Hvis du leser dette MÅ du svare

Ete jelly belly å ser gossip girl eg! Så veit dåke da! [:D]
 
Her blir det liv RAI RAI!
 
snaaart natta her[;)] er trøtt og det er ingenting på tv... DVD spilleren har dusten ved siden av meg pakka ned, allerede!!!![:'(][:@][&:] så da blir det senga som er alternativet...
 
Snuppa våknet kl halv 4 i natt, og var våken til over 6 *gjeeeeesp* Så jeg føler for å sove.
 
hver av oss har vår egen jobb, vi sammarbeider, all together! Vi kan få det til!!!!!


Noen som vet hvilken barnetv greie det er???[8D]
 
Nei, den har jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri hørt[8D][:'(][:D]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

hver av oss har vår egen jobb, vi sammarbeider, all together! Vi kan få det til!!!!!


Noen som vet hvilken barnetv greie det er???[8D]


handy mandy? ;p
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

Nei, den har jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri hørt[8D][:'(][:D]

nei, ikke du heller, nei?????? Hihihi[:D] Handy Manny ja armstrong[;)]

Jippi, i ste for spisestuebordet med 4 stoler, ga det bort[:D] ett skritt nærmere flytting[:D]
 
[:D][:D]På Bømlo ENDELIG![:D]
 
God kveld girls[:D]
 
Jonas spydde  som f*en idag, tre ganger på rad, mens jeg holdt han, så jeg fikk aaaalt innholde på meg, det var ekkelt!! Så han fikk bade med en gang ((var hos foreldrene mine). Og eeendelig fikk han bæsja, jeg rakk å ta mesteparten av bæsjen før den havna i badekaret da, med dopapirt selvsagt. Han sliter av og til med meeeget hard avføring, og det tar tid, og da blir ikke formen noe særlig bra. Men det er FØRSTE gang han har spydd da! *bank i bordet* Stakkars lille klompen min[:(]
 
Her måtte vi hente junior i bhg for han hadde spydd på lunsj bordet[:-] men, han har ikke gjort det noe mer etter han har kommet hjem da.. *Bank i bordet*

da gjennstår det bare å se åssen natta går[&:]
 
God bedring til våre små!

Håper han sover gjennom natten her og. [:)]
 
Trøtt, sliten og murringer..
 
[:)]godnatt
 
TRalla la la!

BØMLO
 
God morgen[:D]
Om noen har sett sola, kan dere fortelle at den har glemt oss i dag?[8D]
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

God morgen[:D]
Om noen har sett sola, kan dere fortelle at den har glemt oss i dag?[8D]


Oss og!

O vestland o vestland! Sjokk at da regne her då! NEi![:D]
 
ORIGINAL: ***COLA***

ORIGINAL: Tanntrollet09

God morgen[:D]
Om noen har sett sola, kan dere fortelle at den har glemt oss i dag?[8D]


Oss og!

O vestland o vestland! Sjokk at da regne her då! NEi![:D]


Regn på vestlandet, er det et nytt fenomen eller? [8D] Trodde det regnet like ofte der som i Sahara. Hahaha.
Er oppholds her iallefall, men skulle gjerne ha litt sol også, trenger å tine litt snø, så vi får satt opp trampolina[8D]
 
Back
Topp