Hvis du leser dette MÅ du svare

ORIGINAL: Tanntrollet09

ORIGINAL: ***COLA***

ORIGINAL: Tanntrollet09

God morgen[:D]
Om noen har sett sola, kan dere fortelle at den har glemt oss i dag?[8D]


Oss og!

O vestland o vestland! Sjokk at da regne her då! NEi![:D]


Regn på vestlandet, er det et nytt fenomen eller? [8D] Trodde det regnet like ofte der som i Sahara. Hahaha.
Er oppholds her iallefall, men skulle gjerne ha litt sol også, trenger å tine litt snø, så vi får satt opp trampolina[8D]

Haha! ja da pleie jo egentlig å væra tørke-periode heila året her! men i dag kom endelig regnet! Regndansen min funka i går!!! men alt funke når eg har da kostyme der! [:D]
 
 
[:D]
 
Jonas er i bedre form, men vikke spise noe. Fikk i han tre brødskive biter da.
 
bare han drikker så er det greit, mye også!!!
 
Jadda, blir alene hjemme i kveld... Tyyypisk! Sambo skulle plutselig bort til en han jobber sammen med..... Cognac drikking sikkert... spurte om hvordan han skulle komme seg dit og hjem! Skulle kjøre dit, og drosje hjem.. selv om han fikk bonus på jobben i dag, så betyr det ikke han kan bruke de opp med en gang! Og da lurte jeg på hvordan vi skulle komme oss nedover til svigers i morgen! Jo han kunne bare ta drosje ned dit, og kjøre hjem, så kjørte vi nedover igjen!!!![:'(][:(][:@][&:] Dustemann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De kommer sikkertt til å dra på puben der og drikke!!! Da fyker enda mere penger!!!!!! Han driter vel penger!!!![:@][:@][:'(][:'(][:'(][:@][:'(][8|][X(][>:][:'(][:@][&:]
MØKKAMANN!! Sitte hjemme alene jeg da! og kjede meg, atter an gang... sorry langt inlegg[:D]
 
god dag [:D]
 
Godt med litt barnefri!
Etter jeg dro fra foreldrene mine stakk jeg til Åndalsnes, hadde tenkt å trene men orket ikke. Så jeg kjørte til Cubus, kjøpte meg en ny lue (ja jeg elsker luer, har sikkert hundre av dem), og noe sminke greier! Så fikk jeg mld fra lillesøss om vi skulle stikke og trene sa jo ja jeg, kjørte til Isfjorden og hentet henne og stakk å trente. Prøvde også rockering, haha, så ut som noe stygt noe! Siden jeg ikke får til rockering. Haha.. Så kjørte jeg henne hjem igjen, og jeg kjørte til Åndalsnes igjen, skulle møte noen venner! Kjøpte noe pizza på Bunnpris der, og stakk på fotball bana å sparka litt fotball! Det var gøy! Så dro vi hjem til meg og så på noe bedritent på tv, og spiste pizza. Jeg hadde jo lyst å se en annen film også, meeeen de andre ville hjem å sove, greit nok det så jeg kommer meg opp i morgen å får gjort noe husarbeid. For dette skulle egentlig være slappe av helg for meg, ingen drikking og ingen filmsjåing langt utpå natt fikk jeg beskjed om fra mamma, hun tilbydde seg å være barnevakt! Men var jo ikke filmsjåing langt utpå natt såå. Og jeg drakk bare 3 smååå cider.
I morgen skal jeg støvsuge og vaske gulvene i en fei! Så skal jeg til Åndalsnes og se på noe sko til Jonas, vårsko. Så blir dedt ca 1 timers trening på Kick. Så stikker jeg å henter Jonas hos foreldrene mine.

Jeg har forresten kjøpt sklie til Jonas! Men jeg fikk ikke til å feste den skikkelig da, men trokke den faller fra hverandre likevel!
Det er max 50 kg på den, så jeg kan akk ikke skli på den.. Hahahah! jonas kommer til å ha det morsomt med den!

Dette ble langt deet[8D]

God natt[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

bare han drikker så er det greit, mye også!!!


Ja, fikk oboy og saft.. Drakk mye vann i natt..
 
trøtt.no[:@]
mannen kom hjem 3 i natt, drita kanon!!!![:'(]
Å så imposliten når han la seg[:@] Haha[8D][;)]
menneh, i dag har jeg sikkelig vondt i magen... stikker nede, på høyre side[8|]
ekkelt...
 
[:'(]
 
Mornings folkens! [:D][:D][:D]
 
dette er den lengste tråden jeg har sett.. 
 
trøtt og sliten!!!![:(]
 
hei hei[:D]
 
hallo!!!! e dåke i live?[;)]
 
å jadda[:D]

heh
 
[:)]
 
Back
Topp