Hvis du leser dette MÅ du svare

 
[:D]
 
Snart finna senga å væ [:D] ska bli godt...
 
trodde lizzm at alle hadde dødd ut her! Det hadde vert krise!

DET ER KRISE!!!! *sangsilla*[:D]
 
God morgen alle sammen, og så hærlig med en ny uke[:D] 4 dager til vi skal male ny-huset[:D] gleder meg til å kjøpe maling og stæsj[:D]

Tanntrollet09: hva het den tapeten dere kjøpte på coop extra???[:)]
Den var tykk, ikke sant? husker du tykkelsen, eller var det den tykkeste de hadde??[:D] Må bare spørre så jeg er sikker[:D]
 
[:)]
 
Nydusja[8D]
 
opp med seg, tråd!!![:D]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

God morgen alle sammen, og så hærlig med en ny uke[:D] 4 dager til vi skal male ny-huset[:D] gleder meg til å kjøpe maling og stæsj[:D]

Tanntrollet09: hva het den tapeten dere kjøpte på coop extra???[:)]
Den var tykk, ikke sant? husker du tykkelsen, eller var det den tykkeste de hadde??[:D] Må bare spørre så jeg er sikker[:D]


Den heter Storeys of Lancaster, men husker ikke noe mer, annet enn at den var overmalbar. Men kan sjekke når jeg skal bortover i kveld.
 
[:D]
 
ORIGINAL: Furteguri og sønn

Nydusja[8D]

Da va no på tide! begynnte å kjenna lokto heilt herte! [:'(]

































































Neida du e så søt atte![:D][:)]
 
god natt[:)]
 
Puh, god morgen.. I går handla vi masse till vi skal male huset i påsken[;)] Rekner med det går greit, han skulle si i fra han som eide huset[:D] *Håper håper*[;)] *fingrene krysses i hytt og pine* Kjøpte maling til alle rom (minus bad)i 3 forskjellige farger, tapet til stua, malingsruller, koster, maskeringstape, duk for å legge på golvet, lim til tapet, kvistlakk osv osv.. pengene forsvant fort for å si det slik[8D][:D]
 
Oi! Skal sei dåke handla! Da va nok dyrt ja! men komme nok te å bli kjempefint! Her sitte me no å vente på at søstero mi og mannen henas skal komma heim frå New York! [:D]
 
[:)]
 
ORIGINAL: ***COLA***

Oi! Skal sei dåke handla! Da va nok dyrt ja! men komme nok te å bli kjempefint! Her sitte me no å vente på at søstero mi og mannen henas skal komma heim frå New York! [:D]

tja, ikke så ille engentlig.. Litt ble det jo, men resultatet blir sikkert super bra[;)] men i dag skal jeg handle gardiner[:D] Gleder meg, gitt[:D]
 
Det finnes en tråd som har fleeeeeere innlegg og sider enn denne tråden! [:-][:-][:-]
 
Eller mange tråder da[:-][:-]
 
Vi må jo ta dem igjen! Var jo viiii som startet med dette!![:D]
 
Håper vaskemaskina er ferdig snart, så jeg kan stikke å trreeeeene..[:)]
 
Back
Topp