Hvis du leser dette MÅ du svare

[:D]
 
Nååå kan jeg endelig dusje etter treninga! Jonas bare tullet i nesten to timer, også måtte jo se oth!
 
Nå har jeg vasket over skinnsetene i bilen. Fy helgeland så mye grus og skit småen greier å ta inn i baksetet [&:] Skulle tro halve sandkassen i bhg var med oss hjem hver dag....
 
Har brukt 1000,- på sexy undertøy og annet stæsj.. [8D] Var tilbud også[8D]
 
fiffe deg opp for samboeren, FoS???[:D]
 
Må jo det.. hehe.. men helt ærlig så er ting blitt litt traust mellom oss.. Jeg føler meg ikke kjempefin alltid, så er greit å ha litt fint undertøy.. Savner å være nyforelska og ha skikkelig lyst på sambo..
Nå skal det sies at han synes jeg er driitsexy nå, men jeg føler meg litt usj.. Føler meg pen, men ikke sexy.. hehe.. [:)]
 
[:)]
 
Er lenge siden jeg har f¨ølt meg sexy, 3 år eller noe sånt...[:(] Vil så inderlig ned i vekt, men er så alt for gla i sjokolade og godteri!!! Åååååhhh[:@]
Men når vi flytter, ER det ingen bønn, jeg SKAL ned i vekt.... er ikke bra og være 162 høy og veie 80 kg...[:(]
 
Mornings!

garnier nutrisse 4,3 e fantastisk! Andre gongen eg farge håret med den no, å håret e såååå mjukt! Deilig! Sitte å tar på da og lukte på da heila tio eg! heheh![:D]
 
[:)]
 
*gjeeeeeeesp*
 
[;)]
 
[:)]
 
det skulle altså ikke mere til, enn å vaske soverommet, før det begynte og klø i øynene og nesen[:'(]
 
Trallala! har visst kvilt frå 10 tio te 14 tio eg! Litt trøtt i dag ja!

sku liksom vaska kler og pakka eg.... men eg sov i steden! får ta å pakka skittne kler med meg og vaska da der! hehe!
 
Uti sola,Opp i trærne, vift med tærne :)
 
[:D] snart maaaat... Er skrubbsulten.. Fiskeboller i karrisaus og potet, med masse ketchup pg karrikrydder på[:D][:D][:D]
 
Her blir det tomatsuppe tror jeg. OM vi har i skapet.
 
[:D]
 
Back
Topp