg ut? Hvordan er været hos deg? Her er det opplett, men overskyaLyst på sol
![]()
Trenger ikke snakke så mye om det ... En ting er sikkert, det forsvinner ikke .Hvordan ble det? Her fikk jeg bretta. Men ikke lagt på plass. Så da ligger det vel fremme noen dager ; p
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Æsj dåBlei en dyr babysvømming i dag.... fartsbot. Blæh!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja dritt.. var heldigvis ikke det værste men 1600 kr kunne jeg brukt på noe annet!Æsj dåsure penger .